HP oraz Intel sponsorami Overwatch League

HP oraz Intel sponsorami Overwatch League
Spis treści:

Liderzy rynku technologii, spółki HP Inc. i Intel, postanowiły dziś połączyć siły z Blizzard Entertainment i stały się głównymi sponsorami Overwatch League™. Podpisane umowy stanowią część większej inwestycji w tę przełomową, zawodową ligę
e-sportową. W ramach wieloletniej umowy spółka Intel sponsorować będzie również rozgrywki Overwatch® poza Overwatch League.

Gracze biorący udział w zawodach objętych porozumieniem otrzymają do dyspozycji najnowszy sprzęt od HP i Intela przeznaczony wyłącznie do meczów Overwatch League, a konkretniej komputery marki Omen napędzane procesorami Intel® Core™ i7 oraz monitory.

Cieszy nas możliwość połączenia sił z HP i Intel, aby zapewnić drużynom grającym zawodowo w Overwatch najwyższej klasy sprzęt komputerowy – powiedział Pete Vlastelica, prezes i dyrektor wykonawczy w dziale Major League Gaming w Blizzard Entertainment. – Wieloletnia współpraca tego rodzaju ukazuje potencjał Overwatch League oraz długoterminowe zaangażowanie w inicjatywę, którą uważamy za przyszłość e-sportu – zarówno z naszej strony, jak i naszych partnerów.

 

Współpraca z Blizzard Entertainment w roli globalnego partnera technologicznego Overwatch League to wspaniały sposób, by ukazać talent zawodników e-sportowych i zaprezentować nasze produkty na arenie profesjonalnej rywalizacji w grach – powiedział Alex Craddock, dyrektor globalnego działu sprzedaży systemów personalnych w spółce HP Inc. – Produkty marki Omen są już używane przez wielu czołowych zawodników e-sportowych, więc cieszy nas, że możemy być motorem napędowym Overwatch League od strony technicznej.

 

Od ponad 12 lat Intel regularnie wspiera społeczność e-sportową i nieustannie staramy się poprawiać komfort gry, oglądania zawodów i uczestniczenia w nich. Jesteśmy dumni, że możemy sponsorować Overwatch League i umieścić nasze procesory Intel® Core™ i7 we wszystkich komputerach używanych na zawodach, co przełoży się na wspaniałe wrażenia dla fanów i uczestników – powiedział John Bonini, wiceprezes i dyrektor naczelny grupy ds. sprzętu VR, gier i e-sportu w spółce Intel. – Overwatch League zaprezentuje e-sport z jak najlepszej strony i cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym przedsięwzięciu razem z Blizzardem.

 

Overwatch League stanowi wyjątkową szansę dla sponsorów z racji struktury opartej na rywalizacji miast, co przekłada się na większe zaangażowanie oraz lepszą więź z lokalnymi fanami na całym świecie. E-sport zdobył już serca ponad 280 milionów ludzi na całym świecie[1], którzy tworzą społeczność obejmującą najtrudniej dostępne i najbardziej pożądane grupy demograficzne, w tym młodsze pokolenie (tzw. milliennialsów) w liczbie dwu- do trzykrotnie przewyższającej którąkolwiek z dyscyplin „Wielkiej Czwórki” tradycyjnych sportów w Stanach Zjednoczonych (baseball, hokej, futbol amerykański i koszykówka).[2] Overwatch League jest zorganizowana wokół popularnej gry Blizzard Entertainment Overwatch, która w krótkim czasie stała się jedną najszybciej rozwijających się gier spółki od momentu premiery w zeszłym roku, a ostatnio przekroczyła liczbę 35 milionów graczy.

 

Inauguracyjny sezon zasadniczy Overwatch League wystartuje 10 stycznia 2018 roku i będzie trwał do czerwca, a play-offy i finał odbędą się w lipcu. Rozgrywki w okresie przedsezonowym rozpoczną się już w następnym miesiącu, 6 grudnia, od serii meczów pokazowych, w których weźmie udział 12 inauguracyjnych drużyn. Wszystkie rozgrywki przedsezonowe oraz normalne mecze sezonowe Overwatch League w roku 2018 odbędą się na Blizzard Arena Los Angeles (odnośnik w j. angielskim), najnowocześniejszej arenie w Burbank w Kalifornii, przygotowanej specjalnie dla wydarzeń e-sportowych Blizzard Entertainment. Informacje na temat sprzedaży biletów na Overwatch League podamy w najbliższych tygodniach.