Więcej artykułów o podobnej tematyce
Już 12 Czerwca wraz z nową aktualizacją będziemy mogli powitać w Nexusie nowego bohatera – Yrel! Postać z uniwersum Warcrafta, która wcieli się w tanka walczącego wręcz. Kim tak naprawdę jest Yrel i jaka jest jej historia?
Yrel, Światło Nadziei – Po przybyciu do Draenoru w alternatywnej wersji przeszłości, siły Przymierza natknęły się na młodą akolitkę imieniem Yrel, która została pojmana przez Żelazną Hordę. Uwolniona Draenei szybko zyskała uznanie wśród egzarchów i pomogła odeprzeć inwazję demonów na swój świat. Teraz zaś przybyła do Nexusa – w miejsce, gdzie stykają się wszystkie czasy i wymiary.
[h1]Umiejętności[/h1]
Mając za sobą wprowadzenie czas wziąć pod lupę umiejętności nowej bohaterki Nexusa!
Boski Plan (D) – Aktywuj, aby natychmiast naładować kolejną zdolność podstawową nie ponosząc kosztów many.
Działanie pasywne: Zdolności podstawowe doładowują się w ciągu 1,5 sekundy co sprawia, że stają się skuteczniejsze, ale zmniejszają szybkość ruchu Yrel o 25% podczas ładowania.
Boska pomsta (Q) – Uwalnia wokół Yrel świętą energię, która zadaje pobliskim przeciwnikom 38 punktów obrażeń i leczy ją przywracając 96 punktów zdrowia. Doładowywanie tej zdolności zwiększa zadawane przez nią obrażenia maksymalnie do 125 punktów, a skuteczność leczenia maksymalnie do 320 punktów.
Młot prawości (W) – Yrel wykonuje przed sobą zamach młotem odrzucając wrogów i zadając 38 punktów obrażeń. Doładowywanie tej zdolności zwiększa odległość, na którą następuje odrzucenie oraz zadawane przez nią obrażenia maksymalnie do 125 punktów. Wrogowie trafieni przy maksymalnym doładowaniu zdolności zostają ogłuszeni na 0.75 sekundy.
Gniew Zemsty (E) – Yrel doskakuje we wskazane miejsce zadając 150 punktów obrażeń przeciwnikom znajdującym się na tym obszarze i spowalnia ich o 50% na 1 sekundę. Doładowywanie tej zdolności zwiększa jej zasięg.
Gorliwa Obrończyni (R) – Yrel na 3 sekundy zostaje otoczona barierą, która pochłania wszystkie odnoszone obrażenia oraz leczy ją, przywracając w postaci zdrowia równowartość 50% otrzymanych obrażeń.
Uświęcona Ziemia (R) – Yrel poświęca ziemię wokół siebie i zyskuje 40 punktów pancerza na cały czas gdy przebywa na tym obszarze. Wyjście, wyrzucenie lub wypchnięcie z terenu uświęconej ziemi zakańcza działanie umiejętności.
[h1]Talenty[/h1]
Przyszła i pora na omówienie talentów, w końcu to dzięki nimi będziemy mogli przystosować swój styl gry do postaci albo do wymaganej sytuacji jaka nastąpi podczas gry!
Światło Khaldora (Q) – Zwiększa zasięg Boskiej Pomsty o 15%. Boska Pomsta leczy o 20% więcej za każdego trafionego wrogiego bohatera.
Nieustraszony – Użycie podstawowej umiejętności zwiększa pancerz Yrel o 35 na 2 sekundy.
Wnikliwość Maraada – Po użyciu podstawowej umiejętności następny atak Yrel leczy ją o 148 punktów zdrowia.
Egida Światła (E) – Po lądowaniu, Gniew Zemsty daje 25 pancerza na 5 sekund pobliskim sojuszniczym bohaterom.
Dar Naaru – Boski Plan leczy sojuszniczego bohatera z najniższą ilością punktów zdrowia o 400.
Ręka wolności – Daje sojuszniczemu bohaterowi 35% prędkości poruszania się na 3 sekundy oraz usuwa wszystkie efekty negatywne. Nie może być użyty na Yrel.
Sprawiedliwy Rozmach (W) – Podczas ładowania Młota Prawości na maksimum zwiększa prędkość poruszania się o 45%.
Święty Mściciel (E) – Trafienie Gniewem Zemsty wrogiego bohatera na maksymalnym załadowaniu redukuje czas oczekiwania użycia umiejętności o 1 sekundę.
Boski Rumak – Dosiadanie wierzchowca jest natychmiastowe oraz daje 80% prędkości poruszania się na 3 sekundy.
Światło Samaary – Podczas posiadania mniej niż 50% punktów zdrowia zwiększa prędkość poruszania się o 15%.
Gorliwa Obrończyni (R) – Yrel na 3 sekundy zostaje otoczona barierą, która pochłania wszystkie odnoszone obrażenia oraz leczy ją, przywracając w postaci zdrowia równowartość 50% otrzymanych obrażeń.
Uświęcona Ziemia (R) – Yrel poświęca ziemię wokół siebie i zyskuje 40 punktów pancerza na cały czas gdy przebywa na tym obszarze. Wyjście, wyrzucenie, wypchnięcie z terenu uświęconej ziemi lub śmierć Yrel zakańcza działanie umiejętności.
Rozjemca Aldorów (Q) – Wrodzy bohaterzy trafieni przez Boską Pomstę na maksymalnym załadowaniu zadają 30% mniej obrażeń na 3 sekundy.
Skrucha (E) – Zwiększa spowolnienie Gniewu Zemsty o 25% oraz czas jego trwania o 0,5 sekundy.
Wybraniec Velena – Trafienie wrogiego bohatera w pełni załadowaną umiejętnością podstawową zwiększa moc zaklęć o 10%, aż do 30%.
Werdykt Templariusza (W) – Młot Prawości redukuje pancerz trafionego wrogiego bohatera o 20 na 2 sekundy.
Boska Przysługa (D) – Użycie podstawowej umiejętności redukuje czas oczekiwania Boskiego Planu o 2 sekundy.
Święty Gniew – Po użyciu podstawowej umiejętności, następny atak Yrel uderza obszarowo o 30% więcej obrażeń w okolicach celu.
Słowo Chwały (R) – Gorliwa Obrończyni leczy pobliskich sojuszniczych bohaterów wartością 100% leczenia otrzymanego przez Yrel podczas trwania umiejętności.
Święcona Ziemia (R) – Użycie Gniewu Zemsty podczas znajdowania się w terenie działania Uświęconej Ziemi przesuwa teren działania w lokalizacje lądowania Yrel.
Bańka Domowa – Po 1 sekundzie, Yrel staje się niezniszczalna oraz używa Hearthstone. Nie może zostać anulowane lub przerwane.
Serafin – Aktywuj aby stać się nie do zatrzymania na 2 sekundy.
Podsumowując, Yrel zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie, jest to zarówno bohater, który potrafi zainicjować walkę oraz długo się w jej utrzymać, a oprócz tego zadając obrażenia leczy sojuszniczych bohaterów. Szybko wkraczająca do walki, eliminująca niebezpiecznych graczy ze swojego zasięgu lub zmniejszając ich obrażenia albo wykorzystując je do przeżycia jeszcze większego czasu podczas inicjowania walki. Wszystko to razem tworzy z niej idealnego Tanka, którym będziecie mogli obrać wiele stylów gry dzięki wielkiej gammie talentów. Ale nie zapomnijcie o mechanice za pomocą, której każda umiejętność podstawowa może zwiększyć swoją siłę przez załadowanie jej do maksimum, jeśli będziecie potrzebować maksymalnego załadowania nie zapomnijcie o Boskim Planie. Sytuacja może wymagać od was szybkich inicjacji walki więc nie wahajcie się i spróbujcie zaskoczyć swojego wroga wykorzystaniem Boskiego Planu aby dostać się za uciekających przeciwników Gniewem Zemsty, następnie na ile da wam wasza pozycja, załadować Młot Prawości i odrzucić wrogich bohaterów w stronę sojuszników, na końcu wspomóżcie swoich sojuszników uleczeniem, a wrogów potraktujcie obrażeniami dzięki Boskiej Pomście. Nie bójcie się inicjować walki jeśli tylko macie przy boku swoich przyjaciół, nawet jeśli przez jakiś czas zostaniecie sami Yrel nie zawiedzie was, a w krytycznych sytuacjach będziecie mogli posłużyć się Umiejętnością Ostateczną. Obie Umiejętności Ostateczne są bardzo dobre ale, która wybrać? Odpowiedź jest prosta, niczym wybierzecie umiejętność na 10 poziomie weźcie pod wzgląd drużynę przeciwników, jeśli jest w niej więcej bohaterów zadających fizyczne obrażenia zdecydowanie wybierzcie Uświęconą Ziemię ale nie zapomnijcie przyglądnąć się dokładnie tym bohaterom. W sytuacji posiadania przez nich wyrzucenia, wypchnięcia czy czegokolwiek co mogłoby łatwo usunąć was z pola działania Uświęconej Ziemi będzie dla was gigantyczną kontrą. Jeśli drużyna przeciwników będzie miała więcej bohaterów zadających obrażenia magiczne, wybierzcie Gorliwą Obrończynię. Większość postaci bazujących na działaniach magicznych ma na celu zadanie wielkiej ilości obrażeń w krótkim czasie, wykorzystując to na swoją korzyść będziecie mogli zyskać na asach, które wrodzy bohaterowie będą trzymać w rękawie do samego końca walki, a potem obrócić los bitwy na waszą stronę!
A w jaki sposób wy będziecie wykorzystywać potencjał Yrel? Czy stawicie na wytrzymałość i żywotność? Osłabienie statystyk przeciwników? Lub głównie skupicie się na leczeniu? Spotkajmy się 12 Czerwca w Nexusie aby sprawdzić wszystkie opcje i razem świetnie się bawić rywalizując!
Yrel, Światło Nadziei – Po przybyciu do Draenoru w alternatywnej wersji przeszłości, siły Przymierza natknęły się na młodą akolitkę imieniem Yrel, która została pojmana przez Żelazną Hordę. Uwolniona Draenei szybko zyskała uznanie wśród egzarchów i pomogła odeprzeć inwazję demonów na swój świat. Teraz zaś przybyła do Nexusa – w miejsce, gdzie stykają się wszystkie czasy i wymiary.
[h1]Umiejętności[/h1]
Mając za sobą wprowadzenie czas wziąć pod lupę umiejętności nowej bohaterki Nexusa!
Cecha bohatera
Boski Plan (D) – Aktywuj, aby natychmiast naładować kolejną zdolność podstawową nie ponosząc kosztów many.
Działanie pasywne: Zdolności podstawowe doładowują się w ciągu 1,5 sekundy co sprawia, że stają się skuteczniejsze, ale zmniejszają szybkość ruchu Yrel o 25% podczas ładowania.
Umiejętności podstawowe
Boska pomsta (Q) – Uwalnia wokół Yrel świętą energię, która zadaje pobliskim przeciwnikom 38 punktów obrażeń i leczy ją przywracając 96 punktów zdrowia. Doładowywanie tej zdolności zwiększa zadawane przez nią obrażenia maksymalnie do 125 punktów, a skuteczność leczenia maksymalnie do 320 punktów.
Młot prawości (W) – Yrel wykonuje przed sobą zamach młotem odrzucając wrogów i zadając 38 punktów obrażeń. Doładowywanie tej zdolności zwiększa odległość, na którą następuje odrzucenie oraz zadawane przez nią obrażenia maksymalnie do 125 punktów. Wrogowie trafieni przy maksymalnym doładowaniu zdolności zostają ogłuszeni na 0.75 sekundy.
Gniew Zemsty (E) – Yrel doskakuje we wskazane miejsce zadając 150 punktów obrażeń przeciwnikom znajdującym się na tym obszarze i spowalnia ich o 50% na 1 sekundę. Doładowywanie tej zdolności zwiększa jej zasięg.
Umiejętności ostateczne
Gorliwa Obrończyni (R) – Yrel na 3 sekundy zostaje otoczona barierą, która pochłania wszystkie odnoszone obrażenia oraz leczy ją, przywracając w postaci zdrowia równowartość 50% otrzymanych obrażeń.
Uświęcona Ziemia (R) – Yrel poświęca ziemię wokół siebie i zyskuje 40 punktów pancerza na cały czas gdy przebywa na tym obszarze. Wyjście, wyrzucenie lub wypchnięcie z terenu uświęconej ziemi zakańcza działanie umiejętności.
[h1]Talenty[/h1]
Przyszła i pora na omówienie talentów, w końcu to dzięki nimi będziemy mogli przystosować swój styl gry do postaci albo do wymaganej sytuacji jaka nastąpi podczas gry!
Poziom 1
Światło Khaldora (Q) – Zwiększa zasięg Boskiej Pomsty o 15%. Boska Pomsta leczy o 20% więcej za każdego trafionego wrogiego bohatera.
Nieustraszony – Użycie podstawowej umiejętności zwiększa pancerz Yrel o 35 na 2 sekundy.
Wnikliwość Maraada – Po użyciu podstawowej umiejętności następny atak Yrel leczy ją o 148 punktów zdrowia.
Poziom 4
Egida Światła (E) – Po lądowaniu, Gniew Zemsty daje 25 pancerza na 5 sekund pobliskim sojuszniczym bohaterom.
Dar Naaru – Boski Plan leczy sojuszniczego bohatera z najniższą ilością punktów zdrowia o 400.
Ręka wolności – Daje sojuszniczemu bohaterowi 35% prędkości poruszania się na 3 sekundy oraz usuwa wszystkie efekty negatywne. Nie może być użyty na Yrel.
Poziom 7
Sprawiedliwy Rozmach (W) – Podczas ładowania Młota Prawości na maksimum zwiększa prędkość poruszania się o 45%.
Święty Mściciel (E) – Trafienie Gniewem Zemsty wrogiego bohatera na maksymalnym załadowaniu redukuje czas oczekiwania użycia umiejętności o 1 sekundę.
Boski Rumak – Dosiadanie wierzchowca jest natychmiastowe oraz daje 80% prędkości poruszania się na 3 sekundy.
Światło Samaary – Podczas posiadania mniej niż 50% punktów zdrowia zwiększa prędkość poruszania się o 15%.
Poziom 10
Gorliwa Obrończyni (R) – Yrel na 3 sekundy zostaje otoczona barierą, która pochłania wszystkie odnoszone obrażenia oraz leczy ją, przywracając w postaci zdrowia równowartość 50% otrzymanych obrażeń.
Uświęcona Ziemia (R) – Yrel poświęca ziemię wokół siebie i zyskuje 40 punktów pancerza na cały czas gdy przebywa na tym obszarze. Wyjście, wyrzucenie, wypchnięcie z terenu uświęconej ziemi lub śmierć Yrel zakańcza działanie umiejętności.
Poziom 13
Rozjemca Aldorów (Q) – Wrodzy bohaterzy trafieni przez Boską Pomstę na maksymalnym załadowaniu zadają 30% mniej obrażeń na 3 sekundy.
Skrucha (E) – Zwiększa spowolnienie Gniewu Zemsty o 25% oraz czas jego trwania o 0,5 sekundy.
Wybraniec Velena – Trafienie wrogiego bohatera w pełni załadowaną umiejętnością podstawową zwiększa moc zaklęć o 10%, aż do 30%.
Poziom 16
Werdykt Templariusza (W) – Młot Prawości redukuje pancerz trafionego wrogiego bohatera o 20 na 2 sekundy.
Boska Przysługa (D) – Użycie podstawowej umiejętności redukuje czas oczekiwania Boskiego Planu o 2 sekundy.
Święty Gniew – Po użyciu podstawowej umiejętności, następny atak Yrel uderza obszarowo o 30% więcej obrażeń w okolicach celu.
Poziom 20
Słowo Chwały (R) – Gorliwa Obrończyni leczy pobliskich sojuszniczych bohaterów wartością 100% leczenia otrzymanego przez Yrel podczas trwania umiejętności.
Święcona Ziemia (R) – Użycie Gniewu Zemsty podczas znajdowania się w terenie działania Uświęconej Ziemi przesuwa teren działania w lokalizacje lądowania Yrel.
Bańka Domowa – Po 1 sekundzie, Yrel staje się niezniszczalna oraz używa Hearthstone. Nie może zostać anulowane lub przerwane.
Serafin – Aktywuj aby stać się nie do zatrzymania na 2 sekundy.
Podsumowując, Yrel zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie, jest to zarówno bohater, który potrafi zainicjować walkę oraz długo się w jej utrzymać, a oprócz tego zadając obrażenia leczy sojuszniczych bohaterów. Szybko wkraczająca do walki, eliminująca niebezpiecznych graczy ze swojego zasięgu lub zmniejszając ich obrażenia albo wykorzystując je do przeżycia jeszcze większego czasu podczas inicjowania walki. Wszystko to razem tworzy z niej idealnego Tanka, którym będziecie mogli obrać wiele stylów gry dzięki wielkiej gammie talentów. Ale nie zapomnijcie o mechanice za pomocą, której każda umiejętność podstawowa może zwiększyć swoją siłę przez załadowanie jej do maksimum, jeśli będziecie potrzebować maksymalnego załadowania nie zapomnijcie o Boskim Planie. Sytuacja może wymagać od was szybkich inicjacji walki więc nie wahajcie się i spróbujcie zaskoczyć swojego wroga wykorzystaniem Boskiego Planu aby dostać się za uciekających przeciwników Gniewem Zemsty, następnie na ile da wam wasza pozycja, załadować Młot Prawości i odrzucić wrogich bohaterów w stronę sojuszników, na końcu wspomóżcie swoich sojuszników uleczeniem, a wrogów potraktujcie obrażeniami dzięki Boskiej Pomście. Nie bójcie się inicjować walki jeśli tylko macie przy boku swoich przyjaciół, nawet jeśli przez jakiś czas zostaniecie sami Yrel nie zawiedzie was, a w krytycznych sytuacjach będziecie mogli posłużyć się Umiejętnością Ostateczną. Obie Umiejętności Ostateczne są bardzo dobre ale, która wybrać? Odpowiedź jest prosta, niczym wybierzecie umiejętność na 10 poziomie weźcie pod wzgląd drużynę przeciwników, jeśli jest w niej więcej bohaterów zadających fizyczne obrażenia zdecydowanie wybierzcie Uświęconą Ziemię ale nie zapomnijcie przyglądnąć się dokładnie tym bohaterom. W sytuacji posiadania przez nich wyrzucenia, wypchnięcia czy czegokolwiek co mogłoby łatwo usunąć was z pola działania Uświęconej Ziemi będzie dla was gigantyczną kontrą. Jeśli drużyna przeciwników będzie miała więcej bohaterów zadających obrażenia magiczne, wybierzcie Gorliwą Obrończynię. Większość postaci bazujących na działaniach magicznych ma na celu zadanie wielkiej ilości obrażeń w krótkim czasie, wykorzystując to na swoją korzyść będziecie mogli zyskać na asach, które wrodzy bohaterowie będą trzymać w rękawie do samego końca walki, a potem obrócić los bitwy na waszą stronę!
A w jaki sposób wy będziecie wykorzystywać potencjał Yrel? Czy stawicie na wytrzymałość i żywotność? Osłabienie statystyk przeciwników? Lub głównie skupicie się na leczeniu? Spotkajmy się 12 Czerwca w Nexusie aby sprawdzić wszystkie opcje i razem świetnie się bawić rywalizując!