Devblog 98

18 luty, oraz nowy Devblog!
Zapraszam do lektury!

Zmiany:

  • Nowy dźwięk sadzenia nasion
  • Nowy dźwięk rzucania włócznią
  • Dodano kolejkę połączenia
  • Prawoklik na obiekty mając otwarty loot, przenosi je do lootu
  • Prawoklik na obiekty w slotach ubrań przenosi je do ekwipunku
  • Prawoklik na przedmioty na pasku przenosi je do ekwipunku
  • Naprawiono nierzetelne zapisywanie
  • Ulepszono i zmienione mokrość terenu na brzegu
  • Obiekty na plaży, takie jak skały i dryfujące drewno, od teraz są mokre
  • zaktualizowano animacje modelu drewnianego młotka
  • Dodano nowy system modeli warunkowych budynków (wydajność, rzetelność, efekty wizualne)
  • Zmniejszono zacinanie się, spowodowane znikaniem jednostek, kiedy wychodziło się z grup sieciowych
  • Dodano zastępczą geometrię do budynków, kiedy ich skórki się ładują
  • Balansowane przedmioty ładowania są przetwarzane według priorytetu
  • Sprawiono, że kombinowanie siatek odświeża się szybciej w określonych sytuacjach
  • Sprawiono, że zewnętrzne mury i ramy okienne korzystają z uproszczonych jednostek bloków budynków
  • Przekonwertowano przypadki jednostek z OnDestroy do DoEntityDestroy (moderzy, uważajcie)
  • Usunięto warstwę fizyki “Construction Skin” (moderzy, uważajcie)
 
Back
Do góry