Stalker 2

Aktualizacja #3 - Serwer testowy PC 1.0

oficjalny devlog: 


GRAFIK TEST SERWERÓW

Ten tydzień

·         
22 listopada godzina 8 rano do 24 listopada do 8 rano


Informacja o kolejnych serwerach testowych pojawi się w przyszłym tygodniu.

 


OPTYMALIZACJA


·         
Optymalizacja animacji postaci


·         
Dodano dodatkowe poziomy szczegółowości broni dla dodatkowej optymalizacji


·         
Optymalizacja różnych efektów


·         
Optymalizacja różnych elementów UI


·         
Optymalizacja wody


·         
Optymalizacja wspomagająca szybsze renderowanie terenu


·         
Zmniejszenie zużycia pamięci dla postaci


·         
Zmniejszenie czas ładowania się terenuzu


 


ANIMACJA 


·         
Dodano nową animację przeskoku dla niskich obiektów


·         
Poprawiono problem dotyczący pojawiającego się skrawka kurtki lub płaszcza, gdy postać poruszała się podczas celowania i wychylania


 


GAMEPLAY


·         
Zmniejszono wartości obrażeń na dłoniach i stopach oraz podniesiono  wartość uszkodzeń na udach i ramionach


xf_attachment7bNHrO.webp


·         
Bandaże stały się bardziej efektywne podczas leczenia. Zmniejszono czas z 8,5 do 4,5 sekundy. 
Długość użycia pozostała bez zmian


·         
Gracze, podczas skoku ze spadochronem, będą mogli teraz dotrzeć do dalszego obszaru na wyspie, do którego wcześniej dotarcie nie było możliwe


·         
Luneta 15x posiada teraz dodatkowe oznaczenia do identyfikacji odległości do stojących celów


·         
Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla broni zasilanej amunicją 7.62mm


·         
Nowa tekstura celownika w lunecie 4x dla pm-ów i snajperek


·         
Dodano efekt rozmycia poza lunetą


·         
Pociski mogą teraz przebijać się przez wodę (dystans i siła rażenia jest odwrotnie proporcjonalna do szybkości pocisku)


·         
Obniżono perspektywę kamery podczas leżenia (widok z trzeciej osoby)


·         
Obniżono szybkostrzelność w SKS i Mini 14


·         
Zwiększono szybkość biegu podczas trzymania karabinów wyborowych


·         
Zmniejszono odrzut dla Mk14


·         
Nie można dołączyć lunet 8x i 15x do M16A4


PRZEDMIOTY

  • Dodano dwie nowe bronie
    • DP-28 – pojawiająca się na całej mapie Erangel, z magazynkiem talerzowym o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na niej małe lunety (do 4x) Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia ją dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami
    • AUG A3 – można ją znaleźć w zrzutach i jest to typ karabinu szturmowego na 5.56mm. Posiada wysoką prędkość wystrzału, dużą szybkostrzelność oraz doskonałą obsługę z niskim odrzutem pionowym
 
xf_attachmentV8cb11.webp



  • Kar98k nie będzie się już pojawiał w skrzynkach. Jego występowanie na wyspie nie ulegnie zmianie.
 


UI/UX


·         
Dodano nową czcionkę do angielskiej wersji


·         
Ulepszono wygląd dla HUD wyświetlającego się w grze, opcji, inwentarza, menu, systemu wiadomości


·         
Udoskonalono Solo/Team UI


o    
Przeniesiono paski życia członków zespołu z górnego, lewego rogu na dolną, lewą stronę ekranu


o    
Użyto wyraźniejszego koloru i znaczników w Mini Mapie, Mapie Świata, Liście zespołu, wskaźnika drużyny


o    
Dodano wskaźnik do sprawdzania statusu członków zespołu


·         
Polepszono HUD (Klawisz F)


o    
Jeśli w plecaku nie ma wystarczającej ilości miejsca, pojawi się napis w kolorze czerwonym


·         
Udoskonalono Mini Mapę i Mapę Świata


o    
Zmniejszono nasycenie Mini Mapy, dzięki czemu lepiej widać informacje o członkach zespołu


o    
Dostosowano kolor Mapy Świata, aby uwydatnić znaczniki na mapie


o    
Gracze mogą sprawdzić FOV członków zespołu, dzięki obu mapom


o    
Jeśli wszyscy członkowie zespołu znajdują się w jednym pojeździe, pojawi się jeden specjalny znacznik na Mini Mapie


·         
Przesunięto informację o śmierci przeciwników z lewej strony na dole ekranu, w prawy górny narożnik


·         
Zmodyfikowano wygląd paska życia, żeby pokazać 75%. Nie będzie czerwonego oznaczenia poniżej 75%


·         
Dodano killcam w ustawieniach. W trybie Duo i Squad, gracz może sprawdzić killcam dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu


 
xf_attachmentn1mlO9.webp





DŹWIĘK


·         
Zmieniono muzykę w lobby


·         
Udoskonalono dźwięki silników w pojazdach


·         
Dodano dźwięk w okolice krawędzi niebieskiej strefy


·         
Zmieniono dźwięki grane podczas ostrzału w czerwonej strefie. Przed dźwiękami eksplozji  można usłyszeć działa wystrzeliwujące pociski z oddali (informacja o zbliżającym się zagrożeniu)


·         
Dodano dźwięk skoku do wody. Będzie różny w zależności od szybkości


 


JĘZYK


·         
Dodano cztery języki: włoski, portugalski (Brazylia), hiszpański (Meksyk) i chiński


 


NAPRAWY BŁĘDÓW

·         
Naprawiono drganie kamery na siedzeniu pasażera w motocyklu z przyczepką


·         
Naprawiono brak animacji podczas używania bandaża więcej niż raz


·         
Naprawiono różowe kółko pokazujące się na budynku podczas skoku ze spadochronem


·         
Naprawiono problem, związany ze strzelaniem podczas przeskoków


·         
Złagodzenie efektu rozmycia podczas celowania
 

Attachments

  • xf_attachmentAIbWfR.webp
    xf_attachmentAIbWfR.webp
    70,1 KB · Wyś: 16

Komentarze: 0

Back
Do góry