Call of Duty: Black Ops 6 wprowadza szereg nowości w zakresie dostępności, aby umożliwić jeszcze większej liczbie graczy dostosowanie rozgrywki do ich potrzeb. Nowe funkcje obejmują m.in. asymetryczną kompensację słuchu, udoskonalony tryb wysokiego kontrastu oraz nowe ustawienia ruchu i HUD, co pozwala na spersonalizowanie doświadczenia w grze.
[h2]Kompensacja asymetrycznego słuchu[/h2]Black Ops 6 jako pierwsza odsłona serii oferuje kompensację asymetrycznego słuchu, pozwalającą graczom z różnicami w słyszeniu na dostosowanie dźwięku indywidualnie dla każdego ucha. Ponadto dostępna jest opcja „Reducing Tinnitus Sound,” która modyfikuje dźwięki granatów hukowych i błyskowych.
[h2]Udoskonalony tryb wysokiego kontrastu[/h2]Wysoki kontrast jest teraz dostępny zarówno w Kampanii, jak i w trybie Zombies. Gracze mogą modyfikować kolory konturów wrogów i sojuszników oraz włączyć ciemne tło, co ułatwia rozgrywkę osobom z zaburzeniami widzenia.
[h2]Inteligentne ustawienia ruchu[/h2]Nowa funkcja Intelligent Movement pozwala na dostosowanie takich ruchów, jak asysta przy biegu, przeskakiwanie przeszkód czy skradanie, co może pomóc graczom z ograniczeniami ruchowymi w zmniejszeniu liczby wymaganych przycisków. Więcej o tej opcji przeczytacie tutaj.
[h2]Ustawienia HUD i dodatkowe funkcje[/h2]Dostępne są nowe ustawienia HUD z gotowymi układami, jak Target Tracker czy Central Command, co pozwala na redukcję wizualnego bałaganu. Dla fanów trybu Zombies wprowadzono ustawienie dla osób z arachnofobią, umożliwiające zmianę wyglądu pająkopodobnych przeciwników oraz możliwość pauzowania i zapisywania gier solo.