7 styczeń, czyli nowy Devblog, i Fullwipe na wszystkich serwerach!
Changelog:
Changelog:
- Zaktualizowano do Unity 5.3.1p2
- Zmieniono OSC i Linux'a do nowego rdzenia OpenGL
- Wyłączono Świąteczną zawartość
- Fixed UI banding
- Wyłączono Lazy Aim
- Poprawiono animacje Viewmodel
- Buzdyganem, Długim Mieczem i tasakiem z odzysku, można rzucać
- Można piec niedźwiedzie mięso (i je spalić)
- Naprawiono drzewa, czasami niewidoczne, gdy pierwszy raz wchodziło się na serwer.
- Można walczyć wręcz, pod wodą.
- Można budować pod wodą.
- Nowe tekstury biomów (piasek, żwir, kamienie, skały, drogi, ziemia)
- Zmiana koloru wody oceanów i rzek.
- Nowy zestaw skał i urozmaicenia odrodzeń skał do procgen'u
- Naprawiono blokadę na rurach w centralnym budyku Trainyard'u
- Naprawiono blokadę w Water Treatment Plant'cie, gdzie gracze mogli się zablokować.
- Wszystkie dungeon'y: naprawiono dziury. przez które można było widzieć pod teksturami.
- Server seed and salt now write back to the convars if filled automatically
- Naprawiono monumenty, okazjonalnie psujące rzeki.
- Naprawiono losowe dziury w terenie, które mogły się pojawiać w okolicy jaskiń.
- Naprawiono teren monumentu, czasami prowadzące do latających obiektów.
- Naprawiono błąd anty-hack'u, który mógł zablokować obrażenia zadane samemu sobie.
- Naprawiono exploit sufitów.
- Naprawiono kilka exploitów śpiworów.
- Stabilność ma teraz malejące przychody(?) w dużych budynkach.
- Building block placement quality of life improvements
- Podczas deszczu jest więcej mgły i chmur.
- Deszcz może być bardziej intensywny gdy jest.
- Atmosferyczna mgła zmniejsza widoczność bardziej agresywnie.
- Usunięto UI Czatu Głosowego.
- Zwiększono jakość Czatu Głosowego.
- Dodano notyfikację o graczu, mówiącym na Czacie Głosowym, gdy jest w pobliżu.