Powitajmy nowego bohatera w Heroes of The Storm! Jest nim Deckard Cain, postać z uniwersum Diablo, która w Nexusie wcieli się w Supporta walczącego wręcz. Wielu z was pamięta pewnie tą postać z Diablo II, ale kim tak naprawdę jest Deckard Cain?
Deckard Cain – jest potomkiem Jereda Caina, który uwięził Diablo w podziemiach Katedry w Tristram. Cain jest ostatnim z długiej linii bractwa Horadrimów, o których historie przekazane zostały mu przez jego matkę. Nie jest magiem ani wojownikiem, bardziej bibliotekarzem i mędrcem, w miarę swoich możliwości walczącym ze złem poprzez dzielenie się swą wiedzą, zbieraną przez całe życie badania demonów zamęczających świat Sanktuarium.
[h1]Umiejętności[/h1]
Skoro wprowadzenie mamy za nami, porozmawiajmy o umiejętnościach, którymi będziemy mogli posługiwać się nową postacią w Nexusie!
Wytrwałość wiernych – kiedy w pobliżu znajduje się co najmniej jeden bohater sojuszniczy, Deckard zyskuje 10 punktów pancerza, a czas odnowienia jego zdolności podstawowych zwiększa się o 50%.
Mikstura leczenia (Q) – Deckard rzuca na ziemię Miksturę Leczenia, która po dotknięciu jej przez pierwszego bohatera sojuszniczego leczy go, przywracając 230 punktów zdrowia. Maksymalna liczba aktywnych mikstur: 5.
Kostka Horadrimów (W) – Deckard ciska Kostką Horadrimów, która wybucha po upływie 0.5 sekundy i zadaje wszystkim przeciwnikom znajdującym się na wskazanym obszarze 80 punków obrażeń oraz spowalnia ich o 35% na 1.75 sekundy.
Zwój opieczętowania (E) – Deckard w ciągu 2.25 sekundy rozwija zaklęty zwój i tworzy trójkąt, który zadaje 150 punków obrażeń przeciwnikom znajdującym się wewnątrz oraz unieruchamia ich na 1.5 sekundy.
Zostań na chwilę i posłuchaj (R) – Po upływie 1 sekundy Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sekundy. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sekundy po jego zakończeniu. Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.
Tomnado (R) – Celowanie wektorowe, Deckard tworzy po upływie 1 sekundy wielkie tornado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.
[h1]Talenty[/h1]
Nie zapomnijmy oczywiście o talentach, które pozwolą nam na wiele sposobów wykreować naszą postać w kierunku rozgrywki lub naszego obranego stylu gry!
[E] Zwój identyfikacji – Zadanie: Trafienie wrogiego bohatera za pomocą Zwoju Opieczętowania ujawnia ofiarę na 8 sekund. Nagroda: Po trafieniu 20 bohaterów Zwojem Opieczętowania zmniejsza również pancerz ofiar o 20 na 4 sekundy, a czas trwania ujawnienia zostaje podwojony.
[E] Badania terenowe – Każdy Bohater wroga trafiony przez Zwój Opieczętowania zapewnia 15% mocy umiejętności przez 14 sekund, do maksymalnie 30%.
[W] Szafir –Aktywuj, aby zwiększyć spowolnienie następnej Kostki Horadrimów o 30%. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.
[Q] Mikstura osłony – Ilekroć sojusznik zostaje uzdrowiony przez Miksturę Leczącą, otrzymuje tarczę o wartości 135 na 6 sekund.
[Q] Mikstura odnowienia – Eliksiry leczenia przywracają 10 many i leczą dodatkowo 108 punktów życia przez 4 sekundy.
[W] Rubin – Aktywuj, aby następna Kostka Horadrimów zostawiła 3 Mniejsze Eliksiry Uzdrawiające z każdego trafionego wrogiego bohatera. Każda leczy sprzymierzonych Bohaterów o 190 punktów życia gdy zostanie podniesiona. Mniejsze Eliksiry Uzdrawiające działają przez 10 sekund. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.
[W] Mistrzostwo kostki – Każdy Bohater wroga trafiony przez Kostkę Horadrimów zmniejsza czas odnowienia Zwoju Opieczętowania o 3 sekundy.
[W] Kostka Canai’a – Kostka Horadrimów zmniejsza zadawane obrażenia trafionych przeciwników o 30% przez 4 sekundy.
[W] Szmaragd – Aktywuj, aby następna Kostka Horadrimów zredukowała leczenie otrzymywane przez trafionych wrogów o 75% przez 4 sekundy. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.
[R] Zostań na chwilę i posłuchaj – Po upływie 1 sekundy Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sekundy. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sekundy po jego zakończeniu. Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.
[R] Tomnado – Celowanie wektorowe, Deckard tworzy po upływie 1 sekundy wielkie tornado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.
[D] Starożytne błogosławieństwo – Aktywuj Wytrwałość Wiernych, aby wzmocnić ataki podstawowe pobliskich sojuszniczych bohaterów przez 8 sekund, sprawiając, że zadają dodatkowe 80 obrażeń w obszarowych i leczą o 120 za każdego trafionego bohatera.
[Q] Duża mikstura lecząca – Jeśli Mikstura Lecząca nie zostanie podniesiona przez co najmniej 2 sekundy, leczy o 75% więcej.
[Q] Mikstura odrodzenia – Mikstury Leczące leczą po podniesieniu także pobliskich bohaterów o wartość 40% leczenia.
[Pasywna] Laska Horadrimów – Co 5 sekund następny podstawowy atak Deckarda powoduje ogłuszenie trafionego bohatera na 0,75 sekundy.
[D] Bezpieczeństwo w liczbach – Jeśli w pobliżu jest co najmniej 3 sprzymierzonych bohaterów , Wytrwałość Wiernych daje dodatkowe 10 pancerza i powoduje, że Podstawowe Umiejętności Deckarda odnawiają się o 50% szybciej.
[E] Zwój Kamiennej Klątwy – Zwój Opieczętowania zadaje 200% więcej obrażeń przy trafieniu co najmniej 2 wrogich bohaterów.
[R1] Szacunek dla starszych – Zostań na Chwilę i Posłuchaj ucisza i oślepia wrogów przez 2 sekundy po obudzeniu się ze snu.
[R2] Wielenados! – Czas odnowienia Tomnado jest skrócony o 5 sekund za każdym razem, gdy wrogi bohater zostanie odrzucony.
[W] Perfekcja klejnotów – Skraca czas odnowienia wszystkich klejnotów o 25 sekund, a czas odnowienia Kostki Horadrimów o 5 sekund.
[Q] Bezdenna manierka – Po użyciu mikstury leczące napełniają się ponownie po 5 sekundach.
Jak możemy zauważyć Deckard Cain należy do agresywnych Supportów posiadających możliwości wielu stylów gry. Wielką rolę odgrywają tutaj klejnoty, które mogą ulepszyć naszą umiejętność Kostki Horadrimów w trzech kierunkach. Szafir, którego możliwość wyboru posiadamy już na 1 poziomie dodający spowolnienie przeciwnikom trafionych przez Kostkę Horadrimów. Rubin, którego możemy nauczyć się na 3 poziomie da nam większe możliwości lecznicze naszej drużyny. Szmaragd, którego wybór pojawia się na 7 poziomie daje nam możliwość redukcji leczenia przeciwników trafionych przez Kostkę Horadrimów o dużą ilość % na kilka sekund, przykładową sytuacją dobrego użycia Szmaragdu byłoby przed umiejętnościami leczącymi Supportów przeciwnej drużyny. Myślę, że najlepiej skontrowało by to Umiejętność Ostateczną, Li Li – Głęboki Dzban czy też Malfuriona – Ukojenie. Łącząc używanie klejnotów z talentem na 20 poziom – Perfekcja Klejnotów będziemy mogli osiągnąć ogromny potencjał postaci dzięki klejnotom za pomocą, których będziemy mogli o wiele łatwiej prowadzić rozgrywkę Deckard Cainem, ale nie zapomnijmy też o innych talentach, które w połączeniu z następnymi będą mogły dać nam możliwość testowania przeróżnych stylów gry za pomocą, których będziemy mogli stworzyć najlepszy dla naszych potrzeb.
A jaki będzie wasz styl gry nową postacią w Nexusie? Stawicie bardziej na leczenie swojej drużyny? A może będziecie lepiej czuli się unieruchamiając swoich przeciwników i redukując ich umiejętności lecznicze albo zadając obrażenia? Wybór należy do was, jedno jest pewne… Wszyscy spotkamy się w Nexusie!
Deckard Cain – jest potomkiem Jereda Caina, który uwięził Diablo w podziemiach Katedry w Tristram. Cain jest ostatnim z długiej linii bractwa Horadrimów, o których historie przekazane zostały mu przez jego matkę. Nie jest magiem ani wojownikiem, bardziej bibliotekarzem i mędrcem, w miarę swoich możliwości walczącym ze złem poprzez dzielenie się swą wiedzą, zbieraną przez całe życie badania demonów zamęczających świat Sanktuarium.
[h1]Umiejętności[/h1]
Skoro wprowadzenie mamy za nami, porozmawiajmy o umiejętnościach, którymi będziemy mogli posługiwać się nową postacią w Nexusie!
Cecha bohatera
Wytrwałość wiernych – kiedy w pobliżu znajduje się co najmniej jeden bohater sojuszniczy, Deckard zyskuje 10 punktów pancerza, a czas odnowienia jego zdolności podstawowych zwiększa się o 50%.
Umiejętności podstawowe
Mikstura leczenia (Q) – Deckard rzuca na ziemię Miksturę Leczenia, która po dotknięciu jej przez pierwszego bohatera sojuszniczego leczy go, przywracając 230 punktów zdrowia. Maksymalna liczba aktywnych mikstur: 5.
Kostka Horadrimów (W) – Deckard ciska Kostką Horadrimów, która wybucha po upływie 0.5 sekundy i zadaje wszystkim przeciwnikom znajdującym się na wskazanym obszarze 80 punków obrażeń oraz spowalnia ich o 35% na 1.75 sekundy.
Zwój opieczętowania (E) – Deckard w ciągu 2.25 sekundy rozwija zaklęty zwój i tworzy trójkąt, który zadaje 150 punków obrażeń przeciwnikom znajdującym się wewnątrz oraz unieruchamia ich na 1.5 sekundy.
Umiejętności ostateczne
Zostań na chwilę i posłuchaj (R) – Po upływie 1 sekundy Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sekundy. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sekundy po jego zakończeniu. Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.
Tomnado (R) – Celowanie wektorowe, Deckard tworzy po upływie 1 sekundy wielkie tornado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.
[h1]Talenty[/h1]
Nie zapomnijmy oczywiście o talentach, które pozwolą nam na wiele sposobów wykreować naszą postać w kierunku rozgrywki lub naszego obranego stylu gry!
Poziom 1
[E] Zwój identyfikacji – Zadanie: Trafienie wrogiego bohatera za pomocą Zwoju Opieczętowania ujawnia ofiarę na 8 sekund. Nagroda: Po trafieniu 20 bohaterów Zwojem Opieczętowania zmniejsza również pancerz ofiar o 20 na 4 sekundy, a czas trwania ujawnienia zostaje podwojony.
[E] Badania terenowe – Każdy Bohater wroga trafiony przez Zwój Opieczętowania zapewnia 15% mocy umiejętności przez 14 sekund, do maksymalnie 30%.
[W] Szafir –Aktywuj, aby zwiększyć spowolnienie następnej Kostki Horadrimów o 30%. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.
Poziom 3
[Q] Mikstura osłony – Ilekroć sojusznik zostaje uzdrowiony przez Miksturę Leczącą, otrzymuje tarczę o wartości 135 na 6 sekund.
[Q] Mikstura odnowienia – Eliksiry leczenia przywracają 10 many i leczą dodatkowo 108 punktów życia przez 4 sekundy.
[W] Rubin – Aktywuj, aby następna Kostka Horadrimów zostawiła 3 Mniejsze Eliksiry Uzdrawiające z każdego trafionego wrogiego bohatera. Każda leczy sprzymierzonych Bohaterów o 190 punktów życia gdy zostanie podniesiona. Mniejsze Eliksiry Uzdrawiające działają przez 10 sekund. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.
Poziom 7
[W] Mistrzostwo kostki – Każdy Bohater wroga trafiony przez Kostkę Horadrimów zmniejsza czas odnowienia Zwoju Opieczętowania o 3 sekundy.
[W] Kostka Canai’a – Kostka Horadrimów zmniejsza zadawane obrażenia trafionych przeciwników o 30% przez 4 sekundy.
[W] Szmaragd – Aktywuj, aby następna Kostka Horadrimów zredukowała leczenie otrzymywane przez trafionych wrogów o 75% przez 4 sekundy. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.
Poziom 10
[R] Zostań na chwilę i posłuchaj – Po upływie 1 sekundy Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sekundy. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sekundy po jego zakończeniu. Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.
[R] Tomnado – Celowanie wektorowe, Deckard tworzy po upływie 1 sekundy wielkie tornado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.
Poziom 13
[D] Starożytne błogosławieństwo – Aktywuj Wytrwałość Wiernych, aby wzmocnić ataki podstawowe pobliskich sojuszniczych bohaterów przez 8 sekund, sprawiając, że zadają dodatkowe 80 obrażeń w obszarowych i leczą o 120 za każdego trafionego bohatera.
[Q] Duża mikstura lecząca – Jeśli Mikstura Lecząca nie zostanie podniesiona przez co najmniej 2 sekundy, leczy o 75% więcej.
[Q] Mikstura odrodzenia – Mikstury Leczące leczą po podniesieniu także pobliskich bohaterów o wartość 40% leczenia.
Poziom 17
[Pasywna] Laska Horadrimów – Co 5 sekund następny podstawowy atak Deckarda powoduje ogłuszenie trafionego bohatera na 0,75 sekundy.
[D] Bezpieczeństwo w liczbach – Jeśli w pobliżu jest co najmniej 3 sprzymierzonych bohaterów , Wytrwałość Wiernych daje dodatkowe 10 pancerza i powoduje, że Podstawowe Umiejętności Deckarda odnawiają się o 50% szybciej.
[E] Zwój Kamiennej Klątwy – Zwój Opieczętowania zadaje 200% więcej obrażeń przy trafieniu co najmniej 2 wrogich bohaterów.
Poziom 20
[R1] Szacunek dla starszych – Zostań na Chwilę i Posłuchaj ucisza i oślepia wrogów przez 2 sekundy po obudzeniu się ze snu.
[R2] Wielenados! – Czas odnowienia Tomnado jest skrócony o 5 sekund za każdym razem, gdy wrogi bohater zostanie odrzucony.
[W] Perfekcja klejnotów – Skraca czas odnowienia wszystkich klejnotów o 25 sekund, a czas odnowienia Kostki Horadrimów o 5 sekund.
[Q] Bezdenna manierka – Po użyciu mikstury leczące napełniają się ponownie po 5 sekundach.
Jak możemy zauważyć Deckard Cain należy do agresywnych Supportów posiadających możliwości wielu stylów gry. Wielką rolę odgrywają tutaj klejnoty, które mogą ulepszyć naszą umiejętność Kostki Horadrimów w trzech kierunkach. Szafir, którego możliwość wyboru posiadamy już na 1 poziomie dodający spowolnienie przeciwnikom trafionych przez Kostkę Horadrimów. Rubin, którego możemy nauczyć się na 3 poziomie da nam większe możliwości lecznicze naszej drużyny. Szmaragd, którego wybór pojawia się na 7 poziomie daje nam możliwość redukcji leczenia przeciwników trafionych przez Kostkę Horadrimów o dużą ilość % na kilka sekund, przykładową sytuacją dobrego użycia Szmaragdu byłoby przed umiejętnościami leczącymi Supportów przeciwnej drużyny. Myślę, że najlepiej skontrowało by to Umiejętność Ostateczną, Li Li – Głęboki Dzban czy też Malfuriona – Ukojenie. Łącząc używanie klejnotów z talentem na 20 poziom – Perfekcja Klejnotów będziemy mogli osiągnąć ogromny potencjał postaci dzięki klejnotom za pomocą, których będziemy mogli o wiele łatwiej prowadzić rozgrywkę Deckard Cainem, ale nie zapomnijmy też o innych talentach, które w połączeniu z następnymi będą mogły dać nam możliwość testowania przeróżnych stylów gry za pomocą, których będziemy mogli stworzyć najlepszy dla naszych potrzeb.
A jaki będzie wasz styl gry nową postacią w Nexusie? Stawicie bardziej na leczenie swojej drużyny? A może będziecie lepiej czuli się unieruchamiając swoich przeciwników i redukując ich umiejętności lecznicze albo zadając obrażenia? Wybór należy do was, jedno jest pewne… Wszyscy spotkamy się w Nexusie!