Krafton ogłosił potężną dawkę aktualizacji dla PUBG: Battlegrounds. Aktualizacje obejmują nową zawartość, funkcje takie jak zniszczalne środowisko i przejście na Unreal Engine 5. Dodatkowo wprowadzi zawartość tworzoną przez użytkowników z (UGC), zmiany w rozgrywce i nowe środki przeciwdziałania oszustwom.
https://www.youtube.com/watch?v=qfulbWCag_oDodatkowo PUBG przełącza się na Unreal Engine 5, co pozwoli na lepszą wierność wizualną, a co ważniejsze, na uwzględnienie tworzonej przez użytkowników zawartości (UGC), umożliwiając graczom tworzenie własnych elementów w grze.
Planów jest wiele więcej np. nowe zabezpieczenia przeciwko oszustwom, ulepszenia matchmakingu oraz zmiany w strzelaniu i innych elementach rozgrywki.
[imgdesc]Za pomocą kilofa będzie można wykopać dziurę
[/imgdesc][h2]PUBG – plan rozwoju na 2024 r.[/h2]
- Zniszczalne środowisko – Gracze będą mogli strategicznie niszczyć fragmenty budynków lub budować bariery obronne, otwierając nowe drogi ataku lub zabezpieczając obszary. Funkcje te zostaną zaprezentowane w nadchodzącej aktualizacji kwietniowej.
- Zmiany w rozgrywce – Aktualizacje broni zaplanowane są co dwa miesiące, mające na celu stworzenie stabilnego ekosystemu i zapewnienie graczom większej różnorodności wyborów.
- Nowa zawartość i współpraca – Szeroka gama współpracy i skórek, w tym współpraca z popularnymi markami pojazdów, a także progresywne skórki broni, które odzwierciedlają preferencje graczy poprzez serię ulepszeń.
- Poprawa matchmakingu – Nadchodzą zmiany w matchmakingu, aby zapewnić bardziej zrównoważone środowisko w meczach normalnych. System MMR (Matchmaking Rating) zostanie udoskonalony, aby zapewnić uczciwą rywalizację wśród graczy o podobnym poziomie umiejętności.
- Remont rankingu – Mapa Rondo zostanie dodana do puli map w trybie rankingowym w kwietniu, z uwzględnieniem jej przyszłego włączenia do Esportu. Zostaną wprowadzone nowe nagrody poziomowe i ekskluzywne nagrody za grę rankingową, aby była bardziej atrakcyjna. Zmiany w systemie Punktów Rankingowych, w tym większa waga zabójstw, sprawią, że poziomy będą dokładniej odzwierciedlać poziom umiejętności. Test zaplanowano na kwiecień.
- Unreal Engine 5 i UGC – Deweloperzy twierdzą, że przejście na Unreal Engine 5 oznacza początek ekscytującej podróży, wraz z przygotowaniami do tworzonej przez użytkowników zawartości (UGC), mającym na celu umożliwienie graczom tworzenia i angażowania się w ich treści oraz wspierania tętniącego życiem ekosystemu opartego na twórcach.
- Ulepszenia w walce z oszustami – Środki przeciwko oszustwom zostaną zintensyfikowane, rozszerzając ich zakres poza grę rankingową, tak aby objąć mecze normalne i wszystkie tryby gry. Ulepszenia istniejących rozwiązań i aktywne wykorzystanie technologii głębokiego uczenia się zwiększą szybkość i skuteczność wykrywania i karania za nielegalne korzystanie z oprogramowania.
- i wiele więcej…