Devblog 87 ujrzał światło dnia 19.11.15
Oryginalny changelog: http://playrust.com/devblog-87/
Zmiany w tym update'cie:
(?) - Niepewność odnośnie tłumaczenia.
Oryginalny changelog: http://playrust.com/devblog-87/
Zmiany w tym update'cie:
- Dodano M249.
- Helikopter strzela z rakiet, również, gdy jesteście domu.
- Zaktualizowano wygląd AK-47
- Można rzucać maczugą z kości.
- Atlased building parts (?)
- Atlased perimeter walls (stone/wood) (?)
- Poprawienie wyglądu dużej drewnianej skrzyni.
- Optymalizacja latarni.
- LOD holes fixed on doorways (wood/metal) (?)
- Fixed field of view exploit (?)
- Fixed grass removal exploit (?)
- Naprawiono błąd “test sfery nieudany” podczas budowania.
- Zrobiono budynki w jaskiniach bardziej solidnie, i komfortowo.
- Poprawiono różne wykorzystania dla bloków budynków.
- Rozmieszczenia(?) budynku można teraz obracać przy stawianiu, patrząc w lewo lub w prawo.
- Poprawiono rozmaite wykorzystania bloków budynków.(?)
- Poprawiono różne problemy, które spowodowały, że stabilność bloków była niewiarygodna(?).
- Poprawiono różne przypadki, w których budynki nie aktualizowały stabilności połączonych bloków.
- Fixed a regression that could make batched renderers invisible for a short time
- Enabled radial damage line of sight checks on the landmine (?)
- Landmine and timed explosives now use more robust line of sight checks (?)
- Added a maxthreads convar (defaults to 8) (?)
- Nowy system dźwięków otoczenia.
- Wiele nowych dźwięków otoczenia.
- Ilość wytworzonych niskiej jakości paliw, wzrósł z 3 do 4.
- Removed extra 5m tool cupboard placement prevention buffer(?)
(?) - Niepewność odnośnie tłumaczenia.