Reklamy w grach AAA: EA ma kontrowersyjne plany na przyszłość

Reklamy w grach AAA: EA ma kontrowersyjne plany na przyszłość
Spis treści:

"Gdy już zniszczysz swój wizerunek, możesz sobie pozwolić na beztroskie życie" - to chyba nowa polityka firmy EA. Wydawca właśnie ogłosił plan zwiększenia sprzedaży, jednak nie spotkał się on z przychylnością społeczności graczy.

CEO Andrew Wilson chce większego zysku dla swojej firmy. Aby to osiągnąć, wydawca planuje umieszczać widoczne reklamy w swoich grach. Według doniesień medialnych, to właśnie powiedział podczas telekonferencji z inwestorami.

"Zawsze byliśmy ostrożni w kwestii reklam w grach. Ale gdy patrzymy na to, ile miliardów godzin spędzamy na graniu, tworzeniu i łączeniu się, widzimy potencjał reklamowego wsparcia dla naszego rozwoju. Będziemy ostrożni, ale już teraz nasze zespoły analizują, jak wdrożyć reklamy w grach. A gdy budujemy społeczność, zastanawiamy się, jak reklamy mogą wspierać nasz wzrost poza granicami gier." - powiedział.

Niestety, nie znamy jeszcze konkretnych szczegółów dotyczących wdrożenia reklam. Prawdopodobnie wewnętrzne zespoły analizują różne modele reklamowe. Muszą znaleźć balans, aby nie odstraszyć graczy, bo w przeciwnym razie nikt nie będzie oglądał reklam, a spodziewane zyski nie zostaną osiągnięte.

b47

Największa leniwa buła