Więcej artykułów o podobnej tematyce
Wczorajszego dnia Blizzard zapowiedział nowy patch 9.1.5 do WoW: Shadowlands. Film na oficjalnym kanale Youtube przedstawia nadchodzące nowości od strony developerskiej w raz interpretacją członków zespołu gry. Co pokaże się w ostatniej aktualizacji będącej zakończeniem historii najnowszego dodatku?
Zereth Mortis jest nową lokalizacją do której trafimy przez portal stworzony przez Primusa w pogoni za Jailerem, który po zdobyciu pieczęci czterech covenentów Shadowlands, zamierza zmienić zasady rzeczywistości. Na pierwszy rzut oka miejsce będzie okryte mgłą i jak Jezus będziemy chodzili po wodzie aż dotrzemy do wielkiej bramy prowadzającej w głąb terenów nieznanych żadnemu śmiertelnikowi. Zereth Mortis zostało stworzone przez The First Ones, twórców znanych nam światów Azeroth i Shadowlands jako warsztat zaświatów.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Artyści odpowiedzialni za projektowanie nowej lokalizacji połączyli wiele najdziwniejszych miejsc na ziemi z twórczością związaną z kosmitami. Połączenie gwarantuje nam wspaniałe widoki gór, kanionów, latających drzew i kamieni. Wszystko to w raz z otaczającą nas wodą po której możemy chodzić, a spoglądając przez nią zauważymy niekończące się dno które może skrywać inne światy otaczające Zereth Mortis.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Nową rasą jaką spotkamy jest Automa stworzeni przez The First Ones, a ich zadaniem jest utrzymywanie porządku oraz dopilnowywanie tworzenia zaświatów. Będziemy mogli napotkać budowniczych, strażników i czarowników tego gatunku którzy spełniają przypisaną rolę w Zereth Mortis. Język którym się porozumiewają jest jak dziwny rodzaj muzyki do, którego zespół dźwięku bardzo się przyłożył. Podczas rozmów będziemy mogli słyszeć te odgłosy, a w oknie chatu czytać co dokładnie znaczą.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Najśmieszniejszymi członkami Automa są Jiro, będący trochę dziwaczni, z większą ilością osobowości i uczuciami. Z powodu ich zainteresowania w wyznaczaniu sobie przeróżnych celów będziemy mogli ich spotkać w przeróżnych miejscach Zereth Mortis.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Podczas naszego przybycia do nowego świata, drogę odnalazła również rasa Devourers. Wygłodniałe istoty które spożywają energię Zereth Mortis i mutujące przez to w potwory lub częściowo się rozpadające. Automa będą często toczyć potyczki z tymi stworzeniami.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Naszymi sojusznikami będą The Enlightened Brokers którzy widzą Zereth Mortis jako święte miejsce i wspomogą nas w walce przeciwko Jailerowi oraz jego sługom. Ich domem jest Haven, będące ruinami po tworzeniu świata przez The First Ones. Miejsce to stanie się naszą bazą działań z której poznamy prawdziwe tajemnice lokalizacji.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Zapiski ras w Zereth Mortis są w języku z którym nasi bohaterowie nigdy nie mieli kontaktu. Gdy pierwszy raz spróbujemy cokolwiek przeczytać ukażą nam się symbole nie do zrozumienia, ale z pomocą The Enlightment i Firima będziemy mogli nauczyć się jak je tłumaczyć przez Cypher of the First Ones. Dzięki temu historia lokalizacji i jej przodków stanie przed nami otworem. Działanie w tym kierunku pozwoli nam też odblokować nowe i różne formy contentu, dziennych misji, opcji u sprzedawców, miejsc do odkrycia i pobocznych questów.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Sepulcher of The First Ones jest nowym raidem w Zereth Mortis, miejsce mocy będące celem Jailera od początku jego działań w Shadowlands. To właśnie tam znajdzie on możliwość osiągnięcia swojego celu zmiany zasad rzeczywistości w czym musimy mu przeszkodzić. Wnętrze jest zaprojektowane w sposób który mieszkańcom Azeroth się nie śniło. Niesamowite niebo nad naszymi głowami i dzieła pozostawione przez The First Ones nie podlegają żadnym znanym prawom fizyki.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Porozmawiajmy o bossach z którymi przyjdzie się nam mierzyć. Podopieczni Jailera razem z kilkoma Dreadlordami staną nam na drodze, ale wisienką na torcie jest nostalgia dla graczy w postaci bossa Constellar który będzie przypominał Algalona z raidu Ulduar w dodatku Wrath of the Lich King. Tak jak Algalon został spaczony szaleństwem Yogg-sarona, tutaj Constellar magią dominacji Jailera. Przed zmierzeniem się z ostatnim przeciwnikiem dodatku, na naszej drodze stanie Anduin gdzie po jego pokonaniu będziemy mieli nadzieje zdobyć większą wiedze na temat magii dominacji, aby się jej przezwyciężać lub ją zwalczyć.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Blizzard ma dla nas następną niespodzianką w formie tier setów które będą zaprojektowane dla każdej klasy. Nikt nie zostanie ominięty otrzymując coś specjalnego czym będzie mógł się pochwalić w nowym świecie. Dostaniemy też do zdobycia nowe mounty i pety.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Pojawią się też aktualizacje do profesji, soulbinds, i conduits, a Darkmoon Faire otrzyma nową taneczną mini-gierkę.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Dla pragnących wyzwań w grupach 5-osobowych w raz z patchem 9.1.5 otrzymamy Season 3 Mythic+. Tazavesh zostanie rozdzielony na dwa dungeony także każdy znajdzie coś dla siebie do osiągnięcia lub zabawy.
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
<figure class="wp-block-image size-large">
</figure>
Jak wam się podoba patch Eternity's End? Czy Blizzard spełnił wasze oczekiwania? Jedno jest pewne, że po ostatnich wydarzeniach w firmie wiele się zmieniło i zespoły odpowiedzialne za tytuł ruszyły pełną parą. Pozostało czekać na oficjalne wydanie, a w tym czasie nie ma nic lepszego dla fana WoWa niż podbijanie uniwersum Warcrafta!
Zereth Mortis jest nową lokalizacją do której trafimy przez portal stworzony przez Primusa w pogoni za Jailerem, który po zdobyciu pieczęci czterech covenentów Shadowlands, zamierza zmienić zasady rzeczywistości. Na pierwszy rzut oka miejsce będzie okryte mgłą i jak Jezus będziemy chodzili po wodzie aż dotrzemy do wielkiej bramy prowadzającej w głąb terenów nieznanych żadnemu śmiertelnikowi. Zereth Mortis zostało stworzone przez The First Ones, twórców znanych nam światów Azeroth i Shadowlands jako warsztat zaświatów.
<figure class="wp-block-image size-large">
Artyści odpowiedzialni za projektowanie nowej lokalizacji połączyli wiele najdziwniejszych miejsc na ziemi z twórczością związaną z kosmitami. Połączenie gwarantuje nam wspaniałe widoki gór, kanionów, latających drzew i kamieni. Wszystko to w raz z otaczającą nas wodą po której możemy chodzić, a spoglądając przez nią zauważymy niekończące się dno które może skrywać inne światy otaczające Zereth Mortis.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Nową rasą jaką spotkamy jest Automa stworzeni przez The First Ones, a ich zadaniem jest utrzymywanie porządku oraz dopilnowywanie tworzenia zaświatów. Będziemy mogli napotkać budowniczych, strażników i czarowników tego gatunku którzy spełniają przypisaną rolę w Zereth Mortis. Język którym się porozumiewają jest jak dziwny rodzaj muzyki do, którego zespół dźwięku bardzo się przyłożył. Podczas rozmów będziemy mogli słyszeć te odgłosy, a w oknie chatu czytać co dokładnie znaczą.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Najśmieszniejszymi członkami Automa są Jiro, będący trochę dziwaczni, z większą ilością osobowości i uczuciami. Z powodu ich zainteresowania w wyznaczaniu sobie przeróżnych celów będziemy mogli ich spotkać w przeróżnych miejscach Zereth Mortis.
<figure class="wp-block-image size-large">
Podczas naszego przybycia do nowego świata, drogę odnalazła również rasa Devourers. Wygłodniałe istoty które spożywają energię Zereth Mortis i mutujące przez to w potwory lub częściowo się rozpadające. Automa będą często toczyć potyczki z tymi stworzeniami.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Naszymi sojusznikami będą The Enlightened Brokers którzy widzą Zereth Mortis jako święte miejsce i wspomogą nas w walce przeciwko Jailerowi oraz jego sługom. Ich domem jest Haven, będące ruinami po tworzeniu świata przez The First Ones. Miejsce to stanie się naszą bazą działań z której poznamy prawdziwe tajemnice lokalizacji.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Zapiski ras w Zereth Mortis są w języku z którym nasi bohaterowie nigdy nie mieli kontaktu. Gdy pierwszy raz spróbujemy cokolwiek przeczytać ukażą nam się symbole nie do zrozumienia, ale z pomocą The Enlightment i Firima będziemy mogli nauczyć się jak je tłumaczyć przez Cypher of the First Ones. Dzięki temu historia lokalizacji i jej przodków stanie przed nami otworem. Działanie w tym kierunku pozwoli nam też odblokować nowe i różne formy contentu, dziennych misji, opcji u sprzedawców, miejsc do odkrycia i pobocznych questów.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Sepulcher of The First Ones jest nowym raidem w Zereth Mortis, miejsce mocy będące celem Jailera od początku jego działań w Shadowlands. To właśnie tam znajdzie on możliwość osiągnięcia swojego celu zmiany zasad rzeczywistości w czym musimy mu przeszkodzić. Wnętrze jest zaprojektowane w sposób który mieszkańcom Azeroth się nie śniło. Niesamowite niebo nad naszymi głowami i dzieła pozostawione przez The First Ones nie podlegają żadnym znanym prawom fizyki.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Porozmawiajmy o bossach z którymi przyjdzie się nam mierzyć. Podopieczni Jailera razem z kilkoma Dreadlordami staną nam na drodze, ale wisienką na torcie jest nostalgia dla graczy w postaci bossa Constellar który będzie przypominał Algalona z raidu Ulduar w dodatku Wrath of the Lich King. Tak jak Algalon został spaczony szaleństwem Yogg-sarona, tutaj Constellar magią dominacji Jailera. Przed zmierzeniem się z ostatnim przeciwnikiem dodatku, na naszej drodze stanie Anduin gdzie po jego pokonaniu będziemy mieli nadzieje zdobyć większą wiedze na temat magii dominacji, aby się jej przezwyciężać lub ją zwalczyć.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Blizzard ma dla nas następną niespodzianką w formie tier setów które będą zaprojektowane dla każdej klasy. Nikt nie zostanie ominięty otrzymując coś specjalnego czym będzie mógł się pochwalić w nowym świecie. Dostaniemy też do zdobycia nowe mounty i pety.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Pojawią się też aktualizacje do profesji, soulbinds, i conduits, a Darkmoon Faire otrzyma nową taneczną mini-gierkę.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Dla pragnących wyzwań w grupach 5-osobowych w raz z patchem 9.1.5 otrzymamy Season 3 Mythic+. Tazavesh zostanie rozdzielony na dwa dungeony także każdy znajdzie coś dla siebie do osiągnięcia lub zabawy.
<figure class="wp-block-image size-large">
<figure class="wp-block-image size-large">
Jak wam się podoba patch Eternity's End? Czy Blizzard spełnił wasze oczekiwania? Jedno jest pewne, że po ostatnich wydarzeniach w firmie wiele się zmieniło i zespoły odpowiedzialne za tytuł ruszyły pełną parą. Pozostało czekać na oficjalne wydanie, a w tym czasie nie ma nic lepszego dla fana WoWa niż podbijanie uniwersum Warcrafta!