Firmy Activision oraz Tencent Holdings Limited, lider w dostarczaniu treści internetowych w Chinach, ogłosiły dziś współpracę, której efektem będzie wprowadzenie Call of Duty na urządzenia mobilne na rynku chińskim. Nowy tytuł w modelu free-to-play zapewni unikatową akcję zaprezentowaną w widoku pierwszoosobowym. Zupełnie nowa, mobilna gra Call of Duty będzie połączeniem uwielbianych przez graczy postaci, map, trybów oraz broni znanych z całej historii marki. Główne studio tworzące gry mobilne należące do Tencent kieruje produkcją czerpiąc z ogromnej sieci mobilnej oraz doświadczeń zyskanych przy poprzednich mobilnych produkcjach wieloosobowych. Tytuł zadebiutuje w nadchodzących miesiącach.
„Pracujemy w ramach ścisłej współpracy z jednym z kluczowych studiów mobilnych należących do Tencent, zespołem Timi, wraz z którym tworzymy zabawną i oryginalną produkcję Call of Duty oferującą znakomitą rozgrywkę oraz mechaniki dla graczy mobilnych” – powiedział Rob Kostich, wiceprezes i dyrektor generalny odpowiedzialny za Call of Duty. – „Marka Call of Duty od lat jest wiodącym doświadczeniem w kategorii pierwszoosobowych gier akcji*, a przeniesienie tego na platformy mobilne jest dla nas wyjątkowo ekscytujące. Nie możemy się doczekać aż zagrają w to fani”.
Tencent korzysta z technologii, aby wzbogacić życie użytkowników internetu. Nasze
społecznościowe produkty Weixin i QQ łączą naszych użytkowników z bogatym katalogiem
cyfrowych treści obejmujących gry, wideo, muzykę oraz książki. Opatentowana przez nas
technologia pomaga reklamodawcom docierać do setek milionów konsumentów w Chinach.
Nasza infrastruktura, w tym płatności, bezpieczeństwo, usługi w chmurze i SI, składa się na
zróżnicowaną ofertę i wspiera rozwój naszych partnerów. Tencent inwestuje w ludzi i innowacje,
co pozwala nam rozwijać się w internecie.