14 stycznia, oraz nowy Devblog! Zapraszam do lektury. :)
Changelog:
Changelog:
- Zaktualizowano raportowanie crash'ów.
- Informacja do graczy, gdy admin daje przedmioty.
- Naprawiono brakujące tekstury na Zamku.
- Naprawiono cząsteczki podczas bicia kamieniem, kolidujące z cząsteczkami gracza.
- Naprawiono niewidzialne zbierajki (drewno, kamienie itd.)
- Naprawiono możliwość używania blueprintów jako amunicji.
- Duży zbieracz deszczówki może być zbadane.
- Nie słyszysz czatu głosowego gdy jesteś martwy.
- Można teraz używać Steam connect protocol.
- Przeniesiono klawisze debugu do komend konsolowych.
- Dodano nowy model dla celownika holograficznego.
- Dodano nowy model dla tłumika.
- Dungeons: railroad and roads art added
- Dungeons: naprawiono brakujące kolizje z rurami.
- Dungeons: naprawiono brakującą kolizję do ścian betonowych. (Millitary Tunnel)
- Better mesh batching for improved client performance
- Naprawiono exploit, przez którego można było wejść w skały.
- Naprawiono błędy podczas stawiania łóżka.
- Biali gracze występują częściej.
- Tweaked how server list is refreshed to avoid overload
- Naprawiono exploit używający wychodzenia, podczas ekranu ładowania.
- Dodano Semi-Automatic Rifle.