//expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.
//contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
Zaznaczanie
//wand – Daje różdżkę
/toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
//pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz.
Modyfikowanie regionów
//set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las.
Narzędzia do chunków
/chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku w którym się znajdujesz
/listchunks – Wyświetla listę używanych chunków
/delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki
Super kilof
// – Tworzy super kilof
/sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków
/sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy
/sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny
Przemieszczanie się
/unstuck – Przenosi cię w górę, w pierwsze wolne miejsce
/ascend – Przenosi cię poziom w górę
/descend – Przenosi cię poziom w dół
/ceil – Przenosi cię do sufitu
/thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz
/jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz
/up – Przenosi cię w górę
Snapshoty
//restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot
//snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu
//snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów
//snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą
//snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie
Główne komendy
/search <nazwa przedmiotu> – Szuka przedmiotu po jego nazwie
//worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita
//worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita
//worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas