Siema, właśnie Riot ujawnił kolejnego bohatera, którym jest Tahm Kench.
Zapewne jest to krewniak naszego kraba Jacka.
Tahm Kench prezentuje się tak:
Nasz słodziak będzie miał potężny zestaw umiejętności, którym będzie w łatwy sposób ratował swojego ADC.
Będzie po prostu go pożerał i wypluwał w bezpiecznym miejscu. Fuj!
Do tego spowolnienie lub stun na Q.
Opis umiejętności:
Bierna: Smakosz
Tahm Kench nakłada ładunek Smakosza na wszystkich wrogich bohaterów, których trafi podstawowym atakiem lub umiejętnością zadającą obrażenia. Gdy nałoży trzy ładunki, może wejść z nimi w interakcję... w inny sposób.
Q: Smagnięcie Językiem
Tahm Kench unieruchamia się na chwilę, a następnie uderza językiem w wybranym kierunku. Smagnięcie Językiem zatrzymuje się przy trafieniu pierwszego celu, spowalniając i zadając obrażenia wszystkiemu, w co trafi. Jeżeli Rzeczny Król trafi wrogiego bohatera, który posiada trzy ładunki Smakosza, to ogłuszy go zamiast spowolnić.
W: Pożarcie
Tahm Kench na krótko pożera wybrany cel. Przeciwnicy otrzymują obrażenia magiczne zależące od maksymalnego zdrowia celu. Dodatkowo:
:arrow: Stwory i potwory: Gdy Tahm Kench Pożre wrogiego stwora lub potwora, może ponownie użyć umiejętności, aby go wypluć w wybranym kierunku. Zwrócona kreatura zadaje obrażenia trafionemu celowi.
:arrow: Sojuszniczy bohaterowie: Gdy Tahm Kench Pożre sojuszniczego bohatera, czyni go niewrażliwym na wszystkie obrażenia i zyskuje dodatkową prędkość ruchu, gdy zmierza w stronę wrogich bohaterów. Tahm Kench i jego zjedzony sojusznik mogą wybrać moment, w którym ten drugi wyjdzie na zewnątrz.
:arrow: Wrodzy bohaterowie: Tahm Kench może Pożreć wrogich bohaterów tylko wtedy, gdy nałoży na nich trzy ładunki Smakosza. Jego prędkość ruchu jest znacznie mniejsza, gdy wrodzy bohaterowie siedzą w jego brzuchu. Przeciwnicy mają wtedy znacznie zmniejszoną wizję, dostrzegając tylko najbliższe otoczenie Rzecznego Króla.
E: Gruba Skóra
Bierne: Wszystkie obrażenia, które otrzymuje Tahm Kench, zostają zmienione na szare zdrowie. Gdy opuści walkę, szare zdrowie znika, uzdrawiając go o porcję zyskanego szarego zdrowia.
Użycie: Tahm Kench zamienia szare zdrowie na tarczę, która szybko zanika.
R: Podmorska Podróż
Bierne: Wszystkie obrażenia Tahm Kencha skalują się z jego maksymalnym zdrowiem.
Użycie: Tahm Kench otwiera paszczę, oferując sojusznikowi miejsce w środku. Gdy sprzymierzeniec wskoczy lub gdy Tahm Kench zdecyduje wyruszyć samotnie, Rzeczny Król zaczyna tworzyć wir wodny, w którym następnie nurkuje, pojawiając się kilka sekund później w wybranym miejscu. Podmorska Podróż ma duży zasięg, ale jest bardzo przewidywalna ze względu na długi czas użycia.
Jak się wam podoba ten przystojniaczek? Piszcie :D
Pssst! Odkładam PZ.
Zapewne jest to krewniak naszego kraba Jacka.
Tahm Kench prezentuje się tak:
Nasz słodziak będzie miał potężny zestaw umiejętności, którym będzie w łatwy sposób ratował swojego ADC.
Będzie po prostu go pożerał i wypluwał w bezpiecznym miejscu. Fuj!
Do tego spowolnienie lub stun na Q.
Opis umiejętności:
Bierna: Smakosz
Tahm Kench nakłada ładunek Smakosza na wszystkich wrogich bohaterów, których trafi podstawowym atakiem lub umiejętnością zadającą obrażenia. Gdy nałoży trzy ładunki, może wejść z nimi w interakcję... w inny sposób.
Q: Smagnięcie Językiem
Tahm Kench unieruchamia się na chwilę, a następnie uderza językiem w wybranym kierunku. Smagnięcie Językiem zatrzymuje się przy trafieniu pierwszego celu, spowalniając i zadając obrażenia wszystkiemu, w co trafi. Jeżeli Rzeczny Król trafi wrogiego bohatera, który posiada trzy ładunki Smakosza, to ogłuszy go zamiast spowolnić.
W: Pożarcie
Tahm Kench na krótko pożera wybrany cel. Przeciwnicy otrzymują obrażenia magiczne zależące od maksymalnego zdrowia celu. Dodatkowo:
:arrow: Stwory i potwory: Gdy Tahm Kench Pożre wrogiego stwora lub potwora, może ponownie użyć umiejętności, aby go wypluć w wybranym kierunku. Zwrócona kreatura zadaje obrażenia trafionemu celowi.
:arrow: Sojuszniczy bohaterowie: Gdy Tahm Kench Pożre sojuszniczego bohatera, czyni go niewrażliwym na wszystkie obrażenia i zyskuje dodatkową prędkość ruchu, gdy zmierza w stronę wrogich bohaterów. Tahm Kench i jego zjedzony sojusznik mogą wybrać moment, w którym ten drugi wyjdzie na zewnątrz.
:arrow: Wrodzy bohaterowie: Tahm Kench może Pożreć wrogich bohaterów tylko wtedy, gdy nałoży na nich trzy ładunki Smakosza. Jego prędkość ruchu jest znacznie mniejsza, gdy wrodzy bohaterowie siedzą w jego brzuchu. Przeciwnicy mają wtedy znacznie zmniejszoną wizję, dostrzegając tylko najbliższe otoczenie Rzecznego Króla.
E: Gruba Skóra
Bierne: Wszystkie obrażenia, które otrzymuje Tahm Kench, zostają zmienione na szare zdrowie. Gdy opuści walkę, szare zdrowie znika, uzdrawiając go o porcję zyskanego szarego zdrowia.
Użycie: Tahm Kench zamienia szare zdrowie na tarczę, która szybko zanika.
R: Podmorska Podróż
Bierne: Wszystkie obrażenia Tahm Kencha skalują się z jego maksymalnym zdrowiem.
Użycie: Tahm Kench otwiera paszczę, oferując sojusznikowi miejsce w środku. Gdy sprzymierzeniec wskoczy lub gdy Tahm Kench zdecyduje wyruszyć samotnie, Rzeczny Król zaczyna tworzyć wir wodny, w którym następnie nurkuje, pojawiając się kilka sekund później w wybranym miejscu. Podmorska Podróż ma duży zasięg, ale jest bardzo przewidywalna ze względu na długi czas użycia.
Jak się wam podoba ten przystojniaczek? Piszcie :D
Pssst! Odkładam PZ.