poziomy

Ultimate Hunting: nowy polski symulator polowania

Ultimate Hunting: nowy polski symulator polowania
Zobacz także: Wynalazki Doktora Huka trafiły do Hearthstone

Ultimate Hunting, nowy symulator polowania stworzony przez polskie studio 3T Games, wprowadza graczy w świat pełen realistycznych i brutalnych łowów. Gra, stworzona na silniku Unreal Engine 5, zaprezentowana została na oficjalnym zwiastunie, który ukazuje malownicze krajobrazy kalifornijskich i afrykańskich rezerwatów.

https://www.youtube.com/watch?v=ORUhoo1f0Mk[h2]Realizm i brutalność w grze[/h2]Gra ma na celu przesunięcie granic realizmu w symulatorach łowieckich. Każda decyzja i strzał będą odczuwalne, co podkreśli autentyczność doznań gracza. Dostępne będą tryby dla jednego gracza oraz możliwość wspólnych łowów do 16 osób jednocześnie.
W Ultimate Hunting gracze będą mogli eksplorować otwarty świat, wcielając się w myśliwych, którzy śledzą zwierzęta, planują wyprawy, skradują się, tropią i wabią zwierzynę. Do wyboru będą perspektywy z pierwszej (FPP) i trzeciej osoby (TPP).

„Chcemy uchwycić prawdziwą esencję łowiectwa. Ultimate Hunting wyróżnia się brutalnym realizmem. Zwierzęta będą reagować na działania graczy, co pozwoli mocniej odczuć wagę decyzji i strzałów” – mówi Rafał Jelonek, producent gry i prywatnie myśliwy.

Gra zawiera zaawansowane mechaniki, takie jak system losowego generowania poroża (RAGS), dynamiczne strefy bytowe, aktywny kamuflaż oraz interakcje między zwierzętami, graczami i otoczeniem.

[h2]Imponujące lokacje[/h2]Gracze będą polować w dwóch głównych lokacjach: Kalifornijskim Rezerwacie Łowieckim oraz Południowoafrykańskim Rezerwacie Łowieckim. Obszary te, wzorowane na rzeczywistych miejscach, obejmują co najmniej 64 km² każda i zawierają bogatą florę i faunę.
W Kalifornii można będzie polować na niedźwiedzie, pumy, jelenie, dziki, borsuki, wrony, przepiórki i kaczki. W Południowej Afryce natomiast na słonie, żyrafy, hipopotamy, lwy, krokodyle, pawiany, zebry i wiewiórki. Zwierzęta będą różnić się pod względem płci, wieku i wagi, co dodatkowo zwiększy realizm gry.

[h2]Szeroki wybór sprzętu[/h2]Ultimate Hunting zaoferuje różnorodność broni i sprzętu myśliwskiego. Gracze będą mieli do dyspozycji broń palną (krótką i długą), broń cichą (łuki i kusze), wabiki, przynęty, urządzenia optyczne, odzież myśliwską, obuwie oraz pojazdy. Gra umożliwi zaawansowaną personalizację broni i wyposażenia, a także oferuje licencjonowany sprzęt myśliwski, w tym sztucery Titan 6 od Rößler Waffen oraz kamuflaż Next Camo.

[h2]Etyczne polowanie[/h2]Gra promuje zasady etycznego łowiectwa. Przykładowo, po upolowaniu jelenia gracze mogą użyć truchła jako przynęty na drapieżniki, ale za takie działanie otrzymają karę. To gracz zdecyduje, czy chce podjąć ryzyko i upolować zwabione drapieżniki, czy unikać tego ryzyka.
Ultimate Hunting łączący piękno przyrody z realistycznymi i emocjonującymi doświadczeniami łowieckimi. Premiera na PC zaplanowana jest na 2025-2026 rok, a następnie gra pojawi się na konsole PlayStation 5, Xbox Series XS oraz nową konsolę Nintendo. Planowana jest również wersja VR.

Zobacz także: Homelander w Mortal Kombat 1

Dodaj komentarz