poziomy

Ghost of Tsushima ekskluzywna gra PlayStation pojawi się na PC w maju 2024 roku

Ghost of Tsushima ekskluzywna gra PlayStation pojawi się na PC w maju 2024 roku
Zobacz także: Czy inZOI pojawi się na Steam?

Firma Sony ogłosiła dzisiaj, że wyda na PC swoją ekskluzywną, samurajską przygodówkę akcji Ghost of Tsushima. Gra do tej pory była dostępna wyłącznie na PlayStation.
[h2]Data premiery i platformy sprzedaży [/h2]Podążając za plotkami i spekulacjami pojawiającymi się od mniej więcej tygodnia, Sony oficjalnie ogłosiło dzisiaj Ghost of Tsushima na PC. Ta samurajska przygodowa gra akcji pojawi się na Steamie i Epic Games Store 16 maja 2024 r. i jest już dostępna w przedsprzedaży.

https://www.youtube.com/watch?v=EzWBNwhb870
[h2]Zawartość gry[/h2]Gra pojawi się w wersji Director’s Cut Edition, która będzie zawierała wszystkie aktualizacje, w tym fabularny dodatek DLC Iki Island, który zapewnia dodatkowe dziesięć godzin zawartości.
Zgodnie z oczekiwaniami Ghost of Tsushima na PC będzie obsługiwać szeroką gamę ekskluzywnych funkcji, takich jak odblokowana liczba klatek na sekundę, konfigurowalne ustawienia grafiki, monitory ultrawide i nie tylko.

[h2]Kwestie techniczne [/h2]Deweloper Sucker Punch potwierdził również, że gra zostanie uruchomiona z kilkoma upscalerami, w tym Nvidia DLSS, AMD FSR i Intel XeSS.
Gracze mogą również spodziewać się lepszej grafiki w porównaniu z wersją na PlayStation , ale nie spodziewajcie się niczego wielkiego, ponieważ nie ma implementacji ray tracingu ani lepszych tekstur, a to coś, na czym gra naprawdę by zyskała.
Ponadto dostępna jest pełna obsługa myszy i klawiatury z konfigurowalnymi elementami sterującymi, a także funkcjami kontrolera DualSense na komputerze PC. Sprawdź wszystkie funkcje poniżej.

[h2]Funkcje Ghost of Tsushima na PC[/h2]

  • Odblokowana liczba klatek na sekundę i różnorodne opcje graficzne.
  • Obsługa Ultrawide (21:9), Super Ultrawide (32:9), a nawet obsługi trzech monitorów 48:9.
  • Technologie skalowania i generowania klatek, takie jak NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 i Intel XeSS.
  • Obsługiwane są także NVIDIA Reflex i NVIDIA DLAA.
  • Japońska synchronizacja ruchu warg, możliwa dzięki renderowaniu filmów w czasie rzeczywistym.
  • Dotykowe sprzężenie zwrotne i adaptacyjne wyzwalacze za pośrednictwem przewodowego kontrolera DualSense
  • Obsługa myszy i klawiatury z w pełni konfigurowalnymi elementami sterującymi.
Zobacz także: Blizzard Entertainment wreszcie potwierdził datę rozpoczęcia Sezonu 3 w Diablo IV

Dodaj komentarz