D
denis630
Gość
Pijcie, chłopcy! Ahoj!
Ponieważ przedmioty zaopatrzenia są dość tanie i mają krótki czas działania, uznaliśmy, że są odpowiednim sposobem na wspieranie dynamicznych strategii. Gdy twoja drużyna postanowi zmienić strategię, możesz zmienić rodzaj kupowanego przedmiotu zaopatrzenia.
Eliksir Waleczności i Eliksir Geniuszu zastąpiono przedmiotami do środkowej/późnej fazy gry:
Są one droższe od eliksirów, które zastępują i tylko jeden może być aktywny w danej chwili.
Ułatwienie doboru przedmiotów
Aby ułatwić cały proces, Kamizelka Kolcza będzie teraz tworzona z Lekkiej Szaty oraz usunęliśmy Płaszcz Negacji (zastąpiliśmy go Opończą Antymagiczną w przepisach). W sytuacji „NATYCHMIAST potrzebuję pancerza” sprawa jest łatwiejsza, ponieważ niezależnie od końcowego przedmiotu nie będzie trzeba podejmować trudnych decyzji.
Regeneracja zdrowia i many: Nie tylko we wczesnej fazie gry!
Zmieniamy regenerację ze stałych wartości na procent statystyk bohatera. Będzie kilka korzyści takiej modyfikacji. Poprzez skalowanie regeneracji w czasie gry możemy stworzyć przedmioty, które będą skuteczne wcześnie i zostaną skuteczne w późniejszej fazie gry. Będziemy także mogli dostosowywać regenerację osobno dla każdego bohatera, dzięki czemu przedmioty oferujące silną regenerację będą potężne i zrównoważone na każdym bohaterze. Będzie to dla nas coś nowego i prawie na pewno będzie działać dziwnie na początku. Uważamy, że procentowa wartość regeneracji rozwiąże problemy, jakie mieliśmy z tymi przedmiotami, ale będziemy potrzebowali waszej pomocy, aby je odpowiednio dostosować.
Całość :
http://eune.leagueoflegends.com/pl/news ... -zbrojowni
Ponieważ przedmioty zaopatrzenia są dość tanie i mają krótki czas działania, uznaliśmy, że są odpowiednim sposobem na wspieranie dynamicznych strategii. Gdy twoja drużyna postanowi zmienić strategię, możesz zmienić rodzaj kupowanego przedmiotu zaopatrzenia.
Eliksir Waleczności i Eliksir Geniuszu zastąpiono przedmiotami do środkowej/późnej fazy gry:
- Eliksir Ruiny
Daje dodatkowe zdrowie, obrażenia zadawane wieżom oraz wzmocnienie Dowódca Oblężeń.
Dowódca Oblężeń: Pobliskie stwory zadają dodatkowe obrażenia wieżom. Stwory zyskują także dodatkową prędkość ruchu zależną od twojej prędkości ruchu.
Eliksir Czarnoksięstwa
Daje dodatkową moc umiejętności, regenerację many oraz wzmocnienie Czarnoksięstwo.
Czarnoksięstwo: Zadanie obrażeń bohaterowi lub wieży zadaje dodatkowe nieuchronne obrażenia. Ten efekt musi się odnowić w przypadku bohaterów, ale nie w przypadku wież.
Eliksir Żelaza
Daje zwiększony rozmiar, odporność na spowolnienie, nieustępliwość i wzmocnienie Ścieżka Żelaza.
Ścieżka Żelaza: Podczas poruszania się pozostaje ślad, który zwiększa prędkość ruchu sojuszników.
Eliksir Gniewu
Daje dodatkowe obrażenia od ataku oraz wzmocnienie Zew Krwi.
Zadawanie bohaterom obrażeń fizycznych uzdrawia o pewien % zadanych obrażeń. Zabicia i asysty wydłużają czas działania eliksiru o 30 sekund.
Są one droższe od eliksirów, które zastępują i tylko jeden może być aktywny w danej chwili.
Ułatwienie doboru przedmiotów
Aby ułatwić cały proces, Kamizelka Kolcza będzie teraz tworzona z Lekkiej Szaty oraz usunęliśmy Płaszcz Negacji (zastąpiliśmy go Opończą Antymagiczną w przepisach). W sytuacji „NATYCHMIAST potrzebuję pancerza” sprawa jest łatwiejsza, ponieważ niezależnie od końcowego przedmiotu nie będzie trzeba podejmować trudnych decyzji.
Regeneracja zdrowia i many: Nie tylko we wczesnej fazie gry!
Zmieniamy regenerację ze stałych wartości na procent statystyk bohatera. Będzie kilka korzyści takiej modyfikacji. Poprzez skalowanie regeneracji w czasie gry możemy stworzyć przedmioty, które będą skuteczne wcześnie i zostaną skuteczne w późniejszej fazie gry. Będziemy także mogli dostosowywać regenerację osobno dla każdego bohatera, dzięki czemu przedmioty oferujące silną regenerację będą potężne i zrównoważone na każdym bohaterze. Będzie to dla nas coś nowego i prawie na pewno będzie działać dziwnie na początku. Uważamy, że procentowa wartość regeneracji rozwiąże problemy, jakie mieliśmy z tymi przedmiotami, ale będziemy potrzebowali waszej pomocy, aby je odpowiednio dostosować.
Całość :
http://eune.leagueoflegends.com/pl/news ... -zbrojowni