Devblog 97

11 luty, oraz nowy Devblog!
Zapraszam do (długiej) lektury!

Zmiany:
  • Nowe dźwięki uderzeń w skałę/beton
  • Włączono domyślne kickowanie za przewinienia na serwerze
  • Od nowa uruchomiono zbieranie prefabów (wydajność)
  • Komendy pool.prefabs i pool.assets od teraz przyjmują opcjonalny argument filtrownania
  • Naprawiono bramę zewnętrzną, która nie była widoczna z dystansu
  • Zmieniono zasięg LODów bram zewnętrznych
  • Naprawiono barykady, które były niewidoczne z dystansu
  • Przekonwertowano wszystkie przedmioty rozstawiane do systemu planowania (jakość życia)
  • Naprawiono punkty rozpadu na wewnętrznych fundamentach, które były zbugowane
  • Poprawiono wydajność rozpadu pudynków po stronie serwera
  • Naprawiono różne błędy rozmieszczeń przedmiotów wykorzystywanych na ścianach i skałach
  • Pozwolono ustawić convary tree.quality i mesh.quality na większe niż 100
  • Ustawiono jakość siatki i drzew na większe od 100. Odsunięto dystanse zbierania i billboardów
  • Wstawianie ram ściennych przeprowadza tę samą kontrolę warstw konstrukcji, co ściany
  • Usunięto wyskakiwanie dłoni podczas animacji uderzenia i atakowania siekierką
  • Naprawiono niektóre błędy shaderów na wielkich pomnikach
  • Naprawiono kamienie w niskiej rozdzielczości terenu
  • Naprawiono błędy czasu pracy z shaderami powodujące występowanie niewidocznych obiektów na Linux'ie
  • Naprawiono zbieranie, które nie działało poprawnie na niektórych obiektach
  • Naprawiono szyby i wirniki helikoptera. Teraz znikają we mgle prawidłowo
  • Naprawiono końskie włosie, które nie znikało we mgle prawidłowo
  • Ulepszono i zoptymalizowano shadery opadów deszczu
  • Ulepszono anty-aliasing
  • Zmieniono ważne tekstury, aby działały z filtrowaniem trójlinowym i anizotropowym
  • Ulepszono rozdzielczość niektórych rekwizytów z bardzo niską rozdzielczością tekstur
  • Poprawiono shadery skóry
  • Zwrócono i poprawiono wilgotność brzegu
  • Obniżono poziom ochrony metalowej maski na twarz do takiego samego stopnia, jaki ma napierśnik
  • Zamek szyfrowy zadaje większe obrażenia za źle podany kod
  • Balans wytrzymałości murów zewnętrznych
  • Usunięto pułapki z listy powszechnych przedmiotów (tylko blueprinty)
  • Dodano skórki
  • Naprawiono sposób wykorzystania błędu dotyczącego wzmacniania DDOSów w zapytaniach steam
  • Zaktualizowano ikony dodatków do broni
  • Dodano komendę "ent who" dla adminów (kreator jednostek echo)
  • Naprawiono RPCs, kiedy jesteśmy nieżywi
  • Dodano komendę "clear", która czyści konsolę
  • Dodano komendę "copy", aby móc kopiować konsolę do schowka
  • Zaktualizowano EAC
  • Zaktualizowano do Unity 5.3.2p3
 
Back
Do góry