Devblog 93

14 stycznia, oraz nowy Devblog! Zapraszam do lektury. :)
Changelog:

  • Zaktualizowano raportowanie crash'ów.
  • Informacja do graczy, gdy admin daje przedmioty.
  • Naprawiono brakujące tekstury na Zamku.
  • Naprawiono cząsteczki podczas bicia kamieniem, kolidujące z cząsteczkami gracza.
  • Naprawiono niewidzialne zbierajki (drewno, kamienie itd.)
  • Naprawiono możliwość używania blueprintów jako amunicji.
  • Duży zbieracz deszczówki może być zbadane.
  • Nie słyszysz czatu głosowego gdy jesteś martwy.
  • Można teraz używać Steam connect protocol.
  • Przeniesiono klawisze debugu do komend konsolowych.
  • Dodano nowy model dla celownika holograficznego.
  • Dodano nowy model dla tłumika.
  • Dungeons: railroad and roads art added
  • Dungeons: naprawiono brakujące kolizje z rurami.
  • Dungeons: naprawiono brakującą kolizję do ścian betonowych. (Millitary Tunnel)
  • Better mesh batching for improved client performance
  • Naprawiono exploit, przez którego można było wejść w skały.
  • Naprawiono błędy podczas stawiania łóżka.
  • Biali gracze występują częściej.
  • Tweaked how server list is refreshed to avoid overload
  • Naprawiono exploit używający wychodzenia, podczas ekranu ładowania.
  • Dodano Semi-Automatic Rifle.
 
Back
Do góry