Devblog 90

Tym razem nic ciekawego. Same fixy i różne podobne do nich rzeczy.
  • Ulepszono ruch wody
  • Fixed various lag exploits
  • Fixed foundation steps being unplaceable in certain situations
  • Fixed LODGroup errors on the keylock
  • Fixed lantern stacking / hiding exploit
  • Naprawiono nocne odbicia światła w wodzie
  • Fixed floor / foundation overlap exploit
  • Naprawiono latające drzwi, stawiane obok schodów
  • Fixed embrasures and shutters randomly collapsing
  • Naprawiono możliwość zablokowania wejść do monumentów, za pomocą znaków
  • Naprawiono znikające ślady stóp na powierzchniach generalnych
  • Naprawiono widzenie przez framugi drzwi
  • Fixed ladders and painting frames clipping inside walls
  • Naprawiono rakiety przelatujące przez części budynku
  • Usunięto możliwość kładzenia zamków na niektórych przedmiotach
  • Zaktualizowano modele/psychikę kamiennych części świata
  • Fixed lock LOD distances
  • Fixed barrel/trashpile LOD distances
  • Usuniętokrew/baterie/notatki z skrzyń
  • Radial reset for sleeping bags/beds
  • Już nie można rzucać broniami do walki wręcz pod wodą
  • Stuck projectiles spawn ontop of corpse if would fall through world
  • Healthbars (player and world objects) now round up instead of down
  • Nie można już sięleczyć pod wodą
  • Made impact sounds more consistent
  • Poprawiono dźwięk strzelania M249
  • Poprawiono dźwięk metalowej siekiery
  • Poprawiono dźwięki spadania
  • Made fall damage sounds only play when you take 20+ damage
  • Fixed a couple little bugs with sound playback
  • Disabled the sounds in the new dungeons when far away (perf)
  • Fixed footstep sounds not playing on surfaces with a generic material
  • Set up voice limiting for some of the helicopter sounds
 
Ostatnia edycja:
Back
Do góry