Gracze,

cały czas pracujemy nad optymalizacją, dzięki której poprawi się jakość gry, o czym ciągle Was informujemy.

Planujemy również zwiększyć wydajność, dostosowując niektóre aspekty gry, bez wpływania na rozgrywkę w jakikolwiek negatywny sposób.

Dzięki ostatniej aktualizacji, byliśmy w stanie poprawić wydajność serwera i klienta, poprzez dostosowanie widocznej odległości postaci znajdującej się w powietrzu. Ta aktualizacja przyniesie więcej lokalizacji, w których postacie będą rozpoczynać rozgrywkę.  

Wcześniej, wszyscy gracze czekali na rozpoczęcie gry na wyspie startowej. Wszelkiego rodzaju interakcje między wieloma osobami zebranymi w jednym miejscu, powodowały przeciążenia serwerów. Żeby rozwiązać ten problem podzieliliśmy obszar, w którym gracze gromadzą się przed rozpoczęciem gry w różnych lokalizacjach. W rezultacie poprawia to wydajność serwera i klienta.

Wprowadzane są również dodatkowe zmiany związane z samolotem, w celu poprawy wydajności. Wkrótce udostępnimy więcej szczegółów z tym związanych.

 

Będziemy również testować nowe zabezpieczenia przed oszustami (anti-cheat), nad którymi nadal pracujemy. Chcielibyśmy poznać Wasze zdanie z tym związane. Niektóre komputery mogą mieć problemy ze zgodnością podczas tego testu, co może powodować awarie podczas uruchamiania gry. Jeśli taki błąd pojawi się na Waszych komputerach, prosimy o zrobienie screena i udostępnienie go pod tym linkiem.

Zmiany pojawią się na serwerach live jak tylko zostaną zaakceptowane na serwerach testowych. Szczegóły podamy wkrótce.

 

GAMEPLAY

  • Wprowadzono wiele startowych obszarów na obu mapach, aby poprawić wydajność serwera i klienta
    • Usunięto bronie z mapy startowej przed rozpoczęciem meczu

JĘZYK

  • Dodano nowe czcionki: Rosyjska, Japońska  i Chińska

 

NAPRAWY BŁĘDÓW

  • Naprawiono błąd związany ze skakaniem z pozycji leżącej umożliwiający graczom slide -jump z pozycji leżącej