M
MLGaben
Gość
Alo aloo!
Dzisiaj poradnik o enchantowaniu.
Bez zbędnego pisania przechodzimy
do konkretów.
Informacje
Aby enchant miał możliwość enchantowania
na 30 level za każdym razem, potrzebujesz
ok. 15/16 bilbioteczek.
Im gorszej jakości rzecz dajesz do
zenchantowania, tym więcej musisz
się naszukać, do dobrego enchantu.
Aktualnie są 24 enchanty, w tym
8 na zbroje, 10 na miecze i łuki i
6 na inne narzędzia.
Jak dobrze enchantować
Jeżeli enchantujesz coś, to pamiętaj, aby
wybierać najkrótsze napisy na enchancie.
Im napisy są dłuższe tym prawdopodobnie
będziesz miał gorsze enchanty. Sposób ten
stosuje i jest to rzeczywiście prawda.
Enchanty
Na zbroje
Protection - najbardziej znany nam enchant na zbroje. Zmniejsza obrażenia.
Fire Protection - otrzymujemy mniejsze obrażenia od ognia.
Feather Falling - (na buty) zmniejsza obrażenia od upadku.
Blast Protection - zmniejsza obrażenia od eksplozji.
Projectile Protection - zmniejsza obrażenia od strzał.
Respiration - (na hełm) zmniejsza utratę zdrowia przy długim nurkowaniu, dłużej możemy być pod wodą.
Aqua Affinity - (na hełm) przyśpiesza pływanie pod wodą.
Thorns - zadaje niewielkie obrażenia przeciwnikowi, gdy nas atakuje.
Na miecze i łuki
Sharpness - (na miecz) dodatkowe obrażenia.
Fire Aspect - (na miecz) po zaatakowaniu podpala.
Knockback - (na miecz) odpychanie.
Smite - (na miecz) Dodatkowe obrażenia na Zombie, Zombie Pigmenach oraz Szkieletach.
Looting - (na miecz) z mobów wypada więcej przedmiotów.
Bane of Arthopods - (na miecz) dodatkowe obrażenia zadawane Pająkom, Pająkom Jaskiniowym oraz Rybikom Cukrowym.
Power - (na łuk) większe obrażenia.
Flame - (na łuk) podpala.
Punch - (na łuk) odrzut.
Infinity - (na łuk) nie zużywa strzał.
Na narzędzia
Efficiency - (siekiera, kilof, łopata) szybsze kopanie.
Silk Touch - (siekiera, kilof, łopata) gracz uzyskuje blok który wydobywa, czyli np. gdy wydobywa kamień to uzyska kamień, nie jak normalnie bruk.
Unbreaking - (na WSZYSTKO) zwiększa "żywotność" przedmiotów.
Fortune - (siekiera, kilof, łopata) może zwiększyć ilość wypadających przedmiotów z bloków.
Luck of the Sea - (na wędke) zwiększa szanse na złowienie przedmiotów.
Lure - (na wędke) zwiększa szanse na złowienie ryby i przyśpiesza łowienie.
Pozdrawiam
Dzisiaj poradnik o enchantowaniu.
Bez zbędnego pisania przechodzimy
do konkretów.
Informacje
Aby enchant miał możliwość enchantowania
na 30 level za każdym razem, potrzebujesz
ok. 15/16 bilbioteczek.
Im gorszej jakości rzecz dajesz do
zenchantowania, tym więcej musisz
się naszukać, do dobrego enchantu.
Aktualnie są 24 enchanty, w tym
8 na zbroje, 10 na miecze i łuki i
6 na inne narzędzia.
Jak dobrze enchantować
Jeżeli enchantujesz coś, to pamiętaj, aby
wybierać najkrótsze napisy na enchancie.
Im napisy są dłuższe tym prawdopodobnie
będziesz miał gorsze enchanty. Sposób ten
stosuje i jest to rzeczywiście prawda.
Enchanty
Na zbroje
Protection - najbardziej znany nam enchant na zbroje. Zmniejsza obrażenia.
Fire Protection - otrzymujemy mniejsze obrażenia od ognia.
Feather Falling - (na buty) zmniejsza obrażenia od upadku.
Blast Protection - zmniejsza obrażenia od eksplozji.
Projectile Protection - zmniejsza obrażenia od strzał.
Respiration - (na hełm) zmniejsza utratę zdrowia przy długim nurkowaniu, dłużej możemy być pod wodą.
Aqua Affinity - (na hełm) przyśpiesza pływanie pod wodą.
Thorns - zadaje niewielkie obrażenia przeciwnikowi, gdy nas atakuje.
Na miecze i łuki
Sharpness - (na miecz) dodatkowe obrażenia.
Fire Aspect - (na miecz) po zaatakowaniu podpala.
Knockback - (na miecz) odpychanie.
Smite - (na miecz) Dodatkowe obrażenia na Zombie, Zombie Pigmenach oraz Szkieletach.
Looting - (na miecz) z mobów wypada więcej przedmiotów.
Bane of Arthopods - (na miecz) dodatkowe obrażenia zadawane Pająkom, Pająkom Jaskiniowym oraz Rybikom Cukrowym.
Power - (na łuk) większe obrażenia.
Flame - (na łuk) podpala.
Punch - (na łuk) odrzut.
Infinity - (na łuk) nie zużywa strzał.
Na narzędzia
Efficiency - (siekiera, kilof, łopata) szybsze kopanie.
Silk Touch - (siekiera, kilof, łopata) gracz uzyskuje blok który wydobywa, czyli np. gdy wydobywa kamień to uzyska kamień, nie jak normalnie bruk.
Unbreaking - (na WSZYSTKO) zwiększa "żywotność" przedmiotów.
Fortune - (siekiera, kilof, łopata) może zwiększyć ilość wypadających przedmiotów z bloków.
Luck of the Sea - (na wędke) zwiększa szanse na złowienie przedmiotów.
Lure - (na wędke) zwiększa szanse na złowienie ryby i przyśpiesza łowienie.
Pozdrawiam