11 luty, oraz nowy Devblog!
Zapraszam do (długiej) lektury!
Zmiany:
Zapraszam do (długiej) lektury!
Zmiany:
- Nowe dźwięki uderzeń w skałę/beton
- Włączono domyślne kickowanie za przewinienia na serwerze
- Od nowa uruchomiono zbieranie prefabów (wydajność)
- Komendy pool.prefabs i pool.assets od teraz przyjmują opcjonalny argument filtrownania
- Naprawiono bramę zewnętrzną, która nie była widoczna z dystansu
- Zmieniono zasięg LODów bram zewnętrznych
- Naprawiono barykady, które były niewidoczne z dystansu
- Przekonwertowano wszystkie przedmioty rozstawiane do systemu planowania (jakość życia)
- Naprawiono punkty rozpadu na wewnętrznych fundamentach, które były zbugowane
- Poprawiono wydajność rozpadu pudynków po stronie serwera
- Naprawiono różne błędy rozmieszczeń przedmiotów wykorzystywanych na ścianach i skałach
- Pozwolono ustawić convary tree.quality i mesh.quality na większe niż 100
- Ustawiono jakość siatki i drzew na większe od 100. Odsunięto dystanse zbierania i billboardów
- Wstawianie ram ściennych przeprowadza tę samą kontrolę warstw konstrukcji, co ściany
- Usunięto wyskakiwanie dłoni podczas animacji uderzenia i atakowania siekierką
- Naprawiono niektóre błędy shaderów na wielkich pomnikach
- Naprawiono kamienie w niskiej rozdzielczości terenu
- Naprawiono błędy czasu pracy z shaderami powodujące występowanie niewidocznych obiektów na Linux'ie
- Naprawiono zbieranie, które nie działało poprawnie na niektórych obiektach
- Naprawiono szyby i wirniki helikoptera. Teraz znikają we mgle prawidłowo
- Naprawiono końskie włosie, które nie znikało we mgle prawidłowo
- Ulepszono i zoptymalizowano shadery opadów deszczu
- Ulepszono anty-aliasing
- Zmieniono ważne tekstury, aby działały z filtrowaniem trójlinowym i anizotropowym
- Ulepszono rozdzielczość niektórych rekwizytów z bardzo niską rozdzielczością tekstur
- Poprawiono shadery skóry
- Zwrócono i poprawiono wilgotność brzegu
- Obniżono poziom ochrony metalowej maski na twarz do takiego samego stopnia, jaki ma napierśnik
- Zamek szyfrowy zadaje większe obrażenia za źle podany kod
- Balans wytrzymałości murów zewnętrznych
- Usunięto pułapki z listy powszechnych przedmiotów (tylko blueprinty)
- Dodano skórki
- Naprawiono sposób wykorzystania błędu dotyczącego wzmacniania DDOSów w zapytaniach steam
- Zaktualizowano ikony dodatków do broni
- Dodano komendę "ent who" dla adminów (kreator jednostek echo)
- Naprawiono RPCs, kiedy jesteśmy nieżywi
- Dodano komendę "clear", która czyści konsolę
- Dodano komendę "copy", aby móc kopiować konsolę do schowka
- Zaktualizowano EAC
- Zaktualizowano do Unity 5.3.2p3