Devblog 87

Devblog 87 ujrzał światło dnia 19.11.15
Oryginalny changelog: http://playrust.com/devblog-87/
Zmiany w tym update'cie:
  • Dodano M249.
  • Helikopter strzela z rakiet, również, gdy jesteście domu.
  • Zaktualizowano wygląd AK-47
  • Można rzucać maczugą z kości.
  • Atlased building parts (?)
  • Atlased perimeter walls (stone/wood) (?)
  • Poprawienie wyglądu dużej drewnianej skrzyni.
  • Optymalizacja latarni.
  • LOD holes fixed on doorways (wood/metal) (?)
  • Fixed field of view exploit (?)
  • Fixed grass removal exploit (?)
  • Naprawiono błąd “test sfery nieudany” podczas budowania.
  • Zrobiono budynki w jaskiniach bardziej solidnie, i komfortowo.
  • Poprawiono różne wykorzystania dla bloków budynków.
  • Rozmieszczenia(?) budynku można teraz obracać przy stawianiu, patrząc w lewo lub w prawo.
  • Poprawiono rozmaite wykorzystania bloków budynków.(?)
  • Poprawiono różne problemy, które spowodowały, że stabilność bloków była niewiarygodna(?).
  • Poprawiono różne przypadki, w których budynki nie aktualizowały stabilności połączonych bloków.
  • Fixed a regression that could make batched renderers invisible for a short time
  • Enabled radial damage line of sight checks on the landmine (?)
  • Landmine and timed explosives now use more robust line of sight checks (?)
  • Added a maxthreads convar (defaults to 8) (?)
  • Nowy system dźwięków otoczenia.
  • Wiele nowych dźwięków otoczenia.
  • Ilość wytworzonych niskiej jakości paliw, wzrósł z 3 do 4.
  • Removed extra 5m tool cupboard placement prevention buffer(?)
Są to moje tłumaczenia listy rzeczy dodanych do gry. Mogą w nich być błędy/niespójności. Jeżeli uważacie, że coś zostało źle przetłumaczone, lub umiecie przetłumaczyć, coś co nie zostało przetłumaczone, piszcie w komentarzach.
(?) - Niepewność odnośnie tłumaczenia.
 
Back
Do góry