Informacje o serwerze testowym Build 1.0 #2

Chcielibyśmy bardzo Wam podziękować, za pomoc w testowaniu Miramar oraz wszystkich nowych dodatków. Wasz feedback jest bardzo ważnym elementem, dzięki któremu możemy udoskonalać naszą grę.


 
Gracze, zdajemy sobie sprawę z trwających problemów związanych ze stabilnością serwera. Nasz zespół pracuje nad złagodzeniem tych niedogodności. Stworzenie sprawnego środowiska do gry, jest jednym z naszych priorytetów. Dziękujemy za Waszą cierpliwość. Szukamy różnych rozwiązań tego problemu i liczymy, że szybko uda nam się z nimi uporać.
 


W tym tygodniu dodamy Erangel do testów. W związku z tym, że dodajemy ostatnie rzeczy do PC 1.0, chcemy przetestować starą mapę w połączeniu ze wszystkimi nowymi dodatkami. Biorąc pod uwagę Wasz feedback oraz pojawiające się i naprawiane problemy, będziemy dodawać więcej aktualizacji do obecnego builda. Jeśli zajdzie taka potrzeba, będziemy ogłaszać krótkie przerwy techniczne, pozwalające nam dodać poprawki.
 


Jeśli przegapiliście wcześniejsze ogłoszenie, informujemy, że serwery testowe pozostaną otwarte do premiery wersji 1.0 
 


Poniżej znajdziecie informacje o dzisiejszych zmianach wprowadzonych na test serwer.


GRAFIK


  • Test serwery pozostaną otwarte do premiery 1.0
REGION I TRYBY GRY

  • EUROPA: SOLO&DUO&SQUAD- Pierwsza i trzecia osoba
LOBBY


  • Odblokowano menu z nagrodami
  • Gracze będą mogli teraz sprawdzić swoje osiągnięcia na ekranie kariery i na tablicy rankingów
ŚWIAT


  • Można grać na obu mapach- Erangel i Miramar
    • Mapa będzie dobierana losowo
  • Dodano efekt mokrych pojazdów, które można zobaczyć podczas deszczowej pogody na Erangel
POJAZDY


  • Dodano Aquarail na Erangel
PRZEDMIOTY


  • Dodano nowy Ghillie suit z Miramar do zrzutu na Erangel
UI/UX


  • Elementy HUD UI będą od teraz domyślnie włączone (Hełm, kamizelka, torba)
  • Dla przejrzystości, dodano transparente pole za interfejsem HUD
NAPRAWA BŁĘDÓW


  • Naprawiono błąd związany ze zbyt ciemnymi pomieszczeniami na Erangel
  • Naprawiono nietypowy cień gracza w FPP
  • Usunięto M16A4 z podpowiedzi przy lunetach 8x i 15x
  • Naprawiono błąd, w którym kroki gracza były wyciszone, gdy ten poruszał się po skosie lub w określonych butach
  • Naprawiono błąd związany z podwójnym występowaniem gracza po ponownym podłączeniu
Do zobaczenia w grze!

Zespół PUBG Deweloperów i Community




[h6]źródło: https://forums.playbattlegrounds.com/topic/122923-informacje-o-serwerze-testowym-build-10-2/[/h6]
 

Attachments

  • xf_attachmentOYys1B.webp
    xf_attachmentOYys1B.webp
    167,9 KB · Wyś: 18

Komentarze: 0

Back
Do góry