Deckard Cain! Nowy bohater wkracza do Nexusa!

main image
Powitajmy nowego bohatera w Heroes of The Storm! Jest nim Deckard Cain, postać z uniwersum Diablo, która w Nexusie wcieli się w Supporta walczącego wręcz. Wielu z was pamięta pewnie tą postać z Diablo II, ale kim tak naprawdę jest Deckard Cain?

 

xf_attachmentYRXngS.webp


Deckard Cain – jest potomkiem Jereda Caina, który uwięził Diablo w podziemiach Katedry w Tristram. Cain jest ostatnim z długiej linii bractwa Horadrimów, o których historie przekazane zostały mu przez jego matkę. Nie jest magiem ani wojownikiem, bardziej bibliotekarzem i mędrcem, w miarę swoich możliwości walczącym ze złem poprzez dzielenie się swą wiedzą, zbieraną przez całe życie badania demonów zamęczających świat Sanktuarium.

[h1]Umiejętności[/h1]
Skoro wprowadzenie mamy za nami, porozmawiajmy o umiejętnościach, którymi będziemy mogli posługiwać się nową postacią w Nexusie!

Cecha bohatera


xf_attachmentoTvHTS.webp


Wytrwałość wiernych kiedy w pobliżu znajduje się co najmniej jeden bohater sojuszniczy, Deckard zyskuje 10 punktów pancerza, a czas odnowienia jego zdolności podstawowych zwiększa się o 50%.

Umiejętności podstawowe


xf_attachmentne7vPd.webp


Mikstura leczenia (Q) – Deckard rzuca na ziemię Miksturę Leczenia, która po dotknięciu jej przez pierwszego bohatera sojuszniczego leczy go, przywracając 230 punktów zdrowia. Maksymalna liczba aktywnych mikstur: 5.

xf_attachment8SV7VS.webp


 

xf_attachmentVnQ5XS.webp


Kostka Horadrimów (W) – Deckard ciska Kostką Horadrimów, która wybucha po upływie 0.5 sekundy i zadaje wszystkim przeciwnikom znajdującym się na wskazanym obszarze 80 punków obrażeń oraz spowalnia ich o 35% na 1.75 sekundy.

 

xf_attachmentXnvBwg.webp


 

xf_attachmentEtTaiv.webp


Zwój opieczętowania (E) – Deckard w ciągu 2.25 sekundy rozwija zaklęty zwój i tworzy trójkąt, który zadaje 150 punków obrażeń przeciwnikom znajdującym się wewnątrz oraz unieruchamia ich na 1.5 sekundy.

 

xf_attachmentUhFizn.webp


 

Umiejętności ostateczne


xf_attachmentD7Epwa.webp


Zostań na chwilę i posłuchaj (R) – Po upływie 1 sekundy Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sekundy. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sekundy po jego zakończeniu. Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.

 

xf_attachmentTH1ape.webp


 

xf_attachmentAn6aim.webp


Tomnado (R) – Celowanie wektorowe, Deckard tworzy po upływie 1 sekundy wielkie tornado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.

xf_attachmenthbI6lF.webp


 

[h1]Talenty[/h1]
Nie zapomnijmy oczywiście o talentach, które pozwolą nam na wiele sposobów wykreować naszą postać w kierunku rozgrywki lub naszego obranego stylu gry!

Poziom 1


[E] Zwój identyfikacji – Zadanie: Trafienie wrogiego bohatera za pomocą Zwoju Opieczętowania ujawnia ofiarę na 8 sekund. Nagroda: Po trafieniu 20 bohaterów Zwojem Opieczętowania zmniejsza również pancerz ofiar o 20 na 4 sekundy, a czas trwania ujawnienia zostaje podwojony.

[E] Badania terenowe – Każdy Bohater wroga trafiony przez Zwój Opieczętowania zapewnia 15% mocy umiejętności przez 14 sekund, do maksymalnie 30%.

[W] Szafir –Aktywuj, aby zwiększyć spowolnienie następnej Kostki Horadrimów o 30%. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.

Poziom 3


[Q] Mikstura osłony – Ilekroć sojusznik zostaje uzdrowiony przez Miksturę Leczącą, otrzymuje tarczę o wartości 135 na 6 sekund.

[Q] Mikstura odnowienia – Eliksiry leczenia przywracają 10 many i leczą dodatkowo 108 punktów życia przez 4 sekundy.

[W] Rubin – Aktywuj, aby następna Kostka Horadrimów zostawiła 3 Mniejsze Eliksiry Uzdrawiające z każdego trafionego wrogiego bohatera. Każda leczy sprzymierzonych Bohaterów o 190 punktów życia gdy zostanie podniesiona. Mniejsze Eliksiry Uzdrawiające działają przez 10 sekund. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.

Poziom 7


[W] Mistrzostwo kostki – Każdy Bohater wroga trafiony przez Kostkę Horadrimów zmniejsza czas odnowienia Zwoju Opieczętowania o 3 sekundy.

[W] Kostka Canai’a – Kostka Horadrimów zmniejsza zadawane obrażenia trafionych przeciwników o 30% przez 4 sekundy.

[W] Szmaragd – Aktywuj, aby następna Kostka Horadrimów zredukowała leczenie otrzymywane przez trafionych wrogów o 75% przez 4 sekundy. Tylko 1 klejnot może być aktywny na raz.

Poziom 10


[R] Zostań na chwilę i posłuchaj – Po upływie 1 sekundy Deckard rozpoczyna podtrzymywanie zdolności trwające 3 sekundy. Wrodzy bohaterowie znajdujący się przed nim zapadają w drzemkę na czas podtrzymywania zdolności oraz przez 2 sekundy po jego zakończeniu. Przeciwnicy mogą zostać wprowadzeni w stan drzemki tylko raz na pojedyncze użycie zdolności. Jeśli otrzymają obrażenia, natychmiast się obudzą.

[R] Tomnado – Celowanie wektorowe, Deckard tworzy po upływie 1 sekundy wielkie tornado, które przemieszcza się we wskazanym kierunku. Tomnado nieustannie odrzuca wszystkich przeciwników, z którymi się zetknie.

Poziom 13


[D] Starożytne błogosławieństwo – Aktywuj Wytrwałość Wiernych, aby wzmocnić ataki podstawowe pobliskich sojuszniczych bohaterów przez 8 sekund, sprawiając, że zadają dodatkowe 80 obrażeń w obszarowych i leczą o 120 za każdego trafionego bohatera.

[Q] Duża mikstura lecząca – Jeśli Mikstura Lecząca nie zostanie podniesiona przez co najmniej 2 sekundy, leczy o 75% więcej.

[Q] Mikstura odrodzenia – Mikstury Leczące leczą po podniesieniu także pobliskich bohaterów o wartość 40% leczenia.

Poziom 17


[Pasywna] Laska Horadrimów – Co 5 sekund następny podstawowy atak Deckarda powoduje ogłuszenie trafionego bohatera na 0,75 sekundy.

[D] Bezpieczeństwo w liczbach – Jeśli w pobliżu jest co najmniej 3 sprzymierzonych bohaterów , Wytrwałość Wiernych daje dodatkowe 10 pancerza i powoduje, że Podstawowe Umiejętności Deckarda odnawiają się o 50% szybciej.

[E] Zwój Kamiennej  Klątwy – Zwój Opieczętowania zadaje 200% więcej obrażeń przy trafieniu co najmniej 2 wrogich bohaterów.

Poziom 20


[R1] Szacunek dla starszych – Zostań na Chwilę i Posłuchaj ucisza i oślepia wrogów przez 2 sekundy po obudzeniu się ze snu.

[R2] Wielenados! – Czas odnowienia Tomnado jest skrócony o 5 sekund za każdym razem, gdy wrogi bohater zostanie odrzucony.

[W] Perfekcja klejnotów – Skraca czas odnowienia wszystkich klejnotów o 25 sekund, a czas odnowienia Kostki Horadrimów o 5 sekund.

[Q] Bezdenna manierka – Po użyciu mikstury leczące napełniają się ponownie po 5 sekundach.

xf_attachmentX0Ta4o.webp


Jak możemy zauważyć Deckard Cain należy do agresywnych Supportów posiadających możliwości wielu stylów gry. Wielką rolę odgrywają tutaj klejnoty, które mogą ulepszyć naszą umiejętność Kostki Horadrimów w trzech kierunkach. Szafir, którego możliwość wyboru posiadamy już na 1 poziomie dodający spowolnienie przeciwnikom trafionych przez Kostkę Horadrimów. Rubin, którego możemy nauczyć się na 3 poziomie da nam większe możliwości lecznicze naszej drużyny. Szmaragd, którego wybór pojawia się na 7 poziomie daje nam możliwość redukcji leczenia przeciwników trafionych przez Kostkę Horadrimów o dużą ilość % na kilka sekund, przykładową sytuacją dobrego użycia Szmaragdu byłoby przed umiejętnościami leczącymi Supportów przeciwnej drużyny. Myślę, że najlepiej skontrowało by to Umiejętność Ostateczną, Li Li – Głęboki Dzban czy też Malfuriona – Ukojenie. Łącząc używanie klejnotów z talentem na 20 poziom – Perfekcja Klejnotów będziemy mogli osiągnąć ogromny potencjał postaci dzięki klejnotom za pomocą, których będziemy mogli o wiele łatwiej prowadzić rozgrywkę Deckard Cainem, ale nie zapomnijmy też o innych talentach, które w połączeniu z następnymi będą mogły dać nam możliwość testowania przeróżnych stylów gry za pomocą, których będziemy mogli stworzyć najlepszy dla naszych potrzeb.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A jaki będzie wasz styl gry nową postacią w Nexusie? Stawicie bardziej na leczenie swojej drużyny? A może będziecie lepiej czuli się unieruchamiając swoich przeciwników i redukując ich umiejętności lecznicze albo zadając obrażenia? Wybór należy do was, jedno jest pewne… Wszyscy spotkamy się w Nexusie!
 

Attachments

  • xf_attachmenth8XB0Q.webp
    xf_attachmenth8XB0Q.webp
    42 KB · Wyś: 72

Spis treści

Back
Do góry