Nadszedł czas na nowy sezon Fortnite… sezon 3! Łowców łupów ucieszy wiadomość, że w tym sezonie karnet bojowy ma więcej stopni, więcej łupów i zupełnie nowe nagrody kosmetyczne.
Opanujcie moc potężnego rękodziała i poznajcie Fortnite: Battle Royale w 60 klatkach na sekundę na konsolach PS4, PS4 Pro, Xbox One i Xbox One X. Dokonaliśmy też poważnego usprawnienia elementów trybu budowy.
Zatraćcie się w epickich dźwiękach nowej, symfonicznej ścieżki dźwiękowej, poznajcie świeży wątek fabularny z okazji Księżycowego Nowego Roku oraz odblokujcie nowe bronie i postacie, a to wszystko w kampanii Ratowanie Świata.
Karnet bojowy sezonu 3 (Battle Royale)
Karnet bojowy sezonu 3 jest już dostępny do kupienia w grze i zawiera nowe ubiory, sprzęt na plecy, efekty swobodnego spadku i inne atrakcje! Więcej stopni. Więcej łupów.
60 klatek/sek. na konsolach (Battle Royale)
Zobaczcie Fortnite w niespotykanej wcześniej formie. Konsole PS4, PS4 Pro, Xbox One oraz Xbox One X obsługują teraz tryb 60 klatek/sek., indywidualnie dostosowany do każdej z platform, aby zapewnić wam super-płynną grę przy zachowaniu szczegółowości grafiki.
Deskolotka (Ratowanie Świata)
Po co biegać, gdy można latać? Dzięki deskolotce możecie zbadać każdą strefę bez utraty energii.
Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa! (Ratowanie Świata)
W sezonie 3 zadebiutuje całkowicie nowa ścieżka dźwiękowa, autorstwa kompozytorów filmowych – Marco Beltramiego (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) i Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości).
Usprawnienia trybu budowania
Zmontowaliśmy parę ulepszeń, na przykład turbo-budowanie, automatyczną zmianę materiałów i inne atrakcje! Rzućcie okiem na film o budowaniu:
Rękodziało
Jest wielkie, głośne i ma potężną siłę ognia! Pojawi się zarówno w Battle Royale, jak i w kampanii Ratowanie Świata.
Wróć na początek
[h1]BATTLE ROYALE[/h1]
Wróć na początek
[h1]RATOWANIE ŚWIATA[/h1]
Opanujcie moc potężnego rękodziała i poznajcie Fortnite: Battle Royale w 60 klatkach na sekundę na konsolach PS4, PS4 Pro, Xbox One i Xbox One X. Dokonaliśmy też poważnego usprawnienia elementów trybu budowy.
Zatraćcie się w epickich dźwiękach nowej, symfonicznej ścieżki dźwiękowej, poznajcie świeży wątek fabularny z okazji Księżycowego Nowego Roku oraz odblokujcie nowe bronie i postacie, a to wszystko w kampanii Ratowanie Świata.
Karnet bojowy sezonu 3 (Battle Royale)
Karnet bojowy sezonu 3 jest już dostępny do kupienia w grze i zawiera nowe ubiory, sprzęt na plecy, efekty swobodnego spadku i inne atrakcje! Więcej stopni. Więcej łupów.
60 klatek/sek. na konsolach (Battle Royale)
Zobaczcie Fortnite w niespotykanej wcześniej formie. Konsole PS4, PS4 Pro, Xbox One oraz Xbox One X obsługują teraz tryb 60 klatek/sek., indywidualnie dostosowany do każdej z platform, aby zapewnić wam super-płynną grę przy zachowaniu szczegółowości grafiki.
Deskolotka (Ratowanie Świata)
Po co biegać, gdy można latać? Dzięki deskolotce możecie zbadać każdą strefę bez utraty energii.
Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa! (Ratowanie Świata)
W sezonie 3 zadebiutuje całkowicie nowa ścieżka dźwiękowa, autorstwa kompozytorów filmowych – Marco Beltramiego (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) i Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości).
Usprawnienia trybu budowania
Zmontowaliśmy parę ulepszeń, na przykład turbo-budowanie, automatyczną zmianę materiałów i inne atrakcje! Rzućcie okiem na film o budowaniu:
Rękodziało
Jest wielkie, głośne i ma potężną siłę ognia! Pojawi się zarówno w Battle Royale, jak i w kampanii Ratowanie Świata.
OGÓLNE
- Istotne usprawnienia budowania!
- Gracze mogą teraz wznosić budowle praktycznie wszędzie, nawet przez drzewa, kamienie i samochody.
- Znacznie zwiększy to swobodę budowy (koniec z blokowaniem pochylni przez przypadkowe drzewa!).
- Podpory strukturalne działają tak jak dotychczas, tj. budynki mogą powstać tylko na podłożu lub innych budynkach, a nie na obiektach, przez które budujecie.
- Jeśli podczas budowy skończą wam się materiały, automatycznie przełączycie się na kolejny dostępny materiał.
- Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Automatyczna zmiana materiału”.
- Możecie teraz ciągle umieszczać wybrany element budowli, trzymając przycisk podstawowego strzału.
- Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Turbo-budowanie”.
- Battle Royale: Przełączanie elementów odbywa się teraz dużo sprawniej, szczególnie przy sterowaniu konsolowym lub w trudnych warunkach sieciowych.
- Gracze mogą teraz wznosić budowle praktycznie wszędzie, nawet przez drzewa, kamienie i samochody.
- Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa!
- Ścieżkę dźwiękową stworzyli kompozytorzy muzyki filmowej – Marco Beltrami (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) oraz Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości). Ta godzinnej długości ścieżka została nagrana w Nashville przez znakomitą orkiestrę.
- Ratowanie Świata: Cały podkład muzyczny został zastąpiony nową ścieżką dźwiękową.
- Battle Royale: Ekrany logowania, startu i lobby posiadają nowe tło muzyczne na podstawie nowej ścieżki dźwiękowej.
- Dodano opcję dla daltonistów
- Można ją znaleźć w nowej zakładce „Ułatwienia dostępu” w opcjach gry.
- Posiada ona również wskaźnik intensywności, abyście mogli ustawić stopień, jaki wam pasuje.
- Prace nad tą funkcją ciągle trwają. Chętnie poznamy wasze uwagi na jej temat, szczególnie jeżeli nie będziecie w stanie znaleźć poziomu, który dostosuje kolory odpowiednio do waszych potrzeb.
- Teraz jeśli gracz przytrzyma przycisk przeszukania/użycia podchodząc do skrzyni lub powalonego towarzysza, automatycznie wykona odpowiednią czynność od razu, gdy znajdzie się w zasięgu.
- Działa to również podczas reanimacji towarzyszy.
- Specjalny komunikat pojawia się teraz, jeśli na skutek problemów z serwerem pogorszy się funkcjonalność ekip.
- Chodzi m.in. o problemy z dołączaniem do ekip lub z wysyłaniem zaproszeń.
- Dodano ochronę przeciw oszustwom „Easy Anti-Cheat” na komputerach Mac.
- Poprawiono ogólny wygląd i funkcjonalność paska tytułu, przycisków, oraz krawędzi okna w systemie Windows.
- Usunięto błąd powodujący przerwanie automatycznego biegu w momencie otwarcia ekranu mapy lub ekwipunku.
- Ikony ekwipunku nie powinny już pozostawać w stanie wybrania, gdy zostaną przeciągnięte poza ekwipunek.
- Poprawiono wydajność procesora podczas aktywacji nachodzących na siebie elementów, np. pułapek lub wyzwalaczy.
- Zoptymalizowano renderowanie trawy w celu poprawy ogólnej wydajności.
- Usunięto błąd powodujący wyświetlenie nieprawidłowych wartości po włączeniu opcji statystyk sieciowych.
ZNANE PROBLEMY
- Mikrofony podłączone do kontrolerów są wyciszane w momencie zmiany któregoś z poziomów głośności.
Wróć na początek
[h1]BATTLE ROYALE[/h1]
BRONIE I PRZEDMIOTY
- Dodano rękodziało.
- Korzysta z ciężkich nabojów.
- Rzadkość epicka i legendarna.
- Można znaleźć jako łup luzem w świecie gry oraz w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
- Poprawiono działanie strzelby-pompki. Teraz gdy gracz z niej strzeli i natychmiast zmieni broń, nadal będzie musiał przeładować strzelbę przed kolejnym strzałem.
- Granaty nie mogą już trafiać krytycznie.
- Usunięto walentynkową skórkę kuszy.
- Zmieniono szansę na zdobycie pistoletów jako łup luzem w świecie gry:
- Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych pistoletów o 25%.
- Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich pistoletów o 100%.
- Zmniejszono częstotliwość występowania epickich pistoletów z tłumikami o 33%.
- Zmniejszono częstotliwość występowania legendarnych pistoletów z tłumikami o 20%.
- Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie kolorowych obwódek wokół leżących broni.
- Usunięto błąd sprawiający, że kusza nie była przeładowywana, jeśli naciśnięto spust przy pustym magazynku.
- Usunięto błąd sprawiający, że granat impulsowy nie zawsze przyczepiał się do miejsca trafienia.
- Usunięto błąd związany z zanikiem odrzutu, sprawiający, że po zmianie broni celownik był niżej niż powinien.
WYDAJNOŚĆ
- Dodano tryb 60 klatek/sek. na konsolach PS4, Xbox One, PS4 Pro oraz Xbox One X.
- Domyślnym ustawieniem Battle Royale jest teraz tryb 60 klatek/sek, lecz w ustawieniach można tę liczbę zmniejszyć do 30, jeżeli preferujecie wyższą jakość grafiki.
- Ten tryb zastępuje tryb nielimitowany.
- Zoptymalizowano wybór broni i budowli, aby zwiększyć sprawność reakcji w trudnych warunkach sieciowych.
- Zoptymalizowano kilka elementów interfejsu w grze w celu poprawy wydajności.
- Usunięto zacinanie się gry podczas skoku z bojowego busa.
- Usunięto zacinanie się gry podczas spotkania po raz pierwszy graczy używających niektórych skórek.
ROZGRYWKA
- Gracze teraz zachowują kontrolę nad swoją postacią przez 10 sek. po zdobyciu Królewskiego Zwycięstwa!
- Gracze, którzy nie założyli żadnego ubioru, będą mieli ten sam strój w grze i w lobby.
- Usunięto błąd sprawiający, że podniesienie pierwszej broni czasami nie powodowało jej wyposażenia.
- Usunięto błąd powodujący znikanie celownika w pewnych sytuacjach.
- Usunięto błąd powodujący upuszczenie niewłaściwego przedmiotu, gdy gracz zmienił pole ekwipunku zaraz po podniesieniu nowego przedmiotu.
- Usunięto błąd sprawiający, że czasami zrzuty zaopatrzenia były niewidzialne z większej odległości.
- Usunięto błąd sprawiający, że modele innych graczy wydawały się zbyt duże w pewnych warunkach sieciowych.
- Usunięto błąd uniemożliwiający uruchomienie pułapek ściennych umieszczonych za pewnymi konfiguracjami schodów, które nie blokowały tych pułapek wizualnie.
- Usunięto błąd czasami powodujący zużycie przedmiotu z niewłaściwego stosu, jeśli na pasku szybkiego wyboru jest kilka stosów.
- Usunięto błąd powodujący w rzadkich przypadkach zawieszenie się serwera w momencie dołączania gracza do gry.
- Usunięto błąd powodujący opóźnienia graficzne podczas podnoszenia przedmiotów lub otwierania skrzyń.
INTERFEJS
- Teraz można otworzyć pełnoekranową mapę w trybie obserwowania.
- Pełnoekranowa mapa wyświetla teraz informacje o działaniu przycisków w prawym górnym rogu.
- Droga bojowego busa jest teraz widoczna na mapie jeszcze przed startem.
- Podczas podnoszenia przedmiotów ich nazwy i liczba wyświetlane są ponownie w interfejsie w grze w wyraźniejszy sposób.
- Liczba nabojów w broni leżącej na ziemi jest teraz wyświetlana w jej opisie.
- Do menu opcji dodano nowe ustawienie – „Tryb streamera”, które ukrywa wszystkie nazwy graczy oprócz członków oddziału.
- Podczas obserwowania graczy pod ich nazwami widnieją liczby graczy przez nich zlikwidowanych.
- Opuszczenie gry przez obserwatora nie powoduje już wyświetlenia komunikatu.
- W trybie obserwowania komunikat „Zajmujesz X miejsce” pojawia się tylko na 10 sekund, a nie na 20.
- Do zakładki karnetu bojowego dodano przycisk pomocy, zawierający listę najczęściej zadawanych pytań.
- Usunięto błąd sprawiający, że po likwidacji ranga przeciwnika na sztandarze nie odpowiadała jego randze, lecz twojej.
- Poprawiono opis przypisania przycisku emotki w menu ustawień sterowania.
- Usunięto błąd sprawiający, że wiadomości i komunikaty podlegały zmianom ustawienia rozmiaru interfejsu.
- Usunięto błąd sprawiający, że czasami przycisk Esc anulował czynności w grze zamiast powodować otwarcie menu.
- Powaleni gracze, którzy byli w trybie budowy, nie mogli otworzyć menu.
- Usunięto błąd sprawiający, że gdy obserwowany gracz celował ze snajperki plecami do ściany, model jego postaci zasłaniał widok obserwującym.
- Usunięto błąd powodujący wyświetlanie powiadomień o dołączeniu obserwatorów mimo wyłączenia tej opcji.
- Zwiększono odstęp graficzny między ilością amunicji w magazynku i amunicją pozostałą w rezerwie.
SPOŁECZNOŚCIOWE
- Dodano możliwość użycia emotek w lobby przed grą.
- Możecie to zrobić, klikając na swój awatar, a potem na opcję „Emotka”.
- Sztandary, poziomy wzmocnień i stopnie karnetów bojowych członków ekipy są teraz widoczne w lobby.
- Górne menu w lobby pokazuje teraz poszerzone informacje na temat członków ekipy (podobnie do menu podczas gry).
- Zmieniono styl wyszukiwarki ekip i uproszczono wygląd opcji zaproszenia/dołączenia.
- Dostępne czynności w kontekście znajomych lub zaproszeń są teraz wyświetlane w jednej linii.
- Ray nie ogłasza już entuzjastycznie wszystkich zaproszeń do znajomych.
- Usunięto kilka błędów uniemożliwiających otrzymanie zaproszenia do ekipy.
GRAFIKA I ANIMACJA
- Usunięto rozmycie z powodu głębi ostrości, aby znacznie zwiększyć ostrość obrazu u wszystkich graczy.
- Oświetlenie o wszystkich porach dnia i nocy ma teraz identyczną jasność na każdym poziomie szczegółów.
- Zmieniono kontrast i intensywność oświetlenia, aby poprawić kontrast w pewnych porach dnia, gdy był on za niski, oraz osłabić cienie w porach dnia, w których były one zbyt ciemne.
- Usunięto błąd sprawiający, że powaleni gracze stawali się niewidzialni, jeżeli zostali ożywieni pod wodą.
DŹWIĘK
- Dodano nowe odgłosy trafienia z samopowtarzalnego karabinu snajperskiego, aby nie brzmiało ono tak przytłaczająco.
- Wprowadzono poprawkę, która powinna usunąć zacinanie się i opóźnienia dźwięku powstałe w ostatniej aktualizacji.
- Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosu założenia kilofa w momencie skoku innych graczy z bojowego busa.
ZNANE PROBLEMY
- W rzadkich sytuacjach gra może się zawiesić w menu interfejsu, jeśli włączona jest funkcja ShadowPlay Highlights. Aby temu zapobiec, należy zaktualizować program GeForce Experience do najnowszej wersji.
- Czasami po otworzeniu zestrzelonego zrzutu zaopatrzenia łupy pojawiają się w powietrzu i powoli opadają na ziemię.
- W rzadkich przypadkach gracze nie mogą wejść do budowli zbudowanej przez gracza.
- Aktualnie ten problem można rozwiązać naciskając przycisk edycji na sąsiedniej budowli.
Wróć na początek
[h1]RATOWANIE ŚWIATA[/h1]
ROZGRYWKA
- Dodano deskolotkę.
- Deskolotkę można zdobyć wykonując nowy wątek zadań samouczka, dostępny po ukończeniu 5. misji obrony burzowej tarczy bazy głównej w Kamiennym Lesie.
- Przemierzajcie mapę na pełnym gazie!
- Przywołanie deskolotki trwa 3 sekundy, lecz nie zużywa ona energii w trakcie używania.
- Otrzymanie obrażeń podczas lotu na deskolotce powoduje strącenie z niej. Unikajcie pustaków!
- Rękodziało Orzeł Bielik jest już dostępne w tygodniowej ofercie sklepu gry.
- To najpotężniejsze i najwolniejsze rękodziało dotychczas wydane!
- Celne i skuteczne na krótki i średni zasięg.
- Dostępny jest nowy rozdział wydarzenia Wiosno przybywaj! – „Eksplozja szczęścia”!
- Uczcijcie Księżycowy Nowy Rok nowymi zadaniami i atrakcjami! To istna petarda!.
- Odbierzcie smoczą broń w nagrodę za ukończenie wątku fabularnego.
- Przytulne ognisko nie przywraca już pełnej wartości Zbieractwa za każdym razem, gdy uleczy gracza; zamiast tego całkowita korzyść rozłożona jest na cały czas jego działania.
- Do sukcesu Projektu Deskattan teraz potrzebny jest tylko jeden syfon, a nie 3. Gracze nadal muszą ukończyć wszystkie trzy fazy obrony syfonu.
- Dostosowano koszta wszystkich pylonów bluglutu.
- Zwiększono szybkość zbierania drewna, kamienia i metalu. Dokładne zmiany zależą od obiektu, lecz najczęściej mieszczą się w granicach 10-20%.
- Przewidujemy dodanie opcji tworzenia przedmiotów z poziomu głównego menu w ramach funkcji uniwersalnego ekwipunku.
- Zmniejszono częstotliwość pojawiania się lam dystansowych i bliskich oraz brońlam o 20%.
- Ścienne wyrzutnie znów odrzucają pustaki w kierunku ustawienia pułapki.
- Gdy kilku graczy naraz spróbuje zebrać zasoby z budynku lub lamy Rubieżnika, słabe punkty pojawią się teraz dla wszystkich.
- Do stworzenia przytulnego ogniska potrzeba teraz proszku mineralnego (jego rodzaj zależy od stopnia przedmiotu).
- Złoto wydarzenia Wiosno przybywaj! miało nieprawidłową nazwę w jęz. angielskim.
- Poprawiono ścienne pułapki z drewnianymi kolcami; teraz nie mają one czasu przeładowania.
- Poprawiono obrażenia zadawane przez pułapki ścienne z drewnianymi kolcami o różnych stopniach i klasach rzadkości.
- Usunięto błąd sprawiający, że pułapki ścienne z drewnianymi kolcami nie odbijały obrażeń we właściwy sposób.
- Stracony przedmiot ocaleńca nie pojawia się już poza obszarem poszukiwań.
- Jeśli przekaźnik ocaleńców nie wygeneruje ocaleńca, spełni on teraz związane z tym cele misji i zapewni pełną nagrodę.
- Usunięto błąd umożliwiający przeszukanie skrzynek pocztowych nawet wtedy, gdy gracz nie wykonywał związanego z nimi zadania.
- Usunięto błąd powodujący pojawianie się Summer poza burzową tarczą posterunku.
- Wyrzutnia lampowa oraz niszczyciel tam nie otrzymują już profitów bazujących na trafieniach w głowę.
- Usunięto błąd sprawiający, że nowe schematy smoczej broni mogły wylosować niedopuszczalne kombinacje profitów.
- Poprawiono opisy profitu broni białej „Spadek Trwałości” – zamiast tego wspominają one o premii do trwałości; wartości dostosowano do nowych opisów.
- Opisy te pokazywały też nieprawidłowe wartości – już je poprawiono.
- Schematy kusz powodują teraz tworzenie broni o odpowiednim poziomie mocy.
- Teraz podczas tworzenia, upuszczenia lub podnoszenia kuszy wyświetla się jej prawidłowy model.
- Usunięto błąd powodujący generowanie kilku typów wrogów żywiołowych w jednym starciu po zwiększeniu poziomu trudności. Normalnie powinien pojawiać się tylko jeden typ wrogów żywiołowych, nie licząc starć z minibossami.
BOHATEROWIE
- Do sklepu okresowego dodano walentynkową Ninję – Specjalistkę Ściskania Sarę.
- Dodano nowe legendarne wersje bohaterów na Księżycowy Nowy Rok do wiosennej lamy:
- Berserker Renegat
- Kontrolerka Tłumu Izza
- Petarda Faza
- Żywa Błyskawica Mari
- Zrównano bazową prędkość poruszania się wszystkich bohaterów.
- Budowniczowie poruszają się teraz z tą samą prędkością, co Żołnierze i Rubieżnicy.
- Profit Ninji „Shinobi” oprócz redukcji obrażeń od upadku o 10% zwiększa teraz prędkość ruchu i sprintu o 10%.
- Poprawiono opis profitu wsparcia Rubieżnika Petardy Sokolego Oka. Wcześniej pokazywał on zwiększenie obrażeń o 12% na wszystkich poziomach rozwoju bohatera; teraz poprawnie pokazuje on 12%, 18% i 24% na 1, 2, and 3 poziomie rozwoju.
- Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie kwestii mówionej Smoczego Cięcia.
- Usunięto błąd sprawiający, że po zniszczeniu bomby trolla przez Falę Uderzeniową Żołnierza gracz tracił kontrolę nad postacią.
- Usunięto błąd sprawiający, że po zmianie broni Wir Pracy czasami aktywował się już po jednym ciosie.
- Usunięto błąd umożliwiający Żołnierzom sprint podczas celowania rzutu granatem odłamkowym.
- Usunięto błąd umożliwiający przedwczesne przerwanie silnego ataku lekkim mieczem.
- Usunięto błąd graficzny powodujący zamianę wyglądu epickiego i legendarnego plecaka Rubieżnika Petardy Sokolego Oka.
- Usunięto błąd uniemożliwiający aktywację zdolności bohaterów, pocisków oraz efektów graficznych w wodzie.
- Usunięto błąd powodujący, że epicka wersja Świątecznej Sary miała jako zdolność 2 stopnia Księżycowy Kop zamiast Shurikenów.
- Usunięto błąd powodujący znikanie malunku z twarzy Strażniczki Soczek.
- Zmieniono opis profitu Ninji „Deszcz Śmierci”, aby pokazywał nowy schemat rzutów.
INTERFEJS
- Poprawiono grafiki i etykiety ścieżek w drzewku zdolności, aby ułatwić graczom rozwój.
- Dodano nowe kolorowe tła i napisy do drzewek zdolności, aby ułatwić graczom rozwój.
- Wybranie opcji „Znajdź wszystkich …” w menu bohaterów lub oddziałów pokaże teraz wybranego bohatera, ocaleńca lub obrońcę po otwarciu odpowiedniego podmenu zbrojowni.
- Uściślono zachowanie się przycisku szybkiego czatu na ekranie ustawień sterowania.
- Dodano fioletową ikonę czaszki nad minibossami.
- Poprawiono ikonę złota wydarzenia Wiosno przybywaj!.
- Usunięto błąd powodujący wyświetlanie komunikatu „Łączenie…”, gdy towarzysz z drużyny dołącza do gry.
- Poprawiono opis zrzutu zaopatrzenia.
- Kliknięcie na zablokowany oddział spowoduje teraz przeniesienie do „najwcześniejszego” węzła, który odblokuje jakiekolwiek miejsce w tym oddziale, a nie do węzła powodującego odblokowanie miejsca przywódcy oddziału, jak dotychczas.
- Usunięto błąd powodujący chwilowe zniknięcie profitów broni z interfejsu w grze.
- Usunięto błąd sprawiający, że wyświetlany poziom przedmiotu nie był aktualizowany.
- Poprawiono tekst wyjeżdżający poza rubrykę w zakładce sklepu (dotyczy jęz. angielskiego).
- Usunięto błąd sprawiający, że czasami sterowanie kontrolerem przestawało reagować.
- Usunięto błąd, który czasami powodował zacinanie się gry w zakładce zadań.
- Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe zmiany informacji o szczegółach misji po najechaniu na nie kursorem myszy.
- Poprawiono ucięty tekst w menu zbrojowni (dotyczy jęz. angielskiego).
- Etykiety przycisków przełączania zakładek są teraz ukrywane, jeśli nie można ich użyć.
- Usunięto błąd sprawiający, że przycisk wyboru misji był zbyt duży w pewnych sytuacjach.
- Zmieniono rozkład przycisku oddziałów obrońców tak, aby lepiej działał po odblokowaniu wszystkich oddziałów.
- Usunięto błąd czasami powodujący wyświetlanie nieprawidłowego poziomu mocy ocaleńców na polach ról.
- Usunięto błąd związany z zakupem dodatkowych lam podczas samouczka dotyczącego sklepu.
- Usunięto niepotrzebne puste linie w opisie Wzroku Niedźwiedzia.
- Usunięto literówkę w opisie Szybkiego Kopa (dotyczy jęz. angielskiego).
- Poprawiono opis Krzepkiego Uderzenia, żeby odnosił się do bazowych wartości zdrowia, oraz uzupełniono wyświetlaną nazwę Doktora BAZY.
- Usunięto błąd sprawiający, że ikony na minimapie czasami znikały razem z chmurą zagrożenia.
- Snajperka „Zemsta Ralphiego” teraz poprawnie podaje informacje dotyczące stopni.
- Usunięto niepotrzebne informacje z opisu talizmanu na patrole.
- Poprawiono zbyt długi tekst psujący rozkład menu nagród dnia (dotyczy jęz. angielskiego).
- Poprawiono opis węzła „Nalot: Obrażenia”, aby dokładnie odzwierciedlał premie.
- Poprawiono opis węzła „Latająca Wieżyczka: Szybkostrzelność” w 4. drzewku zdolności, aby dokładnie odzwierciedlał premie.
- Usunięto błąd uniemożliwiający graczom na konsolach wybór zdolności w drzewku.
DŹWIĘK
- Dodano odgłos ogłuszenia plazmą do WABIK-a, gdy gracz posiada odpowiedni profit.
ZNANE PROBLEMY
- Przycisk „Zaimportuj znajomych” nie jest dostępny w menu gry w wersji 3.0.0.
- Na razie możecie go znaleźć w programie startowym Epic Games.
- Zadania serwisu Twitch nie zapewniają misji dnia.
- Projekty broni i podręczniki szkoleniowe nie są w pełni zwracane podczas recyklingu przedmiotów o co najmniej 2 gwiazdkach.
- Recykling poprzez menu kontekstowe nie zapewnia podglądu zwracanych przedmiotów.
- Pierwszy komunikat w czarnym oknie o modyfikatorach strefy znika zbyt szybko, by móc go wygodnie przeczytać.
- Gracze nie mogą edytować budowli, jeśli wybrano plany innej budowli.
- Promień wybuchu broni wybuchowych na stronie statystyk jest podpisany jako zasięg.
- Wyróżnione zadania po ukończeniu nadal są wyświetlane jako częściowo ukończone.
- Interfejs nagród na mapie pól wyświetla zwykłe złoto jako „sezonowe”.
- Posiadane smocze bronie mogły wylosować niedopuszczalne kombinacje profitów.