W dniu 3 grudnia, został wydany nowy Devblog 89.
O to pełna lista zmian:
O to pełna lista zmian:
- Added soft target impact sounds for a bunch of melee weapons
- Dodane Dungeony i elektrownię atomową
- Nowe dźwięki M249
- Nowe dźwięki chodzenia po śniegu i piasku.
- Lots of impact sound adjustments and fixes
- Nowe dźwięki spadania ciała gracza
- Nowe dźwięki obrażeń od spadania
- Nowe dźwięki kamiennej bramy
- Cancelled crafts don't break the max stack rules
- Pie menu sounds obey volume controls
- New key bind (input) system
- Fixed real player names showing in corpse loot during streamer mode
- Naprawiono ekwipunek Steam, który załamywał się przy więcej, niż 128 przedmiotach
- Fixed weapons effects firing twice (!)
- Fixed external gates frequently not playing open/close sounds
- Naprawiono bugi wody w DX9
- Poprawiono optymalizację wody w jakościach grafiki 1 i 2
- New corpse fly swarm sounds
- Nowe dźwięki drewnianych okiennic
- Skorygowano dźwięk bandażu
- Skorygowano dźwięk otoczenia
- Skorygowano dźwięki dużej ilość wystrzałów
- Poprawiono shader gracza
- Dodano podwodny świat
- Ulepszono śnieg FX
- Ulepszony pełno ekranowy deszcz FX
- Erm, dungeons greybox
- Przełądowanie następuje automatycznie, gdy zmieniamy typ amunicjil
- Reloading with only one ammo type is more responsive
- Fixed unlootable items if thrown under quarry hopper
- Shotgun shell has +2 pellets
- Zwiększono rozrzut Eoka
- Zwiększono obrażenia Eoka
- Handmade shell pellets doubled
- Handmade shell damage per pellet halved
- Melee range increased across the board
- Fixed rapidfire bow exploit
- Fixed rockets detonating on shooter if fired while moving forward
- Fixed repair door exploit
- Fixed shelves being too strong (can now melee them)
- Fixed key lock LOD causing it to disappear too soon
- Zmniejszono koszt Eoka