18 luty, oraz nowy Devblog!
Zapraszam do lektury!
Zmiany:
Zapraszam do lektury!
Zmiany:
- Nowy dźwięk sadzenia nasion
- Nowy dźwięk rzucania włócznią
- Dodano kolejkę połączenia
- Prawoklik na obiekty mając otwarty loot, przenosi je do lootu
- Prawoklik na obiekty w slotach ubrań przenosi je do ekwipunku
- Prawoklik na przedmioty na pasku przenosi je do ekwipunku
- Naprawiono nierzetelne zapisywanie
- Ulepszono i zmienione mokrość terenu na brzegu
- Obiekty na plaży, takie jak skały i dryfujące drewno, od teraz są mokre
- zaktualizowano animacje modelu drewnianego młotka
- Dodano nowy system modeli warunkowych budynków (wydajność, rzetelność, efekty wizualne)
- Zmniejszono zacinanie się, spowodowane znikaniem jednostek, kiedy wychodziło się z grup sieciowych
- Dodano zastępczą geometrię do budynków, kiedy ich skórki się ładują
- Balansowane przedmioty ładowania są przetwarzane według priorytetu
- Sprawiono, że kombinowanie siatek odświeża się szybciej w określonych sytuacjach
- Sprawiono, że zewnętrzne mury i ramy okienne korzystają z uproszczonych jednostek bloków budynków
- Przekonwertowano przypadki jednostek z OnDestroy do DoEntityDestroy (moderzy, uważajcie)
- Usunięto warstwę fizyki “Construction Skin” (moderzy, uważajcie)