poziomy

Reklamy w grach AAA: EA ma kontrowersyjne plany na przyszłość

Reklamy w grach AAA: EA ma kontrowersyjne plany na przyszłość
Zobacz także: Ned Luke znany jako Michael z Grand Theft Auto 5 ofiarą „swattingu”

„Gdy już zniszczysz swój wizerunek, możesz sobie pozwolić na beztroskie życie” – to chyba nowa polityka firmy EA. Wydawca właśnie ogłosił plan zwiększenia sprzedaży, jednak nie spotkał się on z przychylnością społeczności graczy.
CEO Andrew Wilson chce większego zysku dla swojej firmy. Aby to osiągnąć, wydawca planuje umieszczać widoczne reklamy w swoich grach. Według doniesień medialnych, to właśnie powiedział podczas telekonferencji z inwestorami.”Zawsze byliśmy ostrożni w kwestii reklam w grach. Ale gdy patrzymy na to, ile miliardów godzin spędzamy na graniu, tworzeniu i łączeniu się, widzimy potencjał reklamowego wsparcia dla naszego rozwoju. Będziemy ostrożni, ale już teraz nasze zespoły analizują, jak wdrożyć reklamy w grach. A gdy budujemy społeczność, zastanawiamy się, jak reklamy mogą wspierać nasz wzrost poza granicami gier.” – powiedział.Niestety, nie znamy jeszcze konkretnych szczegółów dotyczących wdrożenia reklam. Prawdopodobnie wewnętrzne zespoły analizują różne modele reklamowe. Muszą znaleźć balans, aby nie odstraszyć graczy, bo w przeciwnym razie nikt nie będzie oglądał reklam, a spodziewane zyski nie zostaną osiągnięte.

Zobacz także: Cozy Stitch Puzzle już na Nintendo Switch

Dodaj komentarz