28 stycznia, oraz nowy Devblog. Zapraszam do lektury!
Zmiany:
Zmiany:
- Ulepszenia do grafiki Dungeonów oraz ich tuneli. (Nadal spadki fps'ów)
- Optymalizacja grafiki skał w odległości.
- Nowe bloki ram ściennych
- Naprawiono bug z zgłaszaniem błędów
- Oglądający admini nie są już dłużej widoczni
- Włączono niską kompresję wierzchołków na wszystkich modelach
- Naprawiono bind, więc drugi argument nie potrzebuje już cytatów ("coś")
- Zaktualizowano steamworks, by naprawić problem z win32
- Zaktualizowano do Unity 5.3.2.p1
- Naprawiono okazjonalną korupcję interfejsu
- Naprawiono parę elementów UI będących poza linią
- Sadzonki dyń żyją maksymalnie 7 sezonów
- Sadzonki dyń żyją maksymalnie 3 żniwa
- Zoptymalizowano grafikę sadzonek dyń na bardziej agresywną
- RCon startuje razem z serwerem
- Ikony przedmiotów i opisy są teraz w Bundles/items/
- Naprawiono trochę niedokładności LookingAt
- Optymalizacja pamięć podręczną RPC
- Optymalizacja pamięci podręcznej sieci + zapisów
- Stworzono ruch gracza bardziej bezpośredni, poprzez usunięcie horyzontalnego wygładzania kamery
- Server collider batches split when their vertex count gets too high (?)
- Dodano komendę konsolową refresh_renderers (odświeża partie renderowania klienta)
- Dodano komendę konsolową refresh_colliders (odświeża serwerową partię kolizji) (?)
- Added various batching convars to customize client and server mesh batching
- Added mesh batching to static quarry and pumpjack
- Naprawiono brakujące lub niepoprawne ślady zwięrząt w wielu rodzajach powierzchni
- Naprawiono exploit raid tower'ów używający półek (?)
- Naprawiono exploit z rozmieszczaniem śpiworów i podstaw
- Naprawiono przeźroczystość powierzchni oraz rozszczepienie cząsteczek atmosferycznych
- Naprawiono oświetlenie otoczenia dla cząsteczek i niskiej jakości speedtree fallbacks (?)
- Dodano lunetę (Na fastest/fast przy przybliżeniu kreski są niewyraźne)
- Naprawiono możliwość kładzenia zamku szyfrowego na zrzut
- Światło latarki jest teraz niewidoczne, gdy patrzymy się w nią
- Światło latarki posiada teraz teksturę cienia
- Światło latarki zostało zwężone w 1p/3p do 45 stopni