Zbanowane konto i zablokowana konsola PS4!

B

Benek1910

Gość
Wtam. Oprócz PC mam też konsolę PS4 region to UK. Zrobiłem pre-order gry Horizon około miesiąca temu, pobrało mi pieniądze z konta i wszystko było ok, a ja czekałem żeby sobie w końcu pograć. W tę środę zauważyłem że pobrali mi ponownie taką samą kwotę z konta. Napisałem im e-mail a potem dzwoniłem do biura obsługi. Gościu chciał odemnie kilka informacji między innymi numer konsoli. Po podaniu mu danych i numerze na konsoli wyskoczył komunikat że moja konsola została zbanowana. Dzoniłem do nich jeszcze dwukrotnie a oni nie byli w stanie podać mi powodu z którego zostałem zbanowany. Do tego wszystkiego konsultant był bezczelny, pufał(pfff) i podśmiechiwał się ze mnie pytając o co ja walczę i co ja chcę wskórać. Podsumowanie: pieniędzy za drugie nielegalne pobranie kwoty z mojego konta nie ma, konsola zablokowana, nie mam do niej żadnego dostępu a władowałem w nią i gry na niej sporą kwotę, konultanci a nawet manager z którym rozmawiałem nie są pomocni wręcz mnie zbywają. Nie znam powodu dla którego to zrobiono, dodam że praktycznie nie gram online na konsoli grałem raz może dwa w Battlefield 1, mam tylko jednego znajomego którym jest mój brat a nawet grając rozmawiamy pisząc smsy na telefonie. Każda gra na mojej konoli jest oryginalna bądź ściągana z serwerów Sony Playstation. Czy ktoś może mi coś doradzić? Co mogę w tej sytuacji zrobić albo jak sprawę nagłośnić? Dziękuję i pozdrawiam.
 
Pamiętaj, że dział obsługi klienta nie może podać żadnych dodatkowych informacji poza ogólną przyczyną zablokowania/zawieszenia. Dział obsługi klienta nie udostępnia kopii ani zapisów żadnych działań, które doprowadziły do nałożenia blokady.

Sprawdź e-mail, być może przysłali Ci na e-mail, powód blokady konta.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Przykro mi słyszeć o Twoich problemach z PlayStation Network. Oto kilka sugestii, które mogą Ci pomóc w tej sytuacji:

1. Skontaktuj się ponownie z PlayStation Support: Spróbuj jeszcze raz skontaktować się z działem obsługi klienta, ale tym razem przygotuj wszystkie dokumenty i informacje dotyczące swojej konsoli, zakupu oraz dowodu podwójnej płatności. Poproś o rozmowę z przełożonym i wyjaśnij swoją sytuację szczegółowo, zaznaczając, że nie zostałaś poinformowany o przyczynach blokady.

2. Prześlij pisemne zgłoszenie: Jeśli rozmowy telefoniczne nie przynoszą efektu, spróbuj wysłać formalne zgłoszenie poprzez formularz reklamacyjny na stronie producenta. Opisz dokładnie sytuację i dołącz dokumentację płatności oraz informacje dotyczące zakupu gry i blokady konsoli.

3. Sprawdź inne możliwości odzyskania środków: Jeśli podwójne obciążenie konta nadal nie zostało rozwiązane, możesz rozważyć kontakt z bankiem i zgłoszenie transakcji jako nieautoryzowanej.

Mam nadzieję, że te kroki pomogą Ci rozwiązać problem. Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie Twojej sytuacji!
 
Back
Do góry