Więcej artykułów o podobnej tematyce
Gracze!
Jesteśmy już bardzo blisko opuszczenia wczesnego dostępu przez naszą grę. Staramy się jak możemy, aby zapewnić Wam jak najlepsze wrażenia na PC 1.0. Zanim przejdziemy do notatek chcieliśmy krótko omówić kilka ważnych kwestii.
Naszym oryginalnym planem było „To jest Battle Royale, gracze powinni być w stanie przetrwać w każdym środowisku". Właśnie z tego powodu, pogoda i mapa były wybierane losowo. Dotarły do nas wasze opinie i rozumiemy, że postrzegacie nową mapę jako praktycznie oddzielny tryb. Doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie pozwolić naszym graczom wybrać mapę, na której chcą grać. Mamy jednak 3 tryby zespołowe i 2 perspektywy – TPP i FPP. Dodanie wyboru mapy sprawi, że będzie w sumie 12 trybów gry. Potrzebujecie 100 graczy, aby w pełni doświadczyć Battle Royale. Jeśli wszystkie te czynniki zostaną połączone, to może być bardzo trudno zaoferować Wam bezproblemową rozgrywkę 24 godziny na dobę. W niektórych regionach o mniejszych bazach graczy już teraz spodziewamy się wystąpienia wielu problemów. Czas oczekiwania na zebranie się odpowiedniej ilości osób może być bardzo długi, mecze mogą się w ogóle nie rozpocząć lub będą miały o wiele mniej niż 100 osób, w godzinach pozaszczytowych. Pomimo takich warunków, zdecydowaliśmy się posłuchać opinii naszej społeczności. Potrzebujemy trochę czasu na rozwiązanie problemów, które przewidujemy oraz problemów technicznych. Z tego powodu, wybór mapy nie będzie dostępny bezpośrednio po wydaniu wersji 1.0. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby dodać tę funkcję i wymagany system tak szybko, jak to możliwe, abyście mogli cieszyć się Battle Royale na wybranej przez siebie mapie.
W przyszłym tygodniu dodamy tryb solo FPP do serwerów OCE i SA. Należy pamiętać, że poza godzinami szczytu może być trudno znaleźć rozgrywkę FPP w tych regionach, szczególnie po dodaniu funkcji wyboru mapy. Czas poza szczytem może trwać od 11 do 17 godzin. Jednak ponieważ jest to bardzo pożądany tryb gry w OCE i SA, postanowiliśmy go dodać i będziemy monitorować sytuację. Jeśli będzie średnio mniej niż 1 sesja na 2 godziny, po dodaniu funkcji wyboru mapy, to mniej popularny tryb FPP może zostać zamknięty. Podjęliśmy podobną decyzję dotyczącą trybu FPP w innym regionie w przeszłości, aby wyeliminować negatywne doświadczenia naszych graczy. Postaramy się na bieżąco przekazywać Wam informacje z tym związane.
Wspominaliśmy już kilka razy, że stabilność serwera jest jednym z naszych priorytetów. Widzieliśmy Wasz feedback i nasza analiza danych potwierdza, że niektórzy gracze mają do czynienia z problemami zakłócającymi ich grę. Oprócz innych środków, które będziemy wdrażać, teraz analizujemy również implementację ping lock, aby pomóc w opóźnieniach serwera i innych problemach ze stabilnością. Jesteśmy w trakcie pracy nad tą funkcją. Najpierw przetestujemy ją tylko w jednym regionie.
Będziemy Was na bieżąco informować o postępach w tym temacie
Jeszcze raz dziękujemy Wam za przekazanie feedbacku na temat test serwera i za zgłoszenie napotkanych błędów. Po przeczytaniu poniższych informacji o dzisiejszej aktualizacji zauważycie, że wiele zmian, które wprowadziliśmy opiera się na Waszym uwagach. Prosimy, abyście nadal nas o wszystkim informowali.
Bardzo to doceniamy.
LOBBY
Zmniejszono wielkość pierwszej, niebieskiej strefy na Miramar, która była za duża
·
Win94
o
Dodano możliwość dołączenia ładownicy (wcześniej tylko do Kar98k)
o
Dodano czerwoną końcówkę do przyrządów celowniczych dla ułatwienia celowania
o
Zwiększono poziom powiększenia w ADS, podczas wstrzymywania oddechu
o
Zwiększono odrzut
·
Zwiększono opad pocisku w Kar98K
·
Lekko zwiększono opad pocisku i zmniejszono podstawowe uszkodzenia o około 2% dla M24
·
Zmniejszono czas trzęsienia się kamery podczas strzelania z Vectora (powinien być teraz łatwiejszy w obsłudze, podczas strzelania)
·
Efekt trafienia (krew) został zmniejszony na dystansie
Dodano dwa nowe skróty klawiszowe, umożliwiające rozbicie celowania i ADS na oddzielne klawisze (akcje mogą zostać ustawione na przytrzymanie albo przełączenie)
Dodano nową animację dla Win94. Działanie dźwigni jest teraz szybsze o 30%
Dostosowano ilość przedmiotów na Miramar, aby zoptymalizować pustynną mapę
Zwiększono wydajność paliwa dla Pickup
·
Poprawiono przednią grafikę Aquarail
Usunięto deszczową i mglistą pogodę z Erangel (wyłącznie na test serwerach)
·
Znaki drogowe na Miramar mogą ulec zniszczeniu po uderzeniu w nie pojazdem
Ściszono muzykę w lobby
·
Zmniejszono dżwięk rozbicia szyby
·
Dodano efekt dźwięku podczas niszczenia znaku drogowego
·
Obniżono pogłos głosu postaci podczas trafienia, gdy jest ona w budynku
·
Dostosowano dźwięk Pickupa i Buggy na krótkim dystansie
Naprawiono błąd związany z celowaniem podczas wychylania się, co powodowało niepożądany efekt wizualny
·
Naprawiono błąd miniaturki Kar98k na ekranie ekwipunku
·
Naprawiono błąd związany z powodowaniem istnienia limitów rozglądania się na spadochronie i w samolocie w trybie FPP
·
Naprawiono brak kołysania się SKS podczas celowania
·
Naprawiono błąd, w którym motocykl i buggy zsuwały się po zaparkowaniu na zboczu
·
Naprawiono błąd związany z guzikiem raportowania pojawiającym się na ekranie, nawet, gdy gracz odniósł zwycięstwo
·
Naprawiono błąd związany z możliwością wspinania się przez postać na zablokowane piętro konkretnego budynku w bazie wojskowej na Miramar
·
Killcam
o
Naprawiono błąd, w którym postać nie była widoczna lub dźwięk pojawiał się pierwszy
o
Naprawiono błąd, w którym killcam nie mógł być uruchomiony ze względu na problemy z siecią
o
Naprawiono błąd związany ze strzelaniem z większej odległości niż 400m. Gracz odnosił wrażenie, że postać strzela przez zamknięte drzwi, pomimo iż były otwarte
o
Naprawiono błąd kamery pokazującej wnętrze głowy postaci
·
Naprawiono błąd, przez który, gdy ekwipunek był pełny, gracz nie mógł wymienić ani upuścić magazynku
Do zobaczenia w grze!
Zespół PUBG Deweloperów i Community
[h6]źródło: https://forums.playbattlegrounds.com/topic/126263-informacje-o-serwerze-testowym-build-10-3/[/h6]
Jesteśmy już bardzo blisko opuszczenia wczesnego dostępu przez naszą grę. Staramy się jak możemy, aby zapewnić Wam jak najlepsze wrażenia na PC 1.0. Zanim przejdziemy do notatek chcieliśmy krótko omówić kilka ważnych kwestii.
Naszym oryginalnym planem było „To jest Battle Royale, gracze powinni być w stanie przetrwać w każdym środowisku". Właśnie z tego powodu, pogoda i mapa były wybierane losowo. Dotarły do nas wasze opinie i rozumiemy, że postrzegacie nową mapę jako praktycznie oddzielny tryb. Doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie pozwolić naszym graczom wybrać mapę, na której chcą grać. Mamy jednak 3 tryby zespołowe i 2 perspektywy – TPP i FPP. Dodanie wyboru mapy sprawi, że będzie w sumie 12 trybów gry. Potrzebujecie 100 graczy, aby w pełni doświadczyć Battle Royale. Jeśli wszystkie te czynniki zostaną połączone, to może być bardzo trudno zaoferować Wam bezproblemową rozgrywkę 24 godziny na dobę. W niektórych regionach o mniejszych bazach graczy już teraz spodziewamy się wystąpienia wielu problemów. Czas oczekiwania na zebranie się odpowiedniej ilości osób może być bardzo długi, mecze mogą się w ogóle nie rozpocząć lub będą miały o wiele mniej niż 100 osób, w godzinach pozaszczytowych. Pomimo takich warunków, zdecydowaliśmy się posłuchać opinii naszej społeczności. Potrzebujemy trochę czasu na rozwiązanie problemów, które przewidujemy oraz problemów technicznych. Z tego powodu, wybór mapy nie będzie dostępny bezpośrednio po wydaniu wersji 1.0. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby dodać tę funkcję i wymagany system tak szybko, jak to możliwe, abyście mogli cieszyć się Battle Royale na wybranej przez siebie mapie.
W przyszłym tygodniu dodamy tryb solo FPP do serwerów OCE i SA. Należy pamiętać, że poza godzinami szczytu może być trudno znaleźć rozgrywkę FPP w tych regionach, szczególnie po dodaniu funkcji wyboru mapy. Czas poza szczytem może trwać od 11 do 17 godzin. Jednak ponieważ jest to bardzo pożądany tryb gry w OCE i SA, postanowiliśmy go dodać i będziemy monitorować sytuację. Jeśli będzie średnio mniej niż 1 sesja na 2 godziny, po dodaniu funkcji wyboru mapy, to mniej popularny tryb FPP może zostać zamknięty. Podjęliśmy podobną decyzję dotyczącą trybu FPP w innym regionie w przeszłości, aby wyeliminować negatywne doświadczenia naszych graczy. Postaramy się na bieżąco przekazywać Wam informacje z tym związane.
Wspominaliśmy już kilka razy, że stabilność serwera jest jednym z naszych priorytetów. Widzieliśmy Wasz feedback i nasza analiza danych potwierdza, że niektórzy gracze mają do czynienia z problemami zakłócającymi ich grę. Oprócz innych środków, które będziemy wdrażać, teraz analizujemy również implementację ping lock, aby pomóc w opóźnieniach serwera i innych problemach ze stabilnością. Jesteśmy w trakcie pracy nad tą funkcją. Najpierw przetestujemy ją tylko w jednym regionie.
Będziemy Was na bieżąco informować o postępach w tym temacie
Jeszcze raz dziękujemy Wam za przekazanie feedbacku na temat test serwera i za zgłoszenie napotkanych błędów. Po przeczytaniu poniższych informacji o dzisiejszej aktualizacji zauważycie, że wiele zmian, które wprowadziliśmy opiera się na Waszym uwagach. Prosimy, abyście nadal nas o wszystkim informowali.
Bardzo to doceniamy.
LOBBY
- Dodano menu powtórek
- Dodano funkcję powtórki, która może nagrywać otoczenie do 1 km wokół postaci
- Przed rozpoczęciem rozgrywki, prosimy o włączenie zapisywania powtórek w Opcjach
- Po zakończeniu gry w sposób normalny, powtórka będzie zapisana i może być odtworzona w “Lobby – Replays”
- Maksymalnie 20 powtórek może być zapisane jednorazowo. Kolejne powtórki automatycznie usuną te starsze
- Poradnik sterowania:
-
Key
-
Function
-
J
-
Czas WŁĄCZ / WYŁĄCZ
(Gracz może przejść do żądanego czasu, przerwać)
-
P
-
Pauza
-
↑, ↓
-
Zmiana prędkości
-
B
-
Wróć do własnej postaci
-
W, A, S, D
-
Ruch kamery
-
E, Q
-
Zmiana wysokości kamery
-
Shift, Ctrl
-
Zmiana prędkości poruszania kamery
-
TAP
-
Otwórz listę graczy (Jeśli klikniesz w ID, możesz przejść do jego widoku)
-
V or LMB
-
Obserwowanie kamery (Możesz zobaczyć ekran wybranego gracza)
-
C or RMB
-
Kamera podążająca (Kamera śledzi wybranego gracza. Możesz swobodnie kontrolować obraz)
-
F or SPACE
-
Swobodna kamera (Przejście do widoku, w którym kamera może się swobodnie poruszać po mapie)
-
L
-
Otwieranie listy meczy (Można sprawdzić walki obecnie wybranego gracza na całej mapie)
-
M
-
Funkcje mapy
(Jeśli na mapie klikniesz lewym przyciskiem myszy na ikonę gracza, możesz przesunąć kamerę obserwującą wybranego gracza)
(Jeśli na mapie klikniesz prawym przyciskiem myszy na pustą powierzchnię, możesz poruszać kamerą swobodnie)
- Dodano funkcję powtórki, która może nagrywać otoczenie do 1 km wokół postaci
- GAMEPLAY
Zmniejszono wielkość pierwszej, niebieskiej strefy na Miramar, która była za duża
·
Win94
o
Dodano możliwość dołączenia ładownicy (wcześniej tylko do Kar98k)
o
Dodano czerwoną końcówkę do przyrządów celowniczych dla ułatwienia celowania
o
Zwiększono poziom powiększenia w ADS, podczas wstrzymywania oddechu
o
Zwiększono odrzut
·
Zwiększono opad pocisku w Kar98K
·
Lekko zwiększono opad pocisku i zmniejszono podstawowe uszkodzenia o około 2% dla M24
·
Zmniejszono czas trzęsienia się kamery podczas strzelania z Vectora (powinien być teraz łatwiejszy w obsłudze, podczas strzelania)
·
Efekt trafienia (krew) został zmniejszony na dystansie
- UI/UX
Dodano dwa nowe skróty klawiszowe, umożliwiające rozbicie celowania i ADS na oddzielne klawisze (akcje mogą zostać ustawione na przytrzymanie albo przełączenie)
- ANIMACJA
Dodano nową animację dla Win94. Działanie dźwigni jest teraz szybsze o 30%
- PRZEDMIOTY
Dostosowano ilość przedmiotów na Miramar, aby zoptymalizować pustynną mapę
- POJAZDY
Zwiększono wydajność paliwa dla Pickup
·
Poprawiono przednią grafikę Aquarail
- ŚWIAT
Usunięto deszczową i mglistą pogodę z Erangel (wyłącznie na test serwerach)
·
Znaki drogowe na Miramar mogą ulec zniszczeniu po uderzeniu w nie pojazdem
- DŹWIĘK
Ściszono muzykę w lobby
·
Zmniejszono dżwięk rozbicia szyby
·
Dodano efekt dźwięku podczas niszczenia znaku drogowego
·
Obniżono pogłos głosu postaci podczas trafienia, gdy jest ona w budynku
·
Dostosowano dźwięk Pickupa i Buggy na krótkim dystansie
- NAPRAWA BŁĘDÓW
Naprawiono błąd związany z celowaniem podczas wychylania się, co powodowało niepożądany efekt wizualny
·
Naprawiono błąd miniaturki Kar98k na ekranie ekwipunku
·
Naprawiono błąd związany z powodowaniem istnienia limitów rozglądania się na spadochronie i w samolocie w trybie FPP
·
Naprawiono brak kołysania się SKS podczas celowania
·
Naprawiono błąd, w którym motocykl i buggy zsuwały się po zaparkowaniu na zboczu
·
Naprawiono błąd związany z guzikiem raportowania pojawiającym się na ekranie, nawet, gdy gracz odniósł zwycięstwo
·
Naprawiono błąd związany z możliwością wspinania się przez postać na zablokowane piętro konkretnego budynku w bazie wojskowej na Miramar
·
Killcam
o
Naprawiono błąd, w którym postać nie była widoczna lub dźwięk pojawiał się pierwszy
o
Naprawiono błąd, w którym killcam nie mógł być uruchomiony ze względu na problemy z siecią
o
Naprawiono błąd związany ze strzelaniem z większej odległości niż 400m. Gracz odnosił wrażenie, że postać strzela przez zamknięte drzwi, pomimo iż były otwarte
o
Naprawiono błąd kamery pokazującej wnętrze głowy postaci
·
Naprawiono błąd, przez który, gdy ekwipunek był pełny, gracz nie mógł wymienić ani upuścić magazynku
Do zobaczenia w grze!
Zespół PUBG Deweloperów i Community
[h6]źródło: https://forums.playbattlegrounds.com/topic/126263-informacje-o-serwerze-testowym-build-10-3/[/h6]