Stalker 2

Aktualizacja 1.11

N

NeQueRuŚ

Gość
p4iSXYu.jpg

Witam !

Niedawno, a dokładniej 14 listopada 2016 roku do gry weszła nowa aktualizacja Minecrafta - 1.11; której pierwszym wydaniem był snapshot 16w32a.

Dodano :

Przedmioty :

[D] Jaja spawnujące :
  • Mrocznego szkieleta
  • Muła
  • Osła
  • Koń szkieleta
  • Końa zombie
  • Starszego strażnik
  • Posucha
  • Tułacza
  • Zarażonego osadnika
  • Lamy ( :troll: )
  • Vex'a
  • Vindicator'a
  • Evoker'a
yXCp8Rb.png


[D] Moby :

  • Lamę (można spotkać w terenach górzystych)
  • Vex'a (można spotkać w leśnej posiadłości)
  • Vindicator'a (można spotkać w leśnej posiadłości, atakuje siekierą)
  • Evoker'a (można spotkać w leśnej posiadłości, atakuje respiąc vex'y i kolce na ziemii)
  • Zielonego osadnika (bez możliwości handlu, nazywany przygłupem)
bqTv9nm.jpg


Inne
[D] Mapy
  • Dodano mape skarbów, oceanów i lasów
  • Dodano totem neśmiertelności
  • Dodano muszlę Shulkera
  • Dodano Shulker Box
8wbvxpU.jpg


[D] Strukturę

  • Dodano leśną posiadłość, na której respią się vexy, vindicatory i evokery.

54etGkT.jpg


Zmieniono :
[Z] Paczki tekstur
  • Format paczki tekstór został zmieniony, od teraz bowiem używa cyfry "3" w pack.mcmeta
[Z] ID bloków i mobów
  • Rozdzielono ID konia na: horse, donkey, mule, skeleton_horse i zombie_horse.
  • Rozdzielono ID szkieleta na: skeleton, stray i wither_skeleton.
  • Rozdzielono ID zombie na: zombie, zombie_villager i husk.
  • Rozdzielono ID strażnika na: guardian i elder_guardian.
  • Nieużywane ID zostały usunięte: Mob i Monster.
[Z] Czat
  • Zwiększono maksymalną długość wiadomości, od teraz zamiast 100 znaków napiszemy aż 256
  • Zmieniono/dodano kilka komunikatów czatowych
[Z] Efekty
  • Zmieniono długość niektórych efektów
[Z] Paliwa

Od teraz więcej surowców może posłużyć jako paliwo w piecu :

  • 1 wełna - 0,5 przedmiotu
  • 1 dywan - 0,33 przedmiotu (1/3)
  • 1 drabina - 1,5 przedmiotu
  • 1 przycisk - 1 przedmiot
  • 1 łuk - 1,5 przedmiotu
  • 1 wędka - 1,5 przedmiotu
  • 1 znak - 1 przedmiot
  • 1 miska - 0,5 przedmiotu
  • 1 drzwi - 1 przedmiot
  • 1 łódka - 2 przedmioty
[Z] Transport
  • Podczas jazdy łódką/wagonikiem widać pasek głodu
[Z] Generowanie świata
  • Środkowa część studni w pustynnej wiosce generuje się z piaskowca zamiast bruku
[Z] Bloki :
  • Dodano dźwięk napełniania i opróżniania kotłów za pomocą wiader i szklanych butelek
  • Jeśli gracz nie będzie wystarczająco blisko łódki nie będzie mógł się na nią położyć.
  • Hitbox kwiatów jest dopasowany do ich aktualnego położenia (wcześniej bez względu na ich położenie znajdował się na środku bloku).
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Back
Do góry