poziomy

World of Warcraft: Midnight – Blizzard ujawnia kolejny rozdział sagi

World of Warcraft: Midnight – Blizzard ujawnia kolejny rozdział sagi
Zobacz także: Kyle Crane powraca w samodzielnej przygodzie Dying Light: The Beast

Blizzard oficjalnie zaprezentował World of Warcraft: Midnight, drugą część trylogii Worldsoul Saga. Rozszerzenie zadebiutuje na początku 2026 roku i już teraz można je zamówić w przedsprzedaży w edycjach Base, Heroic oraz Epic. Midnight wprowadzi do gry cztery nowe strefy, sprzymierzoną rasę Haranir, system Housing, mechanikę Prey oraz zupełnie nową specjalizację dla Demon Hunterów.

Epicki zwiastun i fabuła Midnight

Podczas ceremonii Gamescom Opening Night Live pokazano kinowy zwiastun zatytułowany Intercession. Xal’atath, główny antagonista Midnight, atakuje Święte Źródło w Quel’Thalas. Rozpoczyna się walka, w której światłość i mrok ponownie ścierają się ze sobą. To właśnie wokół tego konfliktu będzie rozwijała się historia nowego dodatku.

Nowe krainy w World of Warcraft: Midnight

Midnight wprowadzi cztery strefy, które gracze będą mogli eksplorować, podnosząc poziom do 90:

  • Eversong Woods – odświeżona wersja legendarnej krainy elfów krwi.
  • Zul’Aman – powrót do stolicy trolli Amani, pełnej ruin i niebezpiecznych plemion.
  • Harandar – bioluminescencyjna dżungla ukryta u korzeni Drzew Świata, ojczyzna nowej rasy Haranir.
  • Voidstorm – spustoszony świat, gdzie rządzi Pustka i nieustanna walka o przetrwanie.

Haranir – nowa sprzymierzona rasa

Gracze zyskają możliwość odblokowania Haranir, tajemniczej rasy powiązanej z pradawną mocą natury. Haranir dołączą do Hordy i Przymierza, oferując dostęp do wielu klas, w tym druida, wojownika, maga czy szamana.

Housing i system Prey

Jedną z największych nowości Midnight będzie Housing. Każdy gracz otrzyma działkę i własny dom, który można będzie dowolnie urządzać i dekorować zdobywanymi przedmiotami. System sąsiedztw i zadań pozwoli dodatkowo personalizować przestrzeń i tworzyć wyjątkowe aranżacje.

Nowością będzie także mechanika Prey. Gracz podejmie się kontraktów na polowanie na potężnych przeciwników, a każda walka będzie ryzykowna i nagradzana cennymi łupami.

Nowa specjalizacja Demon Hunterów

Największym zaskoczeniem dodatku jest trzecia specjalizacja dla Demon Hunterów – Devourer. Łączy ona elementy walki wręcz i na dystans, wykorzystując moce Pustki. Gracz otrzyma dostęp do unikalnych umiejętności, takich jak przywołanie kosy otchłani i ataki zasięgowe, a Void Elf będzie mógł zostać Demon Hunterem.

Rajdy, dungeony i nowe wyzwania

Midnight zaoferuje trzy rajdy na premierę: The Void Spire, The Dreamrift i March on Quel’Danas. Wśród przeciwników znajdą się między innymi Dominus Lord Averzian oraz tajemnicze, niedokończone bóstwo snów. Osiem nowych dungeonów, w tym Magister’s Terrace i Murder Row, zapewni dodatkowe wyzwania.

Nie zabraknie także Delves, mniejszych instancji z nowym towarzyszem Valeerą Sanguinar. Dla fanów PvP przygotowano Slayer’s Rise, pole bitwy 40 vs 40 osadzone w sercu Voidstorm.

Edycje przedsprzedażowe Midnight

Dodatek dostępny jest w trzech wariantach:

  • Base Edition – Midnight, wcześniejsze dodatki, boost do 80 poziomu, wczesny dostęp do Housing i 500 Trader’s Tender.
  • Heroic Edition – dodatkowo mount Lightwing Dragonhawk, zestaw Lightstrider Raiment i 1000 Trader’s Tender.
  • Epic Edition – wszystkie powyższe bonusy oraz mounty Voidwing i Voidlight Surger, zestaw Voidstrider, dwa zwierzaki, dekoracje Housing, obrazy bohaterów Azeroth, dostęp do bety, 3 dni wcześniejszego startu i 30 dni czasu gry.

Co dalej z Midnight?

Dokładna data premiery World of Warcraft: Midnight nie została jeszcze podana. Wiadomo jednak, że rozszerzenie zadebiutuje na początku 2026 roku. Gracze, którzy zdecydują się na preorder, już teraz mogą otrzymać część bonusów i rozpocząć przygotowania do starcia z Xal’atath.

Zobacz także: Konsola Xbox nowej generacji oficjalnie w przygotowaniu: będzie największym skokiem technologicznym w historii – twierdzi Microsoft

Dodaj komentarz