Witam Czytelników bardzo serdecznie i zapraszam do odczytania mojego pierwszego artykułu o nowo dodanych smokach.
A więc dzisiaj (2016-05-04) została potwierdzona informacja wprowadzająca nowe smoki do Ligi Legend.
Zostało dodane aż 5 nowych smoków :
Smok Ziemi - 10%/20%/30% dodatkowych obrażeń jako obrażenia nieuchronne (true damage) przeciwko epickim potworom i wieżom +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Zadaje potężne obrażenia obszarowe i posiada więcej odporności i hp od pozostałych smoków.
Smok Powietrza - 15/30/45 dodatkowej prędkości ruchu poza walką +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Porusza się szybko jak i atakuje oraz zadaje obrażenia dla pojedynczego celu.
Smok Ognia - 8/16/24% (w zależności od ilości stacków) AD i AP +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Atakuje obszarowo tak jak nasz były smok.
Smok Wody - co 18/12/6 sekund bohaterowie odzyskują 10% brakującego HP i many 15%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Jego ataki spowalniają.
Smoki pojawiają się w losowej kolejności i mogą się powtarzać.
Starszy Smok - Pojawia się po 35 minucie gry jest znacznie trudniejszym smokiem do pokonania niż pozostałe smoki, ale zabicie go dodaje buffa dla teamu który dodaje atakom i umiejętnościom potężny efekt spalania w czasie które jest tym mocniejsze im więcej posiadamy wzmocnień z każdego gatunku. Starszy Smok po śmierci dodaje drużynie buffa dzięki któremu bohaterowie zadają nieuchronne obrażenia rozłożone w czasie oraz wzmacnia ulepszenia uzyskane przez drużynę za zabicie smoków. Dzięki buffowi bohaterowie zadają obrażenia nieuchronne w czasie 3 sekund w wysokości 45 + 45 za każdy stack za smoki żywiołów i dodatkowo wzmacnia buffy zdobyty za zabicie smoków o 50%. Dodatkowo warto dodać, że pojawia się cały czas od 35 minuty co 10 min.
Ciekawostka: Mordekaiser może przejąć kontrolę nad smokami.
A więc dzisiaj (2016-05-04) została potwierdzona informacja wprowadzająca nowe smoki do Ligi Legend.
Zostało dodane aż 5 nowych smoków :
Smok Ziemi - 10%/20%/30% dodatkowych obrażeń jako obrażenia nieuchronne (true damage) przeciwko epickim potworom i wieżom +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Zadaje potężne obrażenia obszarowe i posiada więcej odporności i hp od pozostałych smoków.
Smok Powietrza - 15/30/45 dodatkowej prędkości ruchu poza walką +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Porusza się szybko jak i atakuje oraz zadaje obrażenia dla pojedynczego celu.
Smok Ognia - 8/16/24% (w zależności od ilości stacków) AD i AP +50%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Atakuje obszarowo tak jak nasz były smok.
Smok Wody - co 18/12/6 sekund bohaterowie odzyskują 10% brakującego HP i many 15%, jeśli drużyna zabiła Starszego Smoka. Jego ataki spowalniają.
Smoki pojawiają się w losowej kolejności i mogą się powtarzać.
Starszy Smok - Pojawia się po 35 minucie gry jest znacznie trudniejszym smokiem do pokonania niż pozostałe smoki, ale zabicie go dodaje buffa dla teamu który dodaje atakom i umiejętnościom potężny efekt spalania w czasie które jest tym mocniejsze im więcej posiadamy wzmocnień z każdego gatunku. Starszy Smok po śmierci dodaje drużynie buffa dzięki któremu bohaterowie zadają nieuchronne obrażenia rozłożone w czasie oraz wzmacnia ulepszenia uzyskane przez drużynę za zabicie smoków. Dzięki buffowi bohaterowie zadają obrażenia nieuchronne w czasie 3 sekund w wysokości 45 + 45 za każdy stack za smoki żywiołów i dodatkowo wzmacnia buffy zdobyty za zabicie smoków o 50%. Dodatkowo warto dodać, że pojawia się cały czas od 35 minuty co 10 min.
Ciekawostka: Mordekaiser może przejąć kontrolę nad smokami.
Ostatnia edycja: