Rebel Wolves, we współpracy z Bandai Namco, zaprezentowali najnowszy materiał z ich średniowiecznej, fantastycznej gry akcji RPG – The Blood Of Dawnwalker. Gra wciąż wygląda jak połączenie Wiedźmina 3: Dziki Gon z wampirami, ale najnowsze ujęcia odsłaniają kilka intrygujących mechanik.
Mechanika cyklu dnia i nocy
Głównym bohaterem jest Coen, charyzmatyczny, choć naznaczony bliznami „ładny chłopiec”, który ściga porywaczy swojej rodziny, walcząc z upływającym czasem. Gra jest podzielona na cykle dnia i nocy, które same w sobie są rozbite na osiem okresów. Czas jest zatrzymany wewnątrz każdego okresu, dopóki gracz nie wejdzie w interakcję z ikoną klepsydry, co przesuwa akcję do kolejnego etapu.
- W dzień: Coen to zwyczajny człowiek (choć podejrzanie blady i niewzruszony), wykonujący nudne ludzkie czynności, takie jak przesłuchiwanie ludzi, dokonywanie dedukcji lub cięcie potworów mieczem.
- W noc: Porzuca całą tę prozaiczną, śmiertelną nonszalancję i zyskuje zdolność chodzenia po ścianach, teleportowania się między dachami oraz cięcia na strzępy opancerzonych strażników gołymi rękami.
Im więcej strażników pozostawi w kawałkach, tym bardziej może stać się Notoryczny, co skutkuje zwiększoną obecnością straży w mieście.
Wampiryczne potrzeby i humor
Gracz będzie musiał także regularnie karmić Coena krwią, jeśli nie chce, by nagle, losowo, zamienił się w gryzącego derwisza.
Choć sama gra wydaje się obiecująca, główny bohater Coen ma „osobowość tygodniowej Coca Coli”. Z drugiej strony, materiał zawiera zabawną, choć momentami mylącą gammę brytyjskich akcentów wśród prostego ludu.
The Blood Of Dawnwalker ma ukazać się na przestrzeni 2026 roku.
Quiz wiedzy o The Blood Of Dawnwalker
Sprawdź swoją wiedzę o grze akcji RPG The Blood Of Dawnwalker i dowiedz się więcej o jej unikatowych mechanikach.
