Devblog 96

5 luty oraz nowy Devblog.
Zapraszam do lektury!

Zmiany:
  • Dodano dźwięki do wszystkich nowych części budowlanych
  • Naprawiono błędy gib szafki z narzędziami
  • Ikony przedmiotów + dane są budowane we właściwym folderze
  • Usunięto ciu.test
  • Optymalizacja sieci backend
  • Nowe ramy podłogowe (grill i właz)
  • Naprawiono błąd renderowania wody, gdy wielkość okna jest wpisana jako zero
  • Naprawiono kalkomanię podłogi w magazynie
  • Zredukowano obciążenie pamięci wideo do 144 MB
  • Wszystkie zbierajki używają teraz zrównoważonej grafiki
  • Zaktualizowano parę pozostających psychik do nowych fizyk Unity API (?)
  • Removed a worst-case second raycast in the game trace code (?)
  • Naprawiono błąd, w którym nie dało się położyć schodów podstaw obok trójkątnych podstaw
  • Naprawiono błąd, w którym nie dało się położyć trójkątnych podstaw pod podłogą
  • Dodano serializację do stabilności budynków (szybsze restartowanie serwerów i odświeżania stabilności)
  • Fixed potential signage NRE when server database was deleted (?)
  • Poprawiono rozmieszczenie skał i krzaków
 
Back
Do góry