Stalker 2

Fortnite - aktualizacja 3.0.0

Nadszedł czas na nowy sezon Fortnite… sezon 3! Łowców łupów ucieszy wiadomość, że w tym sezonie karnet bojowy ma więcej stopni, więcej łupów i zupełnie nowe nagrody kosmetyczne.

Opanujcie moc potężnego rękodziała i poznajcie Fortnite: Battle Royale w 60 klatkach na sekundę na konsolach PS4, PS4 Pro, Xbox One i Xbox One X. Dokonaliśmy też poważnego usprawnienia elementów trybu budowy.

Zatraćcie się w epickich dźwiękach nowej, symfonicznej ścieżki dźwiękowej, poznajcie świeży wątek fabularny z okazji Księżycowego Nowego Roku oraz odblokujcie nowe bronie i postacie, a to wszystko w kampanii Ratowanie Świata.


Karnet bojowy sezonu 3 (Battle Royale)
Karnet bojowy sezonu 3 jest już dostępny do kupienia w grze i zawiera nowe ubiory, sprzęt na plecy, efekty swobodnego spadku i inne atrakcje! Więcej stopni. Więcej łupów.

60 klatek/sek. na konsolach (Battle Royale)
Zobaczcie Fortnite w niespotykanej wcześniej formie. Konsole PS4, PS4 Pro, Xbox One oraz Xbox One X obsługują teraz tryb 60 klatek/sek., indywidualnie dostosowany do każdej z platform, aby zapewnić wam super-płynną grę przy zachowaniu szczegółowości grafiki.

Deskolotka (Ratowanie Świata)
Po co biegać, gdy można latać? Dzięki deskolotce możecie zbadać każdą strefę bez utraty energii.

xf_attachment0chm2s.webp


Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa! (Ratowanie Świata)
W sezonie 3 zadebiutuje całkowicie nowa ścieżka dźwiękowa, autorstwa kompozytorów filmowych – Marco Beltramiego (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) i Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości).

Usprawnienia trybu budowania
Zmontowaliśmy parę ulepszeń, na przykład turbo-budowanie, automatyczną zmianę materiałów i inne atrakcje! Rzućcie okiem na film o budowaniu:



Rękodziało
Jest wielkie, głośne i ma potężną siłę ognia! Pojawi się zarówno w Battle Royale, jak i w kampanii Ratowanie Świata.







OGÓLNE


  • Istotne usprawnienia budowania!
    • Gracze mogą teraz wznosić budowle praktycznie wszędzie, nawet przez drzewa, kamienie i samochody.
      • Znacznie zwiększy to swobodę budowy (koniec z blokowaniem pochylni przez przypadkowe drzewa!).
      • Podpory strukturalne działają tak jak dotychczas, tj. budynki mogą powstać tylko na podłożu lub innych budynkach, a nie na obiektach, przez które budujecie.
    • Jeśli podczas budowy skończą wam się materiały, automatycznie przełączycie się na kolejny dostępny materiał.
      • Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Automatyczna zmiana materiału”.
    • Możecie teraz ciągle umieszczać wybrany element budowli, trzymając przycisk podstawowego strzału.
      • Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Turbo-budowanie”.
    • Battle Royale: Przełączanie elementów odbywa się teraz dużo sprawniej, szczególnie przy sterowaniu konsolowym lub w trudnych warunkach sieciowych.
  • Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa!
    • Ścieżkę dźwiękową stworzyli kompozytorzy muzyki filmowej – Marco Beltrami (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) oraz Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości). Ta godzinnej długości ścieżka została nagrana w Nashville przez znakomitą orkiestrę.
    • Ratowanie Świata: Cały podkład muzyczny został zastąpiony nową ścieżką dźwiękową.
    • Battle Royale: Ekrany logowania, startu i lobby posiadają nowe tło muzyczne na podstawie nowej ścieżki dźwiękowej.
  • Dodano opcję dla daltonistów
    • Można ją znaleźć w nowej zakładce „Ułatwienia dostępu” w opcjach gry.
    • Posiada ona również wskaźnik intensywności, abyście mogli ustawić stopień, jaki wam pasuje.
    • Prace nad tą funkcją ciągle trwają. Chętnie poznamy wasze uwagi na jej temat, szczególnie jeżeli nie będziecie w stanie znaleźć poziomu, który dostosuje kolory odpowiednio do waszych potrzeb.
xf_attachments3vzBu.webp

  • Teraz jeśli gracz przytrzyma przycisk przeszukania/użycia podchodząc do skrzyni lub powalonego towarzysza, automatycznie wykona odpowiednią czynność od razu, gdy znajdzie się w zasięgu.
    • Działa to również podczas reanimacji towarzyszy.
  • Specjalny komunikat pojawia się teraz, jeśli na skutek problemów z serwerem pogorszy się funkcjonalność ekip.
    • Chodzi m.in. o problemy z dołączaniem do ekip lub z wysyłaniem zaproszeń.
  • Dodano ochronę przeciw oszustwom „Easy Anti-Cheat” na komputerach Mac.
  • Poprawiono ogólny wygląd i funkcjonalność paska tytułu, przycisków, oraz krawędzi okna w systemie Windows.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący przerwanie automatycznego biegu w momencie otwarcia ekranu mapy lub ekwipunku.
  • Ikony ekwipunku nie powinny już pozostawać w stanie wybrania, gdy zostaną przeciągnięte poza ekwipunek.
  • Poprawiono wydajność procesora podczas aktywacji nachodzących na siebie elementów, np. pułapek lub wyzwalaczy.
  • Zoptymalizowano renderowanie trawy w celu poprawy ogólnej wydajności.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlenie nieprawidłowych wartości po włączeniu opcji statystyk sieciowych.

ZNANE PROBLEMY


  • Mikrofony podłączone do kontrolerów są wyciszane w momencie zmiany któregoś z poziomów głośności.


Wróć na początek




[h1]BATTLE ROYALE[/h1]

BRONIE I PRZEDMIOTY


  • Dodano rękodziało.
    • Korzysta z ciężkich nabojów.
    • Rzadkość epicka i legendarna.
    • Można znaleźć jako łup luzem w świecie gry oraz w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Poprawiono działanie strzelby-pompki. Teraz gdy gracz z niej strzeli i natychmiast zmieni broń, nadal będzie musiał przeładować strzelbę przed kolejnym strzałem.
  • Granaty nie mogą już trafiać krytycznie.
  • Usunięto walentynkową skórkę kuszy.
  • Zmieniono szansę na zdobycie pistoletów jako łup luzem w świecie gry:
    • Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych pistoletów o 25%.
    • Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich pistoletów o 100%.
    • Zmniejszono częstotliwość występowania epickich pistoletów z tłumikami o 33%.
    • Zmniejszono częstotliwość występowania legendarnych pistoletów z tłumikami o 20%.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie kolorowych obwódek wokół leżących broni.
  • Usunięto błąd sprawiający, że kusza nie była przeładowywana, jeśli naciśnięto spust przy pustym magazynku.
  • Usunięto błąd sprawiający, że granat impulsowy nie zawsze przyczepiał się do miejsca trafienia.
  • Usunięto błąd związany z zanikiem odrzutu, sprawiający, że po zmianie broni celownik był niżej niż powinien.

WYDAJNOŚĆ


  • Dodano tryb 60 klatek/sek. na konsolach PS4, Xbox One, PS4 Pro oraz Xbox One X.
    • Domyślnym ustawieniem Battle Royale jest teraz tryb 60 klatek/sek, lecz w ustawieniach można tę liczbę zmniejszyć do 30, jeżeli preferujecie wyższą jakość grafiki.
    • Ten tryb zastępuje tryb nielimitowany.
  • Zoptymalizowano wybór broni i budowli, aby zwiększyć sprawność reakcji w trudnych warunkach sieciowych.
  • Zoptymalizowano kilka elementów interfejsu w grze w celu poprawy wydajności.
Poprawki błędów

  • Usunięto zacinanie się gry podczas skoku z bojowego busa.
  • Usunięto zacinanie się gry podczas spotkania po raz pierwszy graczy używających niektórych skórek.

ROZGRYWKA


  • Gracze teraz zachowują kontrolę nad swoją postacią przez 10 sek. po zdobyciu Królewskiego Zwycięstwa!
  • Gracze, którzy nie założyli żadnego ubioru, będą mieli ten sam strój w grze i w lobby.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że podniesienie pierwszej broni czasami nie powodowało jej wyposażenia.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie celownika w pewnych sytuacjach.
  • Usunięto błąd powodujący upuszczenie niewłaściwego przedmiotu, gdy gracz zmienił pole ekwipunku zaraz po podniesieniu nowego przedmiotu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami zrzuty zaopatrzenia były niewidzialne z większej odległości.
  • Usunięto błąd sprawiający, że modele innych graczy wydawały się zbyt duże w pewnych warunkach sieciowych.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający uruchomienie pułapek ściennych umieszczonych za pewnymi konfiguracjami schodów, które nie blokowały tych pułapek wizualnie.
  • Usunięto błąd czasami powodujący zużycie przedmiotu z niewłaściwego stosu, jeśli na pasku szybkiego wyboru jest kilka stosów.
  • Usunięto błąd powodujący w rzadkich przypadkach zawieszenie się serwera w momencie dołączania gracza do gry.
  • Usunięto błąd powodujący opóźnienia graficzne podczas podnoszenia przedmiotów lub otwierania skrzyń.

INTERFEJS


  • Teraz można otworzyć pełnoekranową mapę w trybie obserwowania.
  • Pełnoekranowa mapa wyświetla teraz informacje o działaniu przycisków w prawym górnym rogu.
  • Droga bojowego busa jest teraz widoczna na mapie jeszcze przed startem.
  • Podczas podnoszenia przedmiotów ich nazwy i liczba wyświetlane są ponownie w interfejsie w grze w wyraźniejszy sposób.
  • Liczba nabojów w broni leżącej na ziemi jest teraz wyświetlana w jej opisie.
  • Do menu opcji dodano nowe ustawienie – „Tryb streamera”, które ukrywa wszystkie nazwy graczy oprócz członków oddziału.
  • Podczas obserwowania graczy pod ich nazwami widnieją liczby graczy przez nich zlikwidowanych.
  • Opuszczenie gry przez obserwatora nie powoduje już wyświetlenia komunikatu.
  • W trybie obserwowania komunikat „Zajmujesz X miejsce” pojawia się tylko na 10 sekund, a nie na 20.
  • Do zakładki karnetu bojowego dodano przycisk pomocy, zawierający listę najczęściej zadawanych pytań.
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że po likwidacji ranga przeciwnika na sztandarze nie odpowiadała jego randze, lecz twojej.
  • Poprawiono opis przypisania przycisku emotki w menu ustawień sterowania.
  • Usunięto błąd sprawiający, że wiadomości i komunikaty podlegały zmianom ustawienia rozmiaru interfejsu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami przycisk Esc anulował czynności w grze zamiast powodować otwarcie menu.
    • Powaleni gracze, którzy byli w trybie budowy, nie mogli otworzyć menu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że gdy obserwowany gracz celował ze snajperki plecami do ściany, model jego postaci zasłaniał widok obserwującym.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie powiadomień o dołączeniu obserwatorów mimo wyłączenia tej opcji.
  • Zwiększono odstęp graficzny między ilością amunicji w magazynku i amunicją pozostałą w rezerwie.

SPOŁECZNOŚCIOWE


  • Dodano możliwość użycia emotek w lobby przed grą.
    • Możecie to zrobić, klikając na swój awatar, a potem na opcję „Emotka”.
  • Sztandary, poziomy wzmocnień i stopnie karnetów bojowych członków ekipy są teraz widoczne w lobby.
  • Górne menu w lobby pokazuje teraz poszerzone informacje na temat członków ekipy (podobnie do menu podczas gry).
  • Zmieniono styl wyszukiwarki ekip i uproszczono wygląd opcji zaproszenia/dołączenia.
    • Dostępne czynności w kontekście znajomych lub zaproszeń są teraz wyświetlane w jednej linii.
  • Ray nie ogłasza już entuzjastycznie wszystkich zaproszeń do znajomych.
Poprawki błędów

  • Usunięto kilka błędów uniemożliwiających otrzymanie zaproszenia do ekipy.

GRAFIKA I ANIMACJA


  • Usunięto rozmycie z powodu głębi ostrości, aby znacznie zwiększyć ostrość obrazu u wszystkich graczy.
Poprawki błędów

  • Oświetlenie o wszystkich porach dnia i nocy ma teraz identyczną jasność na każdym poziomie szczegółów.
  • Zmieniono kontrast i intensywność oświetlenia, aby poprawić kontrast w pewnych porach dnia, gdy był on za niski, oraz osłabić cienie w porach dnia, w których były one zbyt ciemne.
  • Usunięto błąd sprawiający, że powaleni gracze stawali się niewidzialni, jeżeli zostali ożywieni pod wodą.

DŹWIĘK


  • Dodano nowe odgłosy trafienia z samopowtarzalnego karabinu snajperskiego, aby nie brzmiało ono tak przytłaczająco.
Poprawki błędów

  • Wprowadzono poprawkę, która powinna usunąć zacinanie się i opóźnienia dźwięku powstałe w ostatniej aktualizacji.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosu założenia kilofa w momencie skoku innych graczy z bojowego busa.

ZNANE PROBLEMY


  • W rzadkich sytuacjach gra może się zawiesić w menu interfejsu, jeśli włączona jest funkcja ShadowPlay Highlights. Aby temu zapobiec, należy zaktualizować program GeForce Experience do najnowszej wersji.
  • Czasami po otworzeniu zestrzelonego zrzutu zaopatrzenia łupy pojawiają się w powietrzu i powoli opadają na ziemię.
  • W rzadkich przypadkach gracze nie mogą wejść do budowli zbudowanej przez gracza.
    • Aktualnie ten problem można rozwiązać naciskając przycisk edycji na sąsiedniej budowli.


Wróć na początek




[h1]RATOWANIE ŚWIATA[/h1]

ROZGRYWKA


  • Dodano deskolotkę.
    • Deskolotkę można zdobyć wykonując nowy wątek zadań samouczka, dostępny po ukończeniu 5. misji obrony burzowej tarczy bazy głównej w Kamiennym Lesie.
    • Przemierzajcie mapę na pełnym gazie!
    • Przywołanie deskolotki trwa 3 sekundy, lecz nie zużywa ona energii w trakcie używania.
    • Otrzymanie obrażeń podczas lotu na deskolotce powoduje strącenie z niej. Unikajcie pustaków!
  • Rękodziało Orzeł Bielik jest już dostępne w tygodniowej ofercie sklepu gry.
    • To najpotężniejsze i najwolniejsze rękodziało dotychczas wydane!
    • Celne i skuteczne na krótki i średni zasięg.
  • Dostępny jest nowy rozdział wydarzenia Wiosno przybywaj! – „Eksplozja szczęścia”!
    • Uczcijcie Księżycowy Nowy Rok nowymi zadaniami i atrakcjami! To istna petarda!.
    • Odbierzcie smoczą broń w nagrodę za ukończenie wątku fabularnego.
  • Przytulne ognisko nie przywraca już pełnej wartości Zbieractwa za każdym razem, gdy uleczy gracza; zamiast tego całkowita korzyść rozłożona jest na cały czas jego działania.
  • Do sukcesu Projektu Deskattan teraz potrzebny jest tylko jeden syfon, a nie 3. Gracze nadal muszą ukończyć wszystkie trzy fazy obrony syfonu.
  • Dostosowano koszta wszystkich pylonów bluglutu.
  • Zwiększono szybkość zbierania drewna, kamienia i metalu. Dokładne zmiany zależą od obiektu, lecz najczęściej mieszczą się w granicach 10-20%.
  • Przewidujemy dodanie opcji tworzenia przedmiotów z poziomu głównego menu w ramach funkcji uniwersalnego ekwipunku.
  • Zmniejszono częstotliwość pojawiania się lam dystansowych i bliskich oraz brońlam o 20%.
Poprawki błędów

  • Ścienne wyrzutnie znów odrzucają pustaki w kierunku ustawienia pułapki.
  • Gdy kilku graczy naraz spróbuje zebrać zasoby z budynku lub lamy Rubieżnika, słabe punkty pojawią się teraz dla wszystkich.
  • Do stworzenia przytulnego ogniska potrzeba teraz proszku mineralnego (jego rodzaj zależy od stopnia przedmiotu).
  • Złoto wydarzenia Wiosno przybywaj! miało nieprawidłową nazwę w jęz. angielskim.
  • Poprawiono ścienne pułapki z drewnianymi kolcami; teraz nie mają one czasu przeładowania.
  • Poprawiono obrażenia zadawane przez pułapki ścienne z drewnianymi kolcami o różnych stopniach i klasach rzadkości.
  • Usunięto błąd sprawiający, że pułapki ścienne z drewnianymi kolcami nie odbijały obrażeń we właściwy sposób.
  • Stracony przedmiot ocaleńca nie pojawia się już poza obszarem poszukiwań.
  • Jeśli przekaźnik ocaleńców nie wygeneruje ocaleńca, spełni on teraz związane z tym cele misji i zapewni pełną nagrodę.
  • Usunięto błąd umożliwiający przeszukanie skrzynek pocztowych nawet wtedy, gdy gracz nie wykonywał związanego z nimi zadania.
  • Usunięto błąd powodujący pojawianie się Summer poza burzową tarczą posterunku.
  • Wyrzutnia lampowa oraz niszczyciel tam nie otrzymują już profitów bazujących na trafieniach w głowę.
  • Usunięto błąd sprawiający, że nowe schematy smoczej broni mogły wylosować niedopuszczalne kombinacje profitów.
  • Poprawiono opisy profitu broni białej „Spadek Trwałości” – zamiast tego wspominają one o premii do trwałości; wartości dostosowano do nowych opisów.
    • Opisy te pokazywały też nieprawidłowe wartości – już je poprawiono.
  • Schematy kusz powodują teraz tworzenie broni o odpowiednim poziomie mocy.
    • Teraz podczas tworzenia, upuszczenia lub podnoszenia kuszy wyświetla się jej prawidłowy model.
  • Usunięto błąd powodujący generowanie kilku typów wrogów żywiołowych w jednym starciu po zwiększeniu poziomu trudności. Normalnie powinien pojawiać się tylko jeden typ wrogów żywiołowych, nie licząc starć z minibossami.

BOHATEROWIE


xf_attachmentrWVuIt.webp

  • Do sklepu okresowego dodano walentynkową Ninję – Specjalistkę Ściskania Sarę.
  • Dodano nowe legendarne wersje bohaterów na Księżycowy Nowy Rok do wiosennej lamy:
    • Berserker Renegat
    • Kontrolerka Tłumu Izza
    • Petarda Faza
    • Żywa Błyskawica Mari
  • Zrównano bazową prędkość poruszania się wszystkich bohaterów.
    • Budowniczowie poruszają się teraz z tą samą prędkością, co Żołnierze i Rubieżnicy.
    • Profit Ninji „Shinobi” oprócz redukcji obrażeń od upadku o 10% zwiększa teraz prędkość ruchu i sprintu o 10%.
Poprawki błędów

  • Poprawiono opis profitu wsparcia Rubieżnika Petardy Sokolego Oka. Wcześniej pokazywał on zwiększenie obrażeń o 12% na wszystkich poziomach rozwoju bohatera; teraz poprawnie pokazuje on 12%, 18% i 24% na 1, 2, and 3 poziomie rozwoju.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie kwestii mówionej Smoczego Cięcia.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po zniszczeniu bomby trolla przez Falę Uderzeniową Żołnierza gracz tracił kontrolę nad postacią.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po zmianie broni Wir Pracy czasami aktywował się już po jednym ciosie.
  • Usunięto błąd umożliwiający Żołnierzom sprint podczas celowania rzutu granatem odłamkowym.
  • Usunięto błąd umożliwiający przedwczesne przerwanie silnego ataku lekkim mieczem.
  • Usunięto błąd graficzny powodujący zamianę wyglądu epickiego i legendarnego plecaka Rubieżnika Petardy Sokolego Oka.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający aktywację zdolności bohaterów, pocisków oraz efektów graficznych w wodzie.
  • Usunięto błąd powodujący, że epicka wersja Świątecznej Sary miała jako zdolność 2 stopnia Księżycowy Kop zamiast Shurikenów.
  • Usunięto błąd powodujący znikanie malunku z twarzy Strażniczki Soczek.
  • Zmieniono opis profitu Ninji „Deszcz Śmierci”, aby pokazywał nowy schemat rzutów.

INTERFEJS


  • Poprawiono grafiki i etykiety ścieżek w drzewku zdolności, aby ułatwić graczom rozwój.
  • Dodano nowe kolorowe tła i napisy do drzewek zdolności, aby ułatwić graczom rozwój.
  • Wybranie opcji „Znajdź wszystkich …” w menu bohaterów lub oddziałów pokaże teraz wybranego bohatera, ocaleńca lub obrońcę po otwarciu odpowiedniego podmenu zbrojowni.
  • Uściślono zachowanie się przycisku szybkiego czatu na ekranie ustawień sterowania.
  • Dodano fioletową ikonę czaszki nad minibossami.
  • Poprawiono ikonę złota wydarzenia Wiosno przybywaj!.
    xf_attachmentKkHIoj.webp
Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie komunikatu „Łączenie…”, gdy towarzysz z drużyny dołącza do gry.
  • Poprawiono opis zrzutu zaopatrzenia.
  • Kliknięcie na zablokowany oddział spowoduje teraz przeniesienie do „najwcześniejszego” węzła, który odblokuje jakiekolwiek miejsce w tym oddziale, a nie do węzła powodującego odblokowanie miejsca przywódcy oddziału, jak dotychczas.
  • Usunięto błąd powodujący chwilowe zniknięcie profitów broni z interfejsu w grze.
  • Usunięto błąd sprawiający, że wyświetlany poziom przedmiotu nie był aktualizowany.
  • Poprawiono tekst wyjeżdżający poza rubrykę w zakładce sklepu (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Usunięto błąd sprawiający, że czasami sterowanie kontrolerem przestawało reagować.
  • Usunięto błąd, który czasami powodował zacinanie się gry w zakładce zadań.
  • Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe zmiany informacji o szczegółach misji po najechaniu na nie kursorem myszy.
  • Poprawiono ucięty tekst w menu zbrojowni (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Etykiety przycisków przełączania zakładek są teraz ukrywane, jeśli nie można ich użyć.
  • Usunięto błąd sprawiający, że przycisk wyboru misji był zbyt duży w pewnych sytuacjach.
  • Zmieniono rozkład przycisku oddziałów obrońców tak, aby lepiej działał po odblokowaniu wszystkich oddziałów.
  • Usunięto błąd czasami powodujący wyświetlanie nieprawidłowego poziomu mocy ocaleńców na polach ról.
  • Usunięto błąd związany z zakupem dodatkowych lam podczas samouczka dotyczącego sklepu.
  • Usunięto niepotrzebne puste linie w opisie Wzroku Niedźwiedzia.
  • Usunięto literówkę w opisie Szybkiego Kopa (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Poprawiono opis Krzepkiego Uderzenia, żeby odnosił się do bazowych wartości zdrowia, oraz uzupełniono wyświetlaną nazwę Doktora BAZY.
  • Usunięto błąd sprawiający, że ikony na minimapie czasami znikały razem z chmurą zagrożenia.
  • Snajperka „Zemsta Ralphiego” teraz poprawnie podaje informacje dotyczące stopni.
  • Usunięto niepotrzebne informacje z opisu talizmanu na patrole.
  • Poprawiono zbyt długi tekst psujący rozkład menu nagród dnia (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Poprawiono opis węzła „Nalot: Obrażenia”, aby dokładnie odzwierciedlał premie.
  • Poprawiono opis węzła „Latająca Wieżyczka: Szybkostrzelność” w 4. drzewku zdolności, aby dokładnie odzwierciedlał premie.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom na konsolach wybór zdolności w drzewku.

DŹWIĘK


  • Dodano odgłos ogłuszenia plazmą do WABIK-a, gdy gracz posiada odpowiedni profit.

ZNANE PROBLEMY


  • Przycisk „Zaimportuj znajomych” nie jest dostępny w menu gry w wersji 3.0.0.
    • Na razie możecie go znaleźć w programie startowym Epic Games.
  • Zadania serwisu Twitch nie zapewniają misji dnia.
  • Projekty broni i podręczniki szkoleniowe nie są w pełni zwracane podczas recyklingu przedmiotów o co najmniej 2 gwiazdkach.
  • Recykling poprzez menu kontekstowe nie zapewnia podglądu zwracanych przedmiotów.
  • Pierwszy komunikat w czarnym oknie o modyfikatorach strefy znika zbyt szybko, by móc go wygodnie przeczytać.
  • Gracze nie mogą edytować budowli, jeśli wybrano plany innej budowli.
  • Promień wybuchu broni wybuchowych na stronie statystyk jest podpisany jako zasięg.
  • Wyróżnione zadania po ukończeniu nadal są wyświetlane jako częściowo ukończone.
  • Interfejs nagród na mapie pól wyświetla zwykłe złoto jako „sezonowe”.
  • Posiadane smocze bronie mogły wylosować niedopuszczalne kombinacje profitów.
 

Attachments

  • xf_attachmentmwJZNL.webp
    xf_attachmentmwJZNL.webp
    35,7 KB · Wyś: 80

Komentarze: 0

Back
Do góry