Więcej artykułów o podobnej tematyce
oficjalny devlog:
GRAFIK TEST SERWERÓW
Ten tydzień
·
22 listopada godzina 8 rano do 24 listopada do 8 rano
Informacja o kolejnych serwerach testowych pojawi się w przyszłym tygodniu.
OPTYMALIZACJA
·
Optymalizacja animacji postaci
·
Dodano dodatkowe poziomy szczegółowości broni dla dodatkowej optymalizacji
·
Optymalizacja różnych efektów
·
Optymalizacja różnych elementów UI
·
Optymalizacja wody
·
Optymalizacja wspomagająca szybsze renderowanie terenu
·
Zmniejszenie zużycia pamięci dla postaci
·
Zmniejszenie czas ładowania się terenuzu
ANIMACJA
·
Dodano nową animację przeskoku dla niskich obiektów
·
Poprawiono problem dotyczący pojawiającego się skrawka kurtki lub płaszcza, gdy postać poruszała się podczas celowania i wychylania
GAMEPLAY
·
Zmniejszono wartości obrażeń na dłoniach i stopach oraz podniesiono wartość uszkodzeń na udach i ramionach
·
Bandaże stały się bardziej efektywne podczas leczenia. Zmniejszono czas z 8,5 do 4,5 sekundy.
Długość użycia pozostała bez zmian
·
Gracze, podczas skoku ze spadochronem, będą mogli teraz dotrzeć do dalszego obszaru na wyspie, do którego wcześniej dotarcie nie było możliwe
·
Luneta 15x posiada teraz dodatkowe oznaczenia do identyfikacji odległości do stojących celów
·
Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla broni zasilanej amunicją 7.62mm
·
Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla pm-ów i snajperek
·
Dodano efekt rozmycia poza lunetą
·
Pociski mogą teraz przebijać się przez wodę (dystans i siła rażenia jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości pocisku)
·
Obniżono perspektywę kamery podczas leżenia (widok z trzeciej osoby)
·
Obniżono szybkostrzelność w SKS i Mini 14
·
Zwiększono szybkość biegu podczas trzymania karabinów wyborowych
·
Zmniejszono odrzut dla Mk14
·
Nie można dołączyć lunet 8x i 15x do M16A4
PRZEDMIOTY
UI/UX
·
Dodano nową czcionkę do angielskiej wersji
·
Ulepszono wygląd dla HUD wyświetlającego się w grze, opcji, inwentarza, menu, systemu wiadomości
·
Udoskonalono Solo/Team UI
o
Przeniesiono paski życia członków zespołu z górnego, lewego rogu na dolną, lewą stronę ekranu
o
Użyto wyraźniejszego koloru i znaczników w Mini Mapie, Mapie Świata, Liście zespołu, wskaźnika drużyny
o
Dodano wskaźnik do sprawdzania statusu członków zespołu
·
Polepszono HUD (Klawisz F)
o
Jeśli w plecaku nie ma wystarczającej ilości miejsca, pojawi się napis w kolorze czerwonym
·
Udoskonalono Mini Mapę i Mapę Świata
o
Zmniejszono nasycenie Mini Mapy, dzięki czemu lepiej widać informacje o członkach zespołu
o
Dostosowano kolor Mapy Świata, aby uwydatnić znaczniki na mapie
o
Gracze mogą sprawdzić FOV członków zespołu, dzięki obu mapom
o
Jeśli wszyscy członkowie zespołu znajdują się w jednym pojeździe, pojawi się jeden specjalny znacznik na Mini Mapie
·
Przesunięto informację o śmierci przeciwników z lewej strony na dole ekranu, w prawy górny narożnik
·
Zmodyfikowano wygląd paska życia, żeby pokazać 75%. Nie będzie czerwonego oznaczenia poniżej 75%
·
Dodano killcam w ustawieniach. W trybie Duo i Squad, gracz może sprawdzić killcam dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu
DŹWIĘK
·
Zmieniono muzykę w lobby
·
Udoskonalono dźwięki silników w pojazdach
·
Dodano dźwięk w okolice krawędzi niebieskiej strefy
·
Zmieniono dźwięki grane podczas ostrzału w czerwonej strefie. Przed dźwiękami eksplozji można usłyszeć działa wystrzeliwujące pociski z oddali (informacja o zbliżającym się zagrożeniu)
·
Dodano dźwięk skoku do wody. Będzie różny w zależności od szybkości
JĘZYK
·
Dodano cztery języki: włoski, portugalski (Brazylia), hiszpański (Meksyk) i chiński
NAPRAWY BŁĘDÓW
·
Naprawiono drganie kamery na siedzeniu pasażera w motocyklu z przyczepką
·
Naprawiono brak animacji podczas używania bandaża więcej niż raz
·
Naprawiono różowe kółko pokazujące się na budynku podczas skoku ze spadochronem
·
Naprawiono problem, związany ze strzelaniem podczas przeskoków
·
Złagodzenie efektu rozmycia podczas celowania
GRAFIK TEST SERWERÓW
Ten tydzień
·
22 listopada godzina 8 rano do 24 listopada do 8 rano
Informacja o kolejnych serwerach testowych pojawi się w przyszłym tygodniu.
OPTYMALIZACJA
·
Optymalizacja animacji postaci
·
Dodano dodatkowe poziomy szczegółowości broni dla dodatkowej optymalizacji
·
Optymalizacja różnych efektów
·
Optymalizacja różnych elementów UI
·
Optymalizacja wody
·
Optymalizacja wspomagająca szybsze renderowanie terenu
·
Zmniejszenie zużycia pamięci dla postaci
·
Zmniejszenie czas ładowania się terenuzu
ANIMACJA
·
Dodano nową animację przeskoku dla niskich obiektów
·
Poprawiono problem dotyczący pojawiającego się skrawka kurtki lub płaszcza, gdy postać poruszała się podczas celowania i wychylania
GAMEPLAY
·
Zmniejszono wartości obrażeń na dłoniach i stopach oraz podniesiono wartość uszkodzeń na udach i ramionach
·
Bandaże stały się bardziej efektywne podczas leczenia. Zmniejszono czas z 8,5 do 4,5 sekundy.
Długość użycia pozostała bez zmian
·
Gracze, podczas skoku ze spadochronem, będą mogli teraz dotrzeć do dalszego obszaru na wyspie, do którego wcześniej dotarcie nie było możliwe
·
Luneta 15x posiada teraz dodatkowe oznaczenia do identyfikacji odległości do stojących celów
·
Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla broni zasilanej amunicją 7.62mm
·
Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla pm-ów i snajperek
·
Dodano efekt rozmycia poza lunetą
·
Pociski mogą teraz przebijać się przez wodę (dystans i siła rażenia jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości pocisku)
·
Obniżono perspektywę kamery podczas leżenia (widok z trzeciej osoby)
·
Obniżono szybkostrzelność w SKS i Mini 14
·
Zwiększono szybkość biegu podczas trzymania karabinów wyborowych
·
Zmniejszono odrzut dla Mk14
·
Nie można dołączyć lunet 8x i 15x do M16A4
PRZEDMIOTY
- Dodano dwie nowe bronie
- DP-28 – pojawiająca się na całej mapie Erangel, z magazynkiem talerzowym o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na niej małe lunety (do 4x) Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia ją dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami
- AUG A3 – można ją znaleźć w zrzutach i jest to typ karabinu szturmowego na 5.56mm. Posiada wysoką prędkość wystrzału, dużą szybkostrzelność oraz doskonałą obsługę z niskim odrzutem pionowym
- DP-28 – pojawiająca się na całej mapie Erangel, z magazynkiem talerzowym o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na niej małe lunety (do 4x) Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia ją dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami
- Kar98k nie będzie się już pojawiał w skrzynkach. Jego występowanie na wyspie nie ulegnie zmianie.
UI/UX
·
Dodano nową czcionkę do angielskiej wersji
·
Ulepszono wygląd dla HUD wyświetlającego się w grze, opcji, inwentarza, menu, systemu wiadomości
·
Udoskonalono Solo/Team UI
o
Przeniesiono paski życia członków zespołu z górnego, lewego rogu na dolną, lewą stronę ekranu
o
Użyto wyraźniejszego koloru i znaczników w Mini Mapie, Mapie Świata, Liście zespołu, wskaźnika drużyny
o
Dodano wskaźnik do sprawdzania statusu członków zespołu
·
Polepszono HUD (Klawisz F)
o
Jeśli w plecaku nie ma wystarczającej ilości miejsca, pojawi się napis w kolorze czerwonym
·
Udoskonalono Mini Mapę i Mapę Świata
o
Zmniejszono nasycenie Mini Mapy, dzięki czemu lepiej widać informacje o członkach zespołu
o
Dostosowano kolor Mapy Świata, aby uwydatnić znaczniki na mapie
o
Gracze mogą sprawdzić FOV członków zespołu, dzięki obu mapom
o
Jeśli wszyscy członkowie zespołu znajdują się w jednym pojeździe, pojawi się jeden specjalny znacznik na Mini Mapie
·
Przesunięto informację o śmierci przeciwników z lewej strony na dole ekranu, w prawy górny narożnik
·
Zmodyfikowano wygląd paska życia, żeby pokazać 75%. Nie będzie czerwonego oznaczenia poniżej 75%
·
Dodano killcam w ustawieniach. W trybie Duo i Squad, gracz może sprawdzić killcam dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu
DŹWIĘK
·
Zmieniono muzykę w lobby
·
Udoskonalono dźwięki silników w pojazdach
·
Dodano dźwięk w okolice krawędzi niebieskiej strefy
·
Zmieniono dźwięki grane podczas ostrzału w czerwonej strefie. Przed dźwiękami eksplozji można usłyszeć działa wystrzeliwujące pociski z oddali (informacja o zbliżającym się zagrożeniu)
·
Dodano dźwięk skoku do wody. Będzie różny w zależności od szybkości
JĘZYK
·
Dodano cztery języki: włoski, portugalski (Brazylia), hiszpański (Meksyk) i chiński
NAPRAWY BŁĘDÓW
·
Naprawiono drganie kamery na siedzeniu pasażera w motocyklu z przyczepką
·
Naprawiono brak animacji podczas używania bandaża więcej niż raz
·
Naprawiono różowe kółko pokazujące się na budynku podczas skoku ze spadochronem
·
Naprawiono problem, związany ze strzelaniem podczas przeskoków
·
Złagodzenie efektu rozmycia podczas celowania