funko fusion

League of Legends - Spadek fps, problem

  • Thread starter Thread starter liveboxtosyf
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
L

liveboxtosyf

Gość
Cześć, szukam rady eksperta a, że jestem zielony w tematach komputerowych to pewnie 70 % użytkowników uważam za eskpertów szczerbol2.gif
Grywam w grę "league of legends", od zawsze mam problem z pingiem bo nietsety mieszkam w tak dziwnym miejscu, że tylko neostrada i netia mnie obsługuje więc za pewne nie trzeba tłumaczyć jak Ci operatorzy lecą w chu..(zresztą sam moj nick wszystko ładnie streszcza). Prócz pingu w grze są tak zwane fps. Zawsze miałem na prawdę pełen podziwu jak na 6 letni komputer bez żadnych wymian sprzętowych. Wynosił on koło 300-120 gdzie 300 to był start gry i miejsce gdzie mało tektur jest a 120 to jak jest zamieszanie czyli np walka 5 ciu na 5 ciu itp itd. Od paru dni nie wiem czemu ale 120 to ten najwyższy a w środku gry gdy są jakies walki czy bije jakieś strowry no cokolwiek co wymaga więcej zasobów fps skacze w granicach 80-30 .. Mało tego, gdy minimalizuję grę fps spada do 15, niby to normalne gdy się minimalizuje ale jakoś pare dni temu tak nie miałem.

1.Komp od robaków wiruchów i innych syfów wyczyszczony. Skanowałem Spyhunterem, kasperem, malvare bytes, adw cleanerem i optymalizowałem Achampoo. Wszystkie programiki z licencją także dokładne skany
2.Reintsalowałem grę.
3.Co do karty graf, odistalowywalem i instalowałem przez strone jak i płytkę, tak samo próbowałem aktualizować stery w menedzerze jak i przez strone jak i przez "driverMax"
4.Od momentu gdy się spierniczyło, również po tych wysztskich próbach użyłem "przywrócenia systemu" o jakiś tydzień.
5.W trakcie gry, wszystko zbędne wyłączone, zręszta po nie dawnym zainstalowaniu systemu tak czy siak nic nie mam prócz antywira. Temperatury także w normie