T
TheLoczeQ
Gość
Victor – The Machine Herald – AP carry mocne, a niedoceniane.
Victor jest mocnym AP Carry posiadającym dużo dmg, w miarę znośne HP patrząc na innych midowców oraz CC ( Crowd Control – kontrola tłumu, czyli np. stun, slow itd.) w postaci swojego W.
STATYSTYKI:
HEALTH 385 (+78) ATTACK DAMAGE 49 (+3)
HEALTH REGEN. 6.75 (+0.65) ATTACK SPEED 0.625 (+2.11%)
MANA 240 (+50) ARMOR 12 (+4)
MANA REGEN. 6.9 (+0.45) MAGIC RES. 30
RANGE 525 MOV. SPEED 310
Zacznę od przedstawienia jego skilli :
EVOLVING TECHNOLOGY (EWOLUCJA TECHNOLOGII)
Na start dodaje nam nowy niedostępny dla innych postaci item który później możemy ulepszyć na specjalnie dostosowany do potrzeb Victora przedmiot. Hex Core, dostępny od samego początku daje nam +3 Abity Power co lvl. Mamy 3 drogi ewolucji tego itemu :
Dodaje nam :
• +3 Ability Power co lvl
• 220 dodatkowego HP
• 6 punktów HP regenu
• Sprawia że nasza umiejętność Q zwiększa nasz movement speed ( szybkosc ruchu) o 30% na 3 sekundy
Dodaje nam :
• +3 Ability Power co lvl
• 200 dodatkowej many
• 10% cooldown reduction ( skrócenie czasu odnowienia umiejętności )
• 5 punktów regeneracji many na 5 sek
• Sprawia że nasza umiejętność W ma o 30% zwiększony zasięg
Dodaje nam :
• +3 Ability Power co lvl
• 45 Ability Power
• Sprawia, że nasza umiejętnośc E dodatkowo podpala przeciwników i zadaje dodatkowe 40% obrażeń w czasie następnych 4 sekund
Jak dla mnie to ulepszenie zdecydowanie jest najlepsze ! :)
POWER TRANSFER ( TRANSFER MOCY )
Victor uderza jedną osobę po czym 40% zadanych obrażeń wraca do niego w formie tarczy aktywnej przez 3 sekundy.
Koszt Many: 45 / 50 / 55 / 60 / 65
Czas odnowienia czaru: 9 / 8 / 7 / 6 / 5 sekund
Zadane obrażenia: 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+0.65 per ability power)
Zwrócona tarcza: 32 / 50 / 68 / 86 / 104 (+0.26 per ability power)
GRAVITY FIELD ( POLE GRAWITACYJNE )
Victor wytwarza pole, które slowuje bądź stunuje przeciwników, którzy w nim się znajdują.
DEATH RAY ( ZABÓJCZY PROMIEŃ )
Victor strzela laserem, który zadaje obrażenia wszystkim wrogom w linii prostej wymierzonej przez Victora.
Koszt many: 70 / 80 / 90 / 100 / 110 mana
Czas odnowienia czaru: 13 / 12 / 11 / 10 / 9 sekund
Zadane Obrażenia: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+0.7 per ability power)
CHAOS STORM ( BURZA CHAOSU )
Victor przywołuje w danym miejscu burzę która w momencie pojawienia zadaje 150/250/350 (+0.55 per ability power) obrażeń i silencuje przeciwników. Podczas trwania tej umiejętności burza zadaje dodatkowe 40/60/80 (+0,24 per ability power) obrażeń co sekundę przez 7 sekund. Burzą możemy sterować wciskając ponowie klawisz R bądź kursorem z przyciśniętym klawiszem ALT
KOLEJNOŚĆ MAKSOWANIA SPELLI :
Q>E>E>W>E>R>E>Q>E>Q>R>Q>W>Q>W>R>W>W
BUILD/KOLEJNOŚĆ KUPOWANIA ITEMÓW :
SPOSÓB GRY:
Tak jak większość AP Carry. Zaczynamy spokojnie, skupiając się głównie na last-hitowaniu minionów. Po kupieniu 2 doranów nasza przewaga na linii najprawdopodobniej bardzo wzrośnie. Grając przeciwko bohaterom ranged ( bijącym z daleka) możemy sobie pozwolić na harass z Q oraz E. Natomiast przeciw bohaterom meele ( bijącym z bliska) polecałbym najpierw użyć W w celu zestunowania ew spowolnienia przeciwnika oraz uderzenia go laserem. Nasze kombo w walkach jeden na jeden wygląda tak : Q które da nam tarcze i zmniejszy obrażenia otrzymane od przeciwnika, W w razie możliwości nałoży efekt crowd control, oraz laser zadający potworne obrażenia. Jeżeli przeciwnik nadal stoi używamy ulta, ignite’a oraz po raz kolejny lasera jeżeli to potrzebne. Wspomniałem o ignite – tak, według mnie jest to oczywisty wybór na midowców. Razem z flashem daje nam niesamowite możliwości.
Masterki jak pod każdego AP Carry posiadającego manę :
Oraz runy :
Czerwone Marki : 9x Magic Penetration
Żółte Seale : 9x HP per lvl
Niebieskie Glyphy : 9x Ability Power per lvl
Quintessence : 3x AP flat
________________________________________________________________________________________________________
Praca konkursowa dla GamesBoard.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ikony umiejętności oraz itemów zapożyczone z serwisu mobafire.com