Cześć wszystkim!
Chciałbym opowiedzieć wam co nieco o naszym najbliższym trybie okresowym, Teście strzelania #1.
Pod koniec zeszłego roku przedstawiliśmy założenia dalszych zmian w systemie walki i celności broni trybu Battle Royale. Mieliśmy dwa główne cele:
- Cel nr 1: Uniemożliwić snajperskie strzały z pistoletu na dużą odległość.
- Cel nr 2: Nasze bronie powinny posiadać cechy premiujące różne rodzaje starć, zależnie od: odległości do celu, rodzaju celu, dostępności amunicji itd.
Jednym z naszych ulubionych aspektów Battle Royale jest możliwość wyboru, w jaki sposób rozpoczniemy walkę z przeciwnikiem – czy to przy pomocy budowania osłon i stopniowego zmniejszania dystansu, ataku z góry, skradania się od flanki lub szarży twarzą w twarz pod gradem kul. Tym bardziej więc chwile, gdy strzał losowo nie trafia w cel, mogą być naprawdę frustrujące.
By zaradzić temu problemowi, pracowaliśmy nad prototypami różnych zmian w modelu strzelania, takimi jak na przykład:
- Celność pierwszego strzału;
- Doskonała celność + odrzut (Uwaga: niektórzy z was mogli już widzieć filmiki pokazujące tę zmianę – wczesna wersja przez przypadek została włączona przed czasem. Ups!).
Wskaźnik celności pierwszego strzału to pierwszy z prototypów, jakie jesteśmy gotowi poddać testom. W wielu aspektach przypomina on obecny system strzelania. Istnieje jednak kilka istotnych różnic, o których poniżej.
- Bronie są teraz celne przy pierwszym strzale – przypomina o tym celownik świecący się na czerwono. Funkcja ta aktywuje się, gdy:
[list] - Postać nie porusza się;
- Gracz celuje (nie strzela z biodra);
- Wskaźnik rozrzutu pokazuje największą celność (Co tak naprawdę oznacza, że z broni nie oddano przed chwilą strzału. Ten współczynnik jest zależy od rodzaju broni).
[/list]
Zachęcamy wszystkich do wypróbowania powyższych zmian – zwycięstwa i pozostałe statystyki zaliczają się na poczet postępów podczas gry w tym trybie.
Planujemy przeprowadzenie wielu testów strzelania, w trakcie których będziemy zbierać informacje z rozmaitych źródeł (wewnętrzna analiza danych, informacje od społeczności, uwagi z mediów społecznościowych). Wasz udział jest tu kluczowy! Chcemy być pewni, że zmiany, jakie zamierzamy wprowadzić, są rzeczywiście lepsze dla wszystkich graczy, niezależnie od platformy i poziomu umiejętności.