A w świątecznym updacie Rusta, to co najważniejsze. Czyli optymalizacja i prezenty! Nie wiem jak wy, ale ja idę sobie zrobić pokoik z prezentami. :D
- Zoptymalizowano ubój(?) drzew i LODa(Wut?)
- Dodano suwak jakości drzewa, w opcjach jakości głównego menu.
- Fixed vegetation LOD bias exploit
- Dodano weryfikację obrażeń gracza, od strony serwera.
- Naprawiono, że nie można było ulepszyć podstawy, gdy jest na nim działko.
- Naprawiono możliwość wyższego skoku w wodzie.
- Fixed light LOD performance regression from dungeons
- Fixed shelves being unplaceable on certain triangle floors
- Fixed bleeding damage lag exploit
- Młotem z odzysku i kilofem można rzucać.
- Naprawiono błąd "Widzenie przez ściany, przypadkowo dodany tydzień temu.
- Fixed wave displacement on very shallow, flat water beds
- Fixed "black river" at a distance bug; most noticeable on low quality terrain
- Fixed a bug causing broken decals on tree trunks
- Added water shoreline foam
- Added atmospheric scattering/fog to some particle shaders (e.g. smoke, flames)
- Improved light transmission on vegetation shaders
- Major water overhaul to simplify/speedup and attempt to fix serious bugs affecting DX9 on some AMD GPUs
- Naprawiono błąd z nieskończoną amunicją 5.56
- Wieża Automatyczna już nie strzela do innych
- Wieża Automatyczna już nie może być położona pod wodą.
- M249 jest bardziej celne
- Skrzynie z helikoptera można zebrać, jeśli wylądują w wodzie.
- Dodano Małe/Średnie/Duże prezenty.
- Added XMas stockings that refill periodically
- Added Comfort-giving bear deployable
- Dodano Laski Cukru.
- Dodano prezenty respiące się na mapie.
- Inny świąteczny kontent.
- Dodano skórki społeczności.
- Rcon.port automatycznie przekierowuje na port gry.
- Jeśli Rcon.ip jest nie znalezione, to nasłuchuje innego.
- Sound performance tweaks
- Increased clientside physics step
- Decreased serverside physics step
- Zaktualizowano do Unity 5.4.2
- Wyłączono kolizję deszczu (optymalizacja)
Ostatnia edycja: