Devblog 92

7 styczeń, czyli nowy Devblog, i Fullwipe na wszystkich serwerach!
Changelog:

  • Zaktualizowano do Unity 5.3.1p2
  • Zmieniono OSC i Linux'a do nowego rdzenia OpenGL
  • Wyłączono Świąteczną zawartość
  • Fixed UI banding
  • Wyłączono Lazy Aim
  • Poprawiono animacje Viewmodel
  • Buzdyganem, Długim Mieczem i tasakiem z odzysku, można rzucać
  • Można piec niedźwiedzie mięso (i je spalić)
  • Naprawiono drzewa, czasami niewidoczne, gdy pierwszy raz wchodziło się na serwer.
  • Można walczyć wręcz, pod wodą.
  • Można budować pod wodą.
  • Nowe tekstury biomów (piasek, żwir, kamienie, skały, drogi, ziemia)
  • Zmiana koloru wody oceanów i rzek.
  • Nowy zestaw skał i urozmaicenia odrodzeń skał do procgen'u
  • Naprawiono blokadę na rurach w centralnym budyku Trainyard'u
  • Naprawiono blokadę w Water Treatment Plant'cie, gdzie gracze mogli się zablokować.
  • Wszystkie dungeon'y: naprawiono dziury. przez które można było widzieć pod teksturami.
  • Server seed and salt now write back to the convars if filled automatically
  • Naprawiono monumenty, okazjonalnie psujące rzeki.
  • Naprawiono losowe dziury w terenie, które mogły się pojawiać w okolicy jaskiń.
  • Naprawiono teren monumentu, czasami prowadzące do latających obiektów.
  • Naprawiono błąd anty-hack'u, który mógł zablokować obrażenia zadane samemu sobie.
  • Naprawiono exploit sufitów.
  • Naprawiono kilka exploitów śpiworów.
  • Stabilność ma teraz malejące przychody(?) w dużych budynkach.
  • Building block placement quality of life improvements
  • Podczas deszczu jest więcej mgły i chmur.
  • Deszcz może być bardziej intensywny gdy jest.
  • Atmosferyczna mgła zmniejsza widoczność bardziej agresywnie.
  • Usunięto UI Czatu Głosowego.
  • Zwiększono jakość Czatu Głosowego.
  • Dodano notyfikację o graczu, mówiącym na Czacie Głosowym, gdy jest w pobliżu.
 
Back
Do góry