Devblog 95

28 stycznia, oraz nowy Devblog. Zapraszam do lektury!

Zmiany:

  • Ulepszenia do grafiki Dungeonów oraz ich tuneli. (Nadal spadki fps'ów)
  • Optymalizacja grafiki skał w odległości.
  • Nowe bloki ram ściennych
  • Naprawiono bug z zgłaszaniem błędów
  • Oglądający admini nie są już dłużej widoczni
  • Włączono niską kompresję wierzchołków na wszystkich modelach
  • Naprawiono bind, więc drugi argument nie potrzebuje już cytatów ("coś")
  • Zaktualizowano steamworks, by naprawić problem z win32
  • Zaktualizowano do Unity 5.3.2.p1
  • Naprawiono okazjonalną korupcję interfejsu
  • Naprawiono parę elementów UI będących poza linią
  • Sadzonki dyń żyją maksymalnie 7 sezonów
  • Sadzonki dyń żyją maksymalnie 3 żniwa
  • Zoptymalizowano grafikę sadzonek dyń na bardziej agresywną
  • RCon startuje razem z serwerem
  • Ikony przedmiotów i opisy są teraz w Bundles/items/
  • Naprawiono trochę niedokładności LookingAt
  • Optymalizacja pamięć podręczną RPC
  • Optymalizacja pamięci podręcznej sieci + zapisów
  • Stworzono ruch gracza bardziej bezpośredni, poprzez usunięcie horyzontalnego wygładzania kamery
  • Server collider batches split when their vertex count gets too high (?)
  • Dodano komendę konsolową refresh_renderers (odświeża partie renderowania klienta)
  • Dodano komendę konsolową refresh_colliders (odświeża serwerową partię kolizji) (?)
  • Added various batching convars to customize client and server mesh batching
  • Added mesh batching to static quarry and pumpjack
  • Naprawiono brakujące lub niepoprawne ślady zwięrząt w wielu rodzajach powierzchni
  • Naprawiono exploit raid tower'ów używający półek (?)
  • Naprawiono exploit z rozmieszczaniem śpiworów i podstaw
  • Naprawiono przeźroczystość powierzchni oraz rozszczepienie cząsteczek atmosferycznych
  • Naprawiono oświetlenie otoczenia dla cząsteczek i niskiej jakości speedtree fallbacks (?)
  • Dodano lunetę (Na fastest/fast przy przybliżeniu kreski są niewyraźne)
  • Naprawiono możliwość kładzenia zamku szyfrowego na zrzut
  • Światło latarki jest teraz niewidoczne, gdy patrzymy się w nią
  • Światło latarki posiada teraz teksturę cienia
  • Światło latarki zostało zwężone w 1p/3p do 45 stopni
 
Back
Do góry