N
NeQueRuŚ
Gość
Witam !
Niedawno, a dokładniej 14 listopada 2016 roku do gry weszła nowa aktualizacja Minecrafta - 1.11; której pierwszym wydaniem był snapshot 16w32a.
Niedawno, a dokładniej 14 listopada 2016 roku do gry weszła nowa aktualizacja Minecrafta - 1.11; której pierwszym wydaniem był snapshot 16w32a.
Dodano :
Przedmioty :
[D] Jaja spawnujące :
- Mrocznego szkieleta
- Muła
- Osła
- Koń szkieleta
- Końa zombie
- Starszego strażnik
- Posucha
- Tułacza
- Zarażonego osadnika
- Lamy ( :troll: )
- Vex'a
- Vindicator'a
- Evoker'a
[D] Moby :
- Lamę (można spotkać w terenach górzystych)
- Vex'a (można spotkać w leśnej posiadłości)
- Vindicator'a (można spotkać w leśnej posiadłości, atakuje siekierą)
- Evoker'a (można spotkać w leśnej posiadłości, atakuje respiąc vex'y i kolce na ziemii)
- Zielonego osadnika (bez możliwości handlu, nazywany przygłupem)
Inne
[D] Mapy
- Dodano mape skarbów, oceanów i lasów
- Dodano totem neśmiertelności
- Dodano muszlę Shulkera
- Dodano Shulker Box
[D] Strukturę
- Dodano leśną posiadłość, na której respią się vexy, vindicatory i evokery.
Zmieniono :
[Z] Paczki tekstur
- Format paczki tekstór został zmieniony, od teraz bowiem używa cyfry "3" w pack.mcmeta
- Rozdzielono ID konia na: horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse.
- Rozdzielono ID szkieleta na: skeleton, stray i wither_skeleton.
- Rozdzielono ID zombie na: zombie, zombie_villager i husk.
- Rozdzielono ID strażnika na: guardian i elder_guardian.
- Nieużywane ID zostały usunięte: Mob i Monster.
- Zwiększono maksymalną długość wiadomości, od teraz zamiast 100 znaków napiszemy aż 256
- Zmieniono/dodano kilka komunikatów czatowych
- Zmieniono długość niektórych efektów
Od teraz więcej surowców może posłużyć jako paliwo w piecu :
- 1 wełna - 0,5 przedmiotu
- 1 dywan - 0,33 przedmiotu (1/3)
- 1 drabina - 1,5 przedmiotu
- 1 przycisk - 1 przedmiot
- 1 łuk - 1,5 przedmiotu
- 1 wędka - 1,5 przedmiotu
- 1 znak - 1 przedmiot
- 1 miska - 0,5 przedmiotu
- 1 drzwi - 1 przedmiot
- 1 łódka - 2 przedmioty
- Podczas jazdy łódką/wagonikiem widać pasek głodu
- Środkowa część studni w pustynnej wiosce generuje się z piaskowca zamiast bruku
- Dodano dźwięk napełniania i opróżniania kotłów za pomocą wiader i szklanych butelek
- Jeśli gracz nie będzie wystarczająco blisko łódki nie będzie mógł się na nią położyć.
- Hitbox kwiatów jest dopasowany do ich aktualnego położenia (wcześniej bez względu na ich położenie znajdował się na środku bloku).
Ostatnio edytowane przez moderatora: