D
denis630
Gość
Zewnętrzne wieże: Pozostaną one niezmienione, poza opisaną poniżej zmianą statystyk.
Wewnętrzne wieże: W przypadku tych wież dodaliśmy regenerującą się tarczę, która jest automatycznie dzielona z pobliskimi sojuszniczymi bohaterami, dzięki czemu łatwiej jest odeprzeć nękających przeciwników.
Wieże inhibitorów: Dodaliśmy nową broń wieżom inhibitorów: potężny promień energii, który zadaje obrażenia, spowalnia cel i zmniejsza zadawane przez niego obrażenia. Skupiając się na jednym celu, promień zadaje olbrzymie obrażenia w krótkim czasie, dzięki czemu sprawia, że nacierający będzie musiał zastanowić się dwa razy, zanim zaatakuje kogoś pod wieżą.
Wszystkie wieże: Postanowiliśmy odrobinę zmienić statystyki obronne wszystkich wież. Jednakże ma to głównie pomóc w wyjaśnieniu, ile obrażeń dokładnie może zadać im gracz, i nie wpływa na ich wytrzymałość w wielkim stopniu.
Smok
Mówiąc bardziej szczegółowo, usuwamy większość nagrody w złocie za smoka (zabicie go wciąż da 25 sztuk), a zamiast tego dodajemy stałe, kumulujące się wzmocnienie przy zabiciu. Każdy ładunek daje pewien Aspekt Smoka – mogą to być jego ostre pazury, wytrzymałe łuski lub potężny ogień. Po zdobyciu wszystkich Aspektów Smoka, bohaterowie stają się znacznie potężniejsi na krótki czas, a kolejne zabicia odnawiają moc. Ładunki każdej drużyny są od siebie niezależne, więc niebiescy mogą mieć 2, a czerwoni 4 – nie można ich zresetować lub przerwać.
1.Smocza Skóra: Blokuje niewielką liczbę obrażeń od umiejętności i ataków wrogich bohaterów.
2.Smocze Kły: +X% całkowitego pancerza i odporności na magię (obecnie planujemy 5%)
3.Smoczy Lot: +X% prędkości ruchu (obecnie planujemy 5%)
4.Smocze Łuski: +X% przebicia pancerza i odporności (obecnie planujemy 5%)
5.Aspekt Smoka: Potraja wszystkie pozostałe premie, a twoje ataki palą przeciwników, zadając wysokie nieuchronne obrażenia w czasie 5 sekund. Efekt trwa 180 sekund.
Baron
Regeneracje zdrowia i many zostały usunięte ze wzmocnienia Pogromca Barona Nashora i zastąpione dwoma nowymi wzmocnieniami:
1.Ulepszony Powrót: Pogromcy Barona Nashora powracają teraz znacznie szybciej. Powinno to umożliwić szybkie przegrupowanie oraz doprowadzić do ciekawych i ryzykownych zagrań, ponieważ ukrycie się i ucieczka będą łatwiejsze.
2. Wzmocnione stwory: Stwory znajdujące się w pobliży Pogromców zostają wzmocnione mocą Barona. Stwory walczące wręcz są bardziej wytrzymałe, walczące z dystansu zadają więcej obrażeń, a oblężnicze mają większy zasięg.
Myślę że wkleiłem tutaj najważniejsze punkty, jeśli jednak ktoś chcę przeczytać całość to zapraszam tutaj :
http://eune.leagueoflegends.com/pl/news ... anie-celow
Wewnętrzne wieże: W przypadku tych wież dodaliśmy regenerującą się tarczę, która jest automatycznie dzielona z pobliskimi sojuszniczymi bohaterami, dzięki czemu łatwiej jest odeprzeć nękających przeciwników.
Wieże inhibitorów: Dodaliśmy nową broń wieżom inhibitorów: potężny promień energii, który zadaje obrażenia, spowalnia cel i zmniejsza zadawane przez niego obrażenia. Skupiając się na jednym celu, promień zadaje olbrzymie obrażenia w krótkim czasie, dzięki czemu sprawia, że nacierający będzie musiał zastanowić się dwa razy, zanim zaatakuje kogoś pod wieżą.
Wszystkie wieże: Postanowiliśmy odrobinę zmienić statystyki obronne wszystkich wież. Jednakże ma to głównie pomóc w wyjaśnieniu, ile obrażeń dokładnie może zadać im gracz, i nie wpływa na ich wytrzymałość w wielkim stopniu.
Smok
Mówiąc bardziej szczegółowo, usuwamy większość nagrody w złocie za smoka (zabicie go wciąż da 25 sztuk), a zamiast tego dodajemy stałe, kumulujące się wzmocnienie przy zabiciu. Każdy ładunek daje pewien Aspekt Smoka – mogą to być jego ostre pazury, wytrzymałe łuski lub potężny ogień. Po zdobyciu wszystkich Aspektów Smoka, bohaterowie stają się znacznie potężniejsi na krótki czas, a kolejne zabicia odnawiają moc. Ładunki każdej drużyny są od siebie niezależne, więc niebiescy mogą mieć 2, a czerwoni 4 – nie można ich zresetować lub przerwać.
1.Smocza Skóra: Blokuje niewielką liczbę obrażeń od umiejętności i ataków wrogich bohaterów.
2.Smocze Kły: +X% całkowitego pancerza i odporności na magię (obecnie planujemy 5%)
3.Smoczy Lot: +X% prędkości ruchu (obecnie planujemy 5%)
4.Smocze Łuski: +X% przebicia pancerza i odporności (obecnie planujemy 5%)
5.Aspekt Smoka: Potraja wszystkie pozostałe premie, a twoje ataki palą przeciwników, zadając wysokie nieuchronne obrażenia w czasie 5 sekund. Efekt trwa 180 sekund.
Baron
Regeneracje zdrowia i many zostały usunięte ze wzmocnienia Pogromca Barona Nashora i zastąpione dwoma nowymi wzmocnieniami:
1.Ulepszony Powrót: Pogromcy Barona Nashora powracają teraz znacznie szybciej. Powinno to umożliwić szybkie przegrupowanie oraz doprowadzić do ciekawych i ryzykownych zagrań, ponieważ ukrycie się i ucieczka będą łatwiejsze.
2. Wzmocnione stwory: Stwory znajdujące się w pobliży Pogromców zostają wzmocnione mocą Barona. Stwory walczące wręcz są bardziej wytrzymałe, walczące z dystansu zadają więcej obrażeń, a oblężnicze mają większy zasięg.
Myślę że wkleiłem tutaj najważniejsze punkty, jeśli jednak ktoś chcę przeczytać całość to zapraszam tutaj :
http://eune.leagueoflegends.com/pl/news ... anie-celow