Nowa gra free-to-play z serii Call of Duty, stworzona ekskluzywnie na Android oraz iOS, zostanie wydana także na Zachodzie

Gra definiuje gatunek akcji z widoku pierwszej osoby, wraz z uwielbianymi przez fanów mapami, trybami, broniami oraz bohaterami z całej historii marki – po raz pierwszy na urządzeniach mobilnych

Rejestracje przedpremierowe są już otwarte

Santa Monica, Kalifornia – 19 marca 2019 – Activision, we współpracy z Tencent, ogłosiło dziś, że Call of Duty: Mobile zostanie wydane we wcześniej nieuzględnianych w zapowiedziach regionach, między innymi Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, i innych. Call of Duty: Mobile jest nową grą free-to-play, w której znajdą się mapy, tryby, bronie oraz postaci z całej historii marki Call of Duty, włączając w to serie Black Ops oraz Modern Warfare. Gra, stworzona przez wielokrotnie nagradzane studio Tencent, Timi Studio, będzie dostępna ekskluzywnie na Android i iOS. Będzie w niej dostępne wiele różnych trybów gry, stawiających graczy przeciwko sobie w ogniu bezpośredniej, rywalizacyjnej walki, dzięki której wypróbują swe umiejętności w starciu z graczami z całego świata.

Od dziś fani mogą zarejestrować się przedpremierowo do Call of Duty: Mobile poprzez www.callofduty.com/mobile. Dzięki rejestracji gracze zyskają dostęp do najnowszych informacji na temat gry oraz publicznej bety, która odbędzie się latem w wybranych regionach.

Dostraczamy produkcję definiującą gatunek akcji z widoku pierwszej osoby w nowym tytule mobilnym posiadającym niesamowitą grafikę i emocjonującą rozgrywkę w stylu Call of Duty” – powiedział Chris Plummer, wiceprezydent działu mobile w Activision. „Wraz z świetnym zespołem w Tencent zebraliśmy w jedno epickie doświadczenie kolekcję najbardziej uwielbianych przez fanów map, trybów rywalizacji, znanych postaci i ikonicznych broni z całej historii tej uznanej marki – po raz pierwszy na urządzeniach mobilnych”.

Call of Duty kojarzy się jednoznacznie z niesamowitą walką oraz rozgrywką. Nasz zespół był więc niesamowicie zadowolony z pracy razem z Activision, by powołać tę serię do życia także na urządzeniach mobilnych” – powiedział Steven Ma, starszy wiceprezes Tencent Holdings Limited. „Bazując na naszym doświadczeniu w tworzeniu gier zaprojektowanych specjalnie dla graczy mobilnych, jesteśmy podekscytowani możliwością dostarczenia nowego, pełnego zawartości doświadczenia Call of Duty, które spodoba się każdemu typowi fana”.

W Call of Duty: Mobile gracze doświadczą płynnych starć z perspektywy pierwszej osoby w stylu Call of Duty, mierząć się ze sobą bezpośrednio w ukochanych trybach fanów, takich jak Deathmatch Drużynowy, Znajdź i Zniszcz oraz Free-For-All, rozgrywanych na ikonicznych mapach z historii serii, takich jak Nuketown, Crash, Hijacked, i wiele innych. Po drodze zdobędą zaś i odblokują klasyczne dla Call of Duty postaci, bronie, scorestreaki oraz inny sprzęt, w który uzbroją się, by ruszyć do walki o miejsce w gronie najlepszych zawodników na świecie.

Call of Duty: Mobile, wydawana przez Activision i stworzona przez Tencent, jest oparta na platformie do tworzenia generowanego w czasie rzeczywistym 3D, Unity. Obok klasycznej rozgrywki wieloosobowej, gra zawiera więcej trybów rozgrywki, które zostaną niedługo ogłoszone.

By uzyskać najnowsze informacje, należy odwiedzić stronę  www.callofduty.com/mobile, www.youtube.com/callofduty oraz oraz śledzić @CallofDuty na Twitterze, Instagramie oraz Facebooku