Devblog 89

W dniu 3 grudnia, został wydany nowy Devblog 89.
O to pełna lista zmian:
  • Added soft target impact sounds for a bunch of melee weapons
  • Dodane Dungeony i elektrownię atomową
  • Nowe dźwięki M249
  • Nowe dźwięki chodzenia po śniegu i piasku.
  • Lots of impact sound adjustments and fixes
  • Nowe dźwięki spadania ciała gracza
  • Nowe dźwięki obrażeń od spadania
  • Nowe dźwięki kamiennej bramy
  • Cancelled crafts don't break the max stack rules
  • Pie menu sounds obey volume controls
  • New key bind (input) system
  • Fixed real player names showing in corpse loot during streamer mode
  • Naprawiono ekwipunek Steam, który załamywał się przy więcej, niż 128 przedmiotach
  • Fixed weapons effects firing twice (!)
  • Fixed external gates frequently not playing open/close sounds
  • Naprawiono bugi wody w DX9
  • Poprawiono optymalizację wody w jakościach grafiki 1 i 2
  • New corpse fly swarm sounds
  • Nowe dźwięki drewnianych okiennic
  • Skorygowano dźwięk bandażu
  • Skorygowano dźwięk otoczenia
  • Skorygowano dźwięki dużej ilość wystrzałów
  • Poprawiono shader gracza
  • Dodano podwodny świat
  • Ulepszono śnieg FX
  • Ulepszony pełno ekranowy deszcz FX
  • Erm, dungeons greybox
  • Przełądowanie następuje automatycznie, gdy zmieniamy typ amunicjil
  • Reloading with only one ammo type is more responsive
  • Fixed unlootable items if thrown under quarry hopper
  • Shotgun shell has +2 pellets
  • Zwiększono rozrzut Eoka
  • Zwiększono obrażenia Eoka
  • Handmade shell pellets doubled
  • Handmade shell damage per pellet halved
  • Melee range increased across the board
  • Fixed rapidfire bow exploit
  • Fixed rockets detonating on shooter if fired while moving forward
  • Fixed repair door exploit
  • Fixed shelves being too strong (can now melee them)
  • Fixed key lock LOD causing it to disappear too soon
  • Zmniejszono koszt Eoka
 
Back
Do góry