Tym razem nic ciekawego. Same fixy i różne podobne do nich rzeczy.
- Ulepszono ruch wody
- Fixed various lag exploits
- Fixed foundation steps being unplaceable in certain situations
- Fixed LODGroup errors on the keylock
- Fixed lantern stacking / hiding exploit
- Naprawiono nocne odbicia światła w wodzie
- Fixed floor / foundation overlap exploit
- Naprawiono latające drzwi, stawiane obok schodów
- Fixed embrasures and shutters randomly collapsing
- Naprawiono możliwość zablokowania wejść do monumentów, za pomocą znaków
- Naprawiono znikające ślady stóp na powierzchniach generalnych
- Naprawiono widzenie przez framugi drzwi
- Fixed ladders and painting frames clipping inside walls
- Naprawiono rakiety przelatujące przez części budynku
- Usunięto możliwość kładzenia zamków na niektórych przedmiotach
- Zaktualizowano modele/psychikę kamiennych części świata
- Fixed lock LOD distances
- Fixed barrel/trashpile LOD distances
- Usuniętokrew/baterie/notatki z skrzyń
- Radial reset for sleeping bags/beds
- Już nie można rzucać broniami do walki wręcz pod wodą
- Stuck projectiles spawn ontop of corpse if would fall through world
- Healthbars (player and world objects) now round up instead of down
- Nie można już sięleczyć pod wodą
- Made impact sounds more consistent
- Poprawiono dźwięk strzelania M249
- Poprawiono dźwięk metalowej siekiery
- Poprawiono dźwięki spadania
- Made fall damage sounds only play when you take 20+ damage
- Fixed a couple little bugs with sound playback
- Disabled the sounds in the new dungeons when far away (perf)
- Fixed footstep sounds not playing on surfaces with a generic material
- Set up voice limiting for some of the helicopter sounds
Ostatnia edycja: