Więcej artykułów o podobnej tematyce
Twórcy World of Warcraft nie próżnują i kolejny raz próbują nas zaskoczyć nowymi pomysłami. Kilka tygodni temu uruchomili czasowy event o nazwie Plunderstorm, o którym możecie przeczytać tutaj. Teraz przyszedł czas na kolejny powiew świeżości przynajmniej jeśli chodzi o podejście do rozgrywki. Nowością natomiast nie będzie teren na którym przyjdzie nam prowadzić swoje zmagania (Pandaria).
Zdobyte łupy niezależnie czy będą ze skrzynki, zadania czy potworów będą miały znaczenie. Niepotrzebne przedmioty możesz przerobić na Brąz i wymienić na itemy kosmetyczne. Wszystkie zebrane transmogi zabieramy ze sobą do The War Within!
W kwestii przedmiotów warto wspomnieć, że gracze nie będą mogli używać Auction House.
<h4 class="kg-toggle-heading-text">Meta gems
</h4>
<button class="kg-toggle-card-icon" aria-label="Expand toggle to read content">
<svg id="Regular" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
</path>
</svg>
</button>
<strong style="white-space: pre-wrap;">LIFESTORM [/b]- Przyzwij potężną burzę! Co sekundę z nieba uderzać będzie 5 piorunów. Każdy piorun zadaje przeciwnikowi w promieniu 30 metrów 25 885 obrażeń od Natur (efekt ten może się różnić w zależności od poziomu postaci).
Podczas trwania burzy wokół rzucającego zaklęcie wyrosną 3 kwiaty. Po 5 sekundach kwiaty rozkwitną, przywracając sojusznikom 388 471 zdrowia i zapewniając im 1720 pkt. haste przez 10 sekund.
<strong style="white-space: pre-wrap;">THUNDERING ORB - [/b]Przekształć się w "Gromową Kulę", zadając obrażenia od Natury wszystkim przeciwnikom w promieniu 30 metrów przez 4 sekundy. W czasie transformacji twoja odporność na obrażenia wzrasta o 50%, jednak twoja prędkość ruchu spada o 70%. Dodatkowo stajesz się odporny na efekty utraty kontroli.
OBLIVION SPHERE - Przywołaj "Kulę Otchłani", która zwiększa o 50% obrażenia od trafień krytycznych u przeciwników w promieniu 15 metrów przez 10 sekund. Po 4 sekundach kula eksploduje, zadając obrażenia od Cienia.
<h4 class="kg-toggle-heading-text">Tinker gems
</h4>
<button class="kg-toggle-card-icon" aria-label="Expand toggle to read content">
<svg id="Regular" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
</path>
</svg>
</button>
<strong style="white-space: pre-wrap;">HAILSTORM[/b]
<h4 class="kg-toggle-heading-text">COGWHEEL GEMS
</h4>
<button class="kg-toggle-card-icon" aria-label="Expand toggle to read content">
<svg id="Regular" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
</path>
</svg>
</button>
<strong style="white-space: pre-wrap;">BLINK[/b]
Czym jest nowe wydarzenie?
Jest to nowego rodzaju doświadczenie zabawy od poziomu 10 do 70. Ponowne lecz przyspieszone przemierzanie krain Pandarii zostanie urozmaicone o zupełnie nowy system lootu. Gracz będzie miał możliwość podjęcia każdego zadania i wzięcia udziału w każdym dungeonie czy raidzie.Zdobyte łupy niezależnie czy będą ze skrzynki, zadania czy potworów będą miały znaczenie. Niepotrzebne przedmioty możesz przerobić na Brąz i wymienić na itemy kosmetyczne. Wszystkie zebrane transmogi zabieramy ze sobą do The War Within!
W kwestii przedmiotów warto wspomnieć, że gracze nie będą mogli używać Auction House.
Gemy, mounty i przedmioty
Nie ma mowy o dobrej zabawie bez ingerowania w mechanikę i dorzucenie fajnych nagród. Do dyspozycji graczy będą ulepszenia które z każdym nowym zdobytym przedmiotem mają stawać się coraz potężniejsze. Dodatkowo nasze itemy będzie można wzmocnić gemami (meta, tinker, cogwheel).<h4 class="kg-toggle-heading-text">Meta gems
</h4>
<button class="kg-toggle-card-icon" aria-label="Expand toggle to read content">
<svg id="Regular" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
</path>
</svg>
</button>
<strong style="white-space: pre-wrap;">LIFESTORM [/b]- Przyzwij potężną burzę! Co sekundę z nieba uderzać będzie 5 piorunów. Każdy piorun zadaje przeciwnikowi w promieniu 30 metrów 25 885 obrażeń od Natur (efekt ten może się różnić w zależności od poziomu postaci).
Podczas trwania burzy wokół rzucającego zaklęcie wyrosną 3 kwiaty. Po 5 sekundach kwiaty rozkwitną, przywracając sojusznikom 388 471 zdrowia i zapewniając im 1720 pkt. haste przez 10 sekund.
<strong style="white-space: pre-wrap;">THUNDERING ORB - [/b]Przekształć się w "Gromową Kulę", zadając obrażenia od Natury wszystkim przeciwnikom w promieniu 30 metrów przez 4 sekundy. W czasie transformacji twoja odporność na obrażenia wzrasta o 50%, jednak twoja prędkość ruchu spada o 70%. Dodatkowo stajesz się odporny na efekty utraty kontroli.
OBLIVION SPHERE - Przywołaj "Kulę Otchłani", która zwiększa o 50% obrażenia od trafień krytycznych u przeciwników w promieniu 15 metrów przez 10 sekund. Po 4 sekundach kula eksploduje, zadając obrażenia od Cienia.
<h4 class="kg-toggle-heading-text">Tinker gems
</h4>
<button class="kg-toggle-card-icon" aria-label="Expand toggle to read content">
<svg id="Regular" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
</path>
</svg>
</button>
<strong style="white-space: pre-wrap;">HAILSTORM[/b]
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Efekt przy ubraniu:[/b] Co 3 sekundy zdobywasz ładunek Gradobicia. Po uzyskaniu 10 ładunków, sprowadzasz na wrogów w promieniu 50 metrów grad lodowy. Każdy odłamek zadaje obrażenia od Mrozu i nakłada efekt
<strong style="white-space: pre-wrap;">Przenikliwego Chłodu[/b].
- Zmniejsza prędkość ruchu o 30%.
- Zmniejsza zadawane obrażenia o 10%.
- Ataki usuwają jeden ładunek Przenikliwego Chłodu.
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Efekt przy ubraniu:[/b] Twoje umiejętności mają szansę na otoczenie wszystkich sojuszników tarczą pochłaniającą obrażenia oraz nałożenie efektu
<strong style="white-space: pre-wrap;">Przenikliwego Chłodu[/b] na wszystkich wrogów w promieniu 50 metrów. - <strong style="white-space: pre-wrap;">Przenikliwy Chłód[/b]
- Zmniejsza prędkość ruchu o 30%.
- Zmniejsza zadawane obrażenia o 10%.
- Ataki usuwają jeden ładunek Przenikliwego Chłodu.
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Efekt przy ubraniu:[/b] Twoje umiejętności mają szansę na zadanie dodatkowych obrażeń od Ognia i przeniesienie efektu
<strong style="white-space: pre-wrap;">Dzikiego Ognia[/b] na pobliskiego wroga. Dziki Ogień zadaje obrażenia od Ognia co 1 sekundę przez 10 sekund. - <strong style="white-space: pre-wrap;">Dziki Ogień[/b]
- Efekty się kumulują i przenoszą na pobliskich wrogów, maksymalnie do 10 razy.
- Każdy efekt zadaje obrażenia od Ognia co sekundę.
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Efekt przy ubraniu:[/b] Zyskujesz tarczę pochłaniającą obrażenia równą 20% twojego zdrowia.
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Regeneracja tarczy:[/b] Twoja tarcza automatycznie się regeneruje, jeśli przez 10 sekund nie otrzymasz żadnych obrażeń.
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Efekt przy ubraniu:[/b] Kiedy twoje zdrowie przekracza 80%, Twoje ataki zużywają 2% twojego maksymalnego zdrowia, zadając jednocześnie obrażenia od Świętej równe zużytej ilości zdrowia.
- <strong style="white-space: pre-wrap;">Efekt przy ubraniu:[/b] Twoje trafienia krytyczne wywołują płonącą eksplozję, zadając obrażenia od Ognia wszystkim przeciwnikom w promieniu 15 metrów od twojego celu.
<h4 class="kg-toggle-heading-text">COGWHEEL GEMS
</h4>
<button class="kg-toggle-card-icon" aria-label="Expand toggle to read content">
<svg id="Regular" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 24 24">
</path>
</svg>
</button>
<strong style="white-space: pre-wrap;">BLINK[/b]
- Teleportuje cię 10 metrów do przodu lub do najbliższej przeszkody. Jednocześnie usuwa wszystkie efekty ogłuszenia i unieruchomienia.
- Zwiększa twoją prędkość ruchu o 70% na 8 sekund.
- Turlaj się na krótki dystans