5 luty oraz nowy Devblog.
Zapraszam do lektury!
Zmiany:
Zapraszam do lektury!
Zmiany:
- Dodano dźwięki do wszystkich nowych części budowlanych
- Naprawiono błędy gib szafki z narzędziami
- Ikony przedmiotów + dane są budowane we właściwym folderze
- Usunięto ciu.test
- Optymalizacja sieci backend
- Nowe ramy podłogowe (grill i właz)
- Naprawiono błąd renderowania wody, gdy wielkość okna jest wpisana jako zero
- Naprawiono kalkomanię podłogi w magazynie
- Zredukowano obciążenie pamięci wideo do 144 MB
- Wszystkie zbierajki używają teraz zrównoważonej grafiki
- Zaktualizowano parę pozostających psychik do nowych fizyk Unity API (?)
- Removed a worst-case second raycast in the game trace code (?)
- Naprawiono błąd, w którym nie dało się położyć schodów podstaw obok trójkątnych podstaw
- Naprawiono błąd, w którym nie dało się położyć trójkątnych podstaw pod podłogą
- Dodano serializację do stabilności budynków (szybsze restartowanie serwerów i odświeżania stabilności)
- Fixed potential signage NRE when server database was deleted (?)
- Poprawiono rozmieszczenie skał i krzaków