poziomy

Fortnite – aktualizacja 2.2.0

Fortnite – aktualizacja 2.2.0
Zobacz także: Pierwszy oficjalny turniej Twitch Rivals Apex Legends Challenge już dziś!

Planowana data wydania aktualizacji 2.2.0 to 18 stycznia. Tego samego dnia zakończy się też wydarzenie zimowe w Battle Royale.

Fani Fortnite!
Najnowsza aktualizacja zawiera od dawna wyczekiwane zmiany na mapie Battle Royale, a także szereg poważnych poprawek karabinów szturmowych z lunetą, czatu głosowego i nie tylko! Poniżej znajdziecie pełny opis zmian.
Zmiany na mapie
Odkryjcie nowe miasto, podziemną kopalnię i szereg innych nowych miejsc, rozsianych w zachodniej części mapy. W tej wersji dochodzą również biomy, które wzbogacają środowisko i różnicują regiony mapy. Gdzie zamierzacie wylądować?

https://www.youtube.com/watch?v=Rf3Y-wxiEQQ

Premie karnetu bojowego
Wartość karnetu bojowego rośnie jeszcze bardziej. Oto dlaczego:

  • Kup karnet bojowy sezonu 2, a otrzymasz 5 darmowych stopni karnetu na start sezonu 3.
  • Kup dziesięć stopni karnetu bojowego w cenie sześciu. Oferta dostępna w sklepie przez limitowany czas!

Zakończenie zimowego wydarzenia
Dziękujemy wszystkim za udział w naszym zimowym wydarzeniu Battle Royale w 2017 roku! Nie mogliśmy marzyć o lepszym towarzystwie na święta.

[h2]INFORMACJE O AKTUALIZACJI – BATTLE ROYALE[/h2]
[h2]BRONIE[/h2]

  • Usunięto karabin szturmowy z lunetą ze zrzutów zaopatrzenia.
  • Poprawiono lunetę do karabinu szturmowego.
    [list]
  • Zmieniono stary celownik-strzałkę na bardziej nowoczesny wzór. Teraz łatwiej będzie stwierdzić, gdzie postać celuje i gdzie dokładnie znajduje się celownik.
  • Miejsce Śnieżkownika zajął normalny granatnik.
  • Odrobinę powiększono rozmiar granatu jako przedmiotu do podniesienia.

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd sprawiający, że granaty dymne i odłamkowe eksplodowały w momencie wylądowania w płytkiej wodzie.
    • Usunięto błąd sprawiający, że animacja rzutu granatem kończyła się przedwcześnie w wypadku rzutu ostatnim granatem ze stosu.
    • Efekt bomby tanecznej teraz wytrąca graczy z pozycji celowania.
    • Gracze pod wpływem bomby tanecznej nie mogą już ustawiać pułapek.
    • Efekty eksplozji są teraz poprawnie odtwarzane na powierzchni wody.

    [h2]ROZGRYWKA[/h2]

    • Od momentu wydania wersji 2.2.0 wyłączamy możliwość ostrzału sojuszników. Zmiana ta jest eksperymentalna i może zostać cofnięta. Po wydaniu aktualizacji będziemy uważnie śledzić skutki tej modyfikacji, więc prosimy o uwagi!
    • Gracze mogą teraz wycelować z broni od razu po wylądowaniu, jeśli przytrzymają przycisk celowania w czasie lotu.
    • Podniesienie przedmiotów nie ma już wyższego priorytetu niż reanimacja powalonych towarzyszy.
    • Puste skrzynie i metalowe latarnie nie będą już blokować budowy.
    • Rosnąca kukurydza teraz ulega zniszczeniu po otrzymaniu obrażeń.

    Poprawki błędów

    • Zmieniono sposób zostawiania amunicji przez pojemniki tak, aby amunicja nie zachodziła na pojemnik.
    • Próba użycia lunety podczas wykonywania emotki teraz przerywa jej animację.
    • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom podniesienie przedmiotów zlikwidowanego gracza.
    • Usunięto kilka błędów sprawiających, że zrzuty zaopatrzenia mogły przenikać przez budowle stworzone przez graczy.
    • Usunięto błąd sprawiający, że pułapka nie zadawała obrażeń, jeżeli przed nią umieszczono pochylnię lub dach.
    • Grafiki z trybu budowy będą teraz znikać, gdy gracz skorzysta z panelu skokowego lub zostanie powalony.
    • Usunięto błąd pozwalający graczom na patrzenie przez lunetę przez efekt granatu dymnego.
    • Teraz gracz może poruszać się do przodu i do tyłu podczas lotu na lotni nawet wtedy, gdy patrzy prosto do góry lub w dół.
    • Pułapka „Przytulne ognisko” nie leczy już zlikwidowanych graczy.
    • Usunięto błąd sprawiający, że po użyciu panelu skokowego lotnia czasami rozkładała się w poprzek.

    [h2]ŚWIAT GRY[/h2]

    • Na mapie dodano wiele nowych ciekawych miejsc, biomów i nie tylko!
    • Trawa i roślinność poruszają się teraz, gdy przechodzą przez nią gracze.
    • Dodano efekty przy wchodzeniu do wody i wychodzeniu z niej.
    • Dodano nowy efekt przetwarzania końcowego w sytuacjach, gdy kamera znajduje się pod wodą.
      [list]
    • Teraz widok upodobni się do faktycznego widoku pod wodą i co za tym idzie, zasięg wzroku będzie ograniczony.
  • Dodano pojemniki z amunicją do Stęchłego Składu.
  • Zwiększono ilość metalu wydobywanego z kontenerów.

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Woda nie blokuje już strzałów i pocisków.

    [h2]SKLEP Z PRZEDMIOTAMI[/h2]

    • Od 17 stycznia 2017 r. gracze będą mieć do dyspozycji sześć codziennych pól w sklepie zamiast czterech.
    • Od 17 stycznia 2017 r. cotygodniowy sklep z przedmiotami zmieni nazwę na sklep z wyróżnionymi przedmiotami.
      [list]
    • Oferta sklepu będzie aktualizowana nie raz, a dwa razy w tygodniu.

    [/list]
    [h2]INTERFEJS[/h2]

    • Komunikaty o likwidacji gracza ze snajperki zawierają teraz odległość strzału w metrach.
    • Podczas obserwowania oddalonego gracza na chwilę może pojawić się komunikat „Wczytywanie”, po którym pojawi się świat gry. Do czasu zakończenia wczytywania nie można się przełączyć na obserwację innego gracza.
    • Opcja „Wyzerowanie wyboru budowli” w Battle Royale będzie teraz domyślnie ustawiona na „Nie”.
    • Dodano nową opcję wyboru urządzenia do czatu głosowego.

    Poprawki błędów

    • Przycisk wyboru trybu będzie teraz wygaszony i niedostępny po zgłoszeniu gotowości.
    • Po wybraniu opcji zgłoszenia gracza w rubryce „Nazwa” nie będzie już automatycznie wpisywana nazwa zgłaszającego.
    • Zmieniono przycisk anulowania/braku gotowości tak, aby bardziej przypominał przycisk zgłaszania gotowości.
    • Komunikat „Naciśnij E, aby podnieść” nie pojawia się już u powalonych graczy.
    • Usunięto błąd sprawiający, że ikona czatu głosowego mogła pozostać aktywna, jeśli gracz wyłączył czat głosowy w czasie jego aktywności.
    • Usunięto błąd sprawiający, że ikona reanimacji pozostawała nad graczem, jeżeli ożywiło go dwóch graczy naraz.
    • Gracze będą mogli teraz zgłaszać brak gotowości w przypadku, gdy dowódca ekipy anuluje dobieranie graczy w fazie wczytywania zawartości.
    • Interfejs dobierania graczy teraz będzie się poprawnie aktualizować po dołączeniu do innego lobby Battle Royale po tym, jak gracz zgłosił gotowość.
    • Usunięto błąd sprawiający, że lokalny gracz widniał na globalnej tablicy rankingowej z zerową liczbą zwycięstw, o ile nie plasował się wśród najlepszych 50 miejsc.

    [h2]WYDAJNOŚĆ[/h2]

    • Wprowadzono streamowanie poziomów, czyli wczytywanie ich na bieżąco w miarę poruszania się po mapie. Umożliwia to wzbogacenie mapy o nową zawartość i poprawia wydajność gry.
      [list]
    • Poprawiono płynność gry poprzez znaczną redukcję liczby obiektów do aktualizacji.
    • Znacznie skrócono czas wczytywania gry. Teraz gra wczytuje się ponad dwukrotnie szybciej na konsolach PS4 i Xbox One!
    • Wczytywanie zawartości przed dobieraniem graczy teraz przebiega szybciej.
    • Znacznie zredukowano zacinanie się gry z powodu porządkowania pamięci co minutę.
    • Znacznie zredukowano zacinanie się gry z powodu aktualizacji obiektów przy zmianie pory dnia i nocy.
  • Zmniejszono ilość zużywanych zasobów pamięci komputera i karty graficznej.
  • Zoptymalizowano efekty graficzne trafienia odległego budynku.
  • Poprawiono ogólną płynność gry poprzez optymalizację obsługi animacji i kroków graczy.
  • Przytulne ognisko i bomba taneczna nie powodują już zacinania gry w momencie zobaczenia ich po raz pierwszy.
  • Spotkanie po raz pierwszy graczy używających niektórych skórek nie powoduje już zacinania gry.

    [/list]
    [h2]GRAFIKA I ANIMACJA[/h2]

    • Znacznie poprawiono jakość wizualną oddalonych drzew przez użycie fałszywych tablic (ang. impostor billboards) zamiast standardowych modeli. To również poprawia ogólną płynność gry i redukuje efekt „wyskakiwania” drzew podczas zbliżania się do nich.

    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd sprawiający, że oddaleni gracze mogli wyglądać, jakby ich animacja się zacięła.
    • Poprawiono animację „jazdy na kucyku” tak, żeby ręka postaci już nie przeskakiwała.
    • Gracze trafieni bombą taneczną nie będą już wyglądali, jakby nadal trzymali broń.
    • Usunięto błąd uniemożliwiający odtworzenie animacji skoku postaci, jeśli ustawiono panel skokowy bezpośrednio pod stopami gracza.
    • Zmieniono kolor mikstury osłony w celu poprawienia jej widoczności.
    • Usunięto błąd sprawiający, że towarzysze mogli zaciąć się podczas animacji ślizgu, jeżeli zostali powaleni w powietrzu lub podczas ślizgu.
    • Efekty specjalne przytulnego ogniska są teraz widoczne również na niskim i średnim poziomie ustawień.

    [h2]DŹWIĘK[/h2]

    • Dodano nowe odgłosy dla kilofów, które do tej pory używały standardowych odgłosów zamachów.
    • Dodano odgłos podnoszenia pułapki raniącej.

    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd sprawiający, że odgłos kroków gracza był odtwarzany z niewłaściwą głośnością lub nawet całkowicie niesłyszalny, jeśli gracz przebywał poza ekranem.
    • Głośność odgłosów przedmiotów jednorazowych reguluje teraz suwak efektów, a nie suwak dialogów.
    • Usunięto błąd sprawiający, że gracz mógł usłyszeć świst własnych strzałów przelatujących obok niego.
    • Usunięto błąd czasami powodujący po śmierci zapętlenie odgłosu wiatru przy spadaniu.
    • Odgłos strzałów nie będzie już przesuwać się w lewo lub w prawo po odejściu od miejsca strzału.
    • Ściszono odgłosy podnoszenia przedmiotów jednorazowych.
    • Ściszono odgłos zbierania drewna.
    • Usunięto błąd powodujący problemy z szybkim przesuwaniem odgłosu na boki podczas upuszczania broni lub próby budowy w niedozwolonym miejscu.
    • Usunięto irytujący odgłos uderzenia w kamień z kilofa „Wysokie napięcie”.

    [h2]OGÓLNE[/h2]

    • Dodano obsługę czatu głosowego w lobby przed grą.
    • Przedmioty kosmetyczne można teraz obracać na ekranach szafki i sklepu. Wystarczy kliknąć lewym przyciskiem myszy i przeciągnąć kursor na komputerach PC lub użyć prawego drążka kontrolera na konsolach.
    • Usunięto zimowe dekoracje z lobby.

    Poprawki błędów

    • Usunięto błąd umożliwiający graczom zaliczenie niewykonanych wyzwań.
    • Usunięto błąd powodujący wspomaganie celowania podczas sterowania za pomocą myszki.
    • Teraz można wysyłać zaproszenia do znajomych graczom, którzy opuścili rozgrywkę, za pomocą ikonki „+” obok ich imienia.
    • Kliknięcie opcji „Dołącz” w zaproszeniu na Discordzie, gdy klient gry nie jest otwarty, nie spowoduje już nieudanego dołączenia do ekipy.

    [h2]INFORMACJE O AKTUALIZACJI – RATOWANIE ŚWIATA[/h2]
    [h2]ROZGRYWKA[/h2]
    Poprawki błędów

    • Osłaniacze teraz prawidłowo zostawiają przedmioty potrzebne do zadania „Atlas potworów Loka”.
    • Usunięto błąd związany z profitem Generowanie Granatów. Teraz gracz otrzymuje granat za zlikwidowanie 20 wrogów, a nie 21.
    • Usunięto błąd sprawiający, że silny atak kilofem nie powodował zbierania zasobów.
    • Usunięto błąd sprawiający, że osłaniacz zaczynał migotać po pokonaniu pustaka, którego osłaniał.
    • Usunięto błąd sprawiający, że oznaczenia zadań na przedmiotach znikały po zbudowaniu czegoś w pobliżu takiego przedmiotu.
    • Usunięto błąd powodujący rozwiązywanie się niektórych ekip po grze.

    [h2]BOHATEROWIE[/h2]

    • Uściślono opis zdolności „WABIK” Budowniczego.
      [list]
    • Teraz opis wyraźnie wskazuje, że WABIK jest zrobiony z metalu i w związku z tym jest słaby przeciwko naturze.

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Siła odrzucenia zdolności teraz będzie się skalować wraz z obrażeniami zdolności bohaterów. W związku z tym zdolności na wyższych poziomach będą teraz prawidłowo wytrącać przeciwników z równowagi, ogłuszać ich i odrzucać.
    • Usunięto błąd sprawiający, że miny zbliżeniowe nie znikały po śmierci lub opuszczeniu gry przez gracza, który je postawił.
    • Usunięto błąd sprawiający, że gracze mogli używać granatów odłamkowych, nie posiadając wystarczającej ilości energii.
    • Usunięto błąd sprawiający, że premia do zdrowia z profitu Żołnierza „Zaawansowana Taktyka” nie była skalowana prawidłowo w późniejszym etapie gry.
    • Usunięto błąd sprawiający, że profit Granatu Odłamkowego „Bomba Kasetowa” aktywował się dwukrotnie.
    • Poprawiono opis zdolności Nalot – wcześniej pokazywał on błędnie, że zdolność ta zrzuca 12 bomb, a nie 13, jak być powinno.
    • Usunięto błąd sprawiający, że zdolności Fragmentów Rubieżnika (MISIU i Wieża Elektryczna) nie otrzymywały premii do obrażeń od energii z racji profitu wsparcia „Zasilanie”.

    [h2]INTERFEJS[/h2]

    • Przyrost PD dowódcy został przeskalowany z myślą o tworzeniu przedmiotów z poziomu interfejsu. Chcemy, aby przedmioty o niskiej wartości (np. amunicja) mogły zapewniać co najmniej 1 PD dowódcy po stworzeniu ich w menu głównym.
      [list]
    • PD Dowódcy będą wydawać się wyższe niż wcześniej, lecz liczba PD naliczona do awansu na kolejny poziom pozostanie niezmieniona, podobnie jak czas potrzebny do awansu.
    • Zwiększono dzienną premię do PD graczy i aktualne zasoby wzmocnienia PD, aby dostosować je do nowej skali przyrostu PD dowódcy.
  • Ekrany oddziału nie będą już pokazywać przez cały czas premii do zdrowia i osłony. Zamiast tego poprawnie pokażą strzałki premii/kary do zdrowia i osłony podczas podglądu przypisania.

    [/list]
    Poprawki błędów

    • Poprawiono błąd w lokalizacji menu transformacji.
    • Usunięto błąd sprawiający, że tło gry poruszało się podczas przeglądania szczegółów misji przy pomocy kontrolera.
    • Usunięto błąd sprawiający, że po opuszczeniu przez gracza ekipy menu przestawało działać.
    • Usunięto błąd sprawiający, że węzeł w drzewku badań nie posiadał wymagań.
      [list]
    • Teraz węzeł „Rezystancja ekipy” na 3 stopniu badań wymaga „Technologii ekipy” i „Rezystancji ekipy”.
  • Usunięto błąd sprawiający, że listy niedawnych graczy nie zapełniały się od razu po grze.

    [/list]
    [h2]GRAFIKA I ANIMACJA[/h2]
    Poprawki błędów

    • Poprawiono obroty animacji płomieni na głowie czachomiotki.

    [h2]OGÓLNE[/h2]

    • Przeszukane skrzynie i pojemniki nie będą już blokować budowy.
    • Nie można już przeszukiwać rosnącej kukurydzy.
    • Okno gry teraz jest poprawnie wyświetlane na monitorze głównym.

    Poprawki błędów

    • Usunięto rzadki błąd powodujący zawieszenie się gry na konsoli Xbox One.

    źródło: https://www.epicgames.com/fortnite/pl/news/v-2-2-0-patch-notes

    Zobacz także: TSIOQUE – unikatowa przygodówka od polskiego studia OhNoo
  • Dodaj komentarz