S
Skayan
Gość
Od teraz Vladimir zyskuje 1 pkt. umiejętności za 25 dodatkowego zdrowia* oraz 1 pkt. dodatkowego zdrowia za każdy 1 pkt. mocy umiejętności.
Wcześniej było 1 : 40 dla AP i 1,4 : 1 dla zdrowia.
Zmniejszono czas odnowienia do 3 poziomu umiejętności, natomiast na 4 i 5 musimy czekać o 0,5/1 sekundy dłużej.
Kiedyś: 10/8,5/7/5,5/4 sek.
Obecnie: 9/8/7/6/5 sek.
Zmniejszono bazowe obrażenia umiejętności z 90/125/160/195/230 pkt. do 80/100/120/140/160 pkt.
Zmniejszono skalowanie umiejętności z mocą umiejętności - z 0,6 pkt. mocy umiejętności do 0,45 pkt. mocy umiejętności
Zmniejszono skalowanie leczenia z mocą umiejętności - z 0,25 pkt. mocy umiejętności do 0,15 pkt. mocy umiejętności
Bazowe leczenie pozostało bez zmian - 15/25/35/45/55 pkt.
NOWOŚĆ: Vladimir po dwukrotnym użyciu Transfuzji zyskuje Krwiożerczy Pęd, gdy Transfuzja się odnowi. Krwiożerczy Pęd to krótkie wzmocnienie dla Vladimira, które zwiększa mu na krótką chwilę prędkość ruchu a Transfuzja zada dwukrotnie więcej obrażeń i przywróci część jego brakującego zdrowia.
Czas działania Krwiożerczego Pędu - 2,5 sek. na wszystkich poziomach.
Premia do leczenia Krwiożerczego Pędu - 40-240 pkt. (na poziomach 1-18) plus 1% brakującego zdrowia za każde 40 pkt. mocy umiejętności.
Zmniejszono skalowanie obrażeń - z 0,15 pkt. dodatkowego zdrowia do 0,10 pkt. dodatkowego zdrowia.
Zabiera Vladimirowi 2,5% – 10% maksymalnego zdrowia (zależnie od czasu ładowania)
Czas odnowienia to 9/8/7/6/5 sek.
Zasięg wynosi 600 jednostek.
Obrażenia zwiększają się z 30/40/50/60/70 pkt. do 60/80/100/120/140 pkt. zależnie od czasu ładowania
Obrażenia skalują się 1 pkt. za każde 40 pkt. maksymalnego zdrowia+0,35 pkt. mocy umiejętności – 1 pkt. za każde 10 pkt. maksymalnego zdrowia+0,7 pkt. mocy umiejętności zależnie od czasu ładowania
Po pełnym naładowaniu Vladimir jest spowolniony, gdy trzyma Przypływ Krwi. W pełni naładowany Przypływ Krwi spowalnia trafionych wrogów o 40% na 0,5 sek.
Obniżono czas trwania z 5 sekund do 4 sekund
Wzmocniono obrażenia do 12% z 10%
Po wybuchu Hemoplaga leczy Vladimira za każdego trafionego przeciwnika.
Leczenie wynosi 75/125/175 pkt. + 0.35 za każdy 1 pkt. umiejętności za każdy cel.
Przemiana pustki jest to tarcza dla Malzahara, która osłania go przed efektami kontroli tłumu (Crowd Control) lub umiejętnościami zadającymi bezpośrednie obrażenia
Czas odnowienia Przemiany Pustki wynosi 23-6 sek. po otrzymaniu bezpośrednich obrażeń (na poziomach 1-18)
Przemiana Pustki będzie trwać jeszcze przez 1 sekundę po otrzymaniu obrażeń i będzie znacząco zmniejszała obrażenia otrzymywane przez Malzahara.
Zmniejszony został koszt many z 80/85/90/95/100 pkt. many do 60 pkt. many
Skrócony został czas odnowienia umiejętności, z 9 sek. do 6 sek.
Zmniejszone zostały obrażenia, z 80/135/190/245/300 pkt. do 70/110/150/190/230 pkt.
Zmniejszone zostało skalowanie umiejętności z mocą umiejętności, z 0,8 pkt. mocy umiejętności do 0,7 pkt. mocy umiejętności
Czas rzucania umiejętności wynosi 0,5 sek. - wcześniej 0,25 sek.
Usunięto opóźnienie po rzuceniu - trwało 0,5 sek., teraz 0.
Przywołuje Pusklę. Za pierwszym razem, gdy Pusklę zaatakuje bohatera, dużego czy potężnego potwora lub asystuje przy zabiciu, Malzahar tworzy nowe Pusklę z takim samym pozostałym czasem działania. Gdy aktywne są 3 Pusklęta lub więcej, każde z nich zyskuje 50% prędkości ataku.
Koszt wynosi 60 pkt. many
Czas odnowienia to 20/19/18/17/16 sek.
Zasięg umiejętności 450 jedn.
Czas życia Puskląt to 12 sek.
Obrażenia Puskląt to10/15/20/25/30 pkt.
Skalowanie obrażeń Puskląt wynosi 0,3/0,325/0,35/0,375/0,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku + 0,1 pkt. mocy umiejętności
Pusklęta zadają potrójne obrażenia stworom mającym mniej niż 25% zdrowia
Pusklęta zadają potworom 75% obrażeń
Dodatkowe Pusklęta nie będą się pojawiać, jeżeli Pusklę zniknie za mniej niż 4 sekundy.
Pusklęta zaatakują najpierw cele pod wpływem Złowieszczych Wizji lub Uścisku Piekieł i zyskują 100% prędkości ruchu, gdy zmierzają w ich stronę.
Usunięty: Pusklęta nie zaatakują już przeciwników, których Malzahar trafił jedynie podstawowym atakiem.
Koszt many został zmniejszony z 60/75/90/105/120 pkt. many do 60/70/80/90/100 many pkt.
Obrażenia zostały zmniejszone z 80/140/200/260/320 pkt. do 80/115/150/185/220 pkt.
Skalowanie z mocą umiejętności zostało zmniejszone z 0,8 pkt. mocy umiejętności do 0,7 pkt. mocy umiejętności
Zwrot many po zabiciu celu został zmieniony z 10/14/18/22/26 pkt. many na 2% maksymalnej many
Jeżeli dotknięty przeciwnik zostanie trafiony Zewem Pustki lub Uściskiem Piekieł, czas działania Złowieszczych Wizji zostanie odnowiony.
Malzahar przygważdża wybranego przeciwnika na 2,5 sekundy i tworzy pod nim Strefę Nicości, która zadaje obrażenia obszarowe.
Czas działania Strefy Nicości - 5 sek.
Obrażenia umiejętności 250/360/440 pkt. ⇒ 6/8/10% maksymalnego zdrowia co sekundę dla wszystkich celów znajdujących się w Strefie Nicości
Skalowanie obrażeń umiejętności został zmieniony z 1,3 pkt. mocy umiejętności na 1,5% maksymalnego zdrowia celi za każde 100 pkt. mocy umiejętności, co sekundę
Czas rzucania został usunięty.
Dalsza część jutro!
Jako iż ten temat przekroczył limit 10000 znaków zostanie on podzielony na kilka postów.
Ostatnio edytowane przez moderatora: