Stalker 2

Star Wars The Force Unleashed problem :(

V

Viggo

Gość
Hej wszystkim, mam problem odnośnie Star Wars The Force Unleashed Ultimate Sith Edition..
Gra jest z 2009 roku i jak na tamte lata miała wysokie wymagania:
Minimalne wymagania systemowe:

* System: Windows XP SP3, Windows Vista SP2. Windows 7
* Procesor: 2.4 GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo lub AMD Athlon X2)
* Pamięć: 2 GB RAM
* Ilość miejsca na HDD: 23.8 GB + 1 GB plik wymiany
* Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
* Grafika: kompatybilna z DirectX 9.0c 256 MB pamięci wbudowanej, ze wsparciem Shader 3.0 (ATI Radeon HD 2900, Nvidia Geforce 8800 lub wyższe modele obu firm)
* Napęd: 8X DVD-ROM
* mysz i klawiatura lub Microsoft Xbox 360 Wired Controller

To są minimalne.. Ja mam laptopa z 2015 roku, za 1600 zł więc wiadomo, że szału nie ma..
Procesor: Intel (R) Core (TM) i3-4005U CPU 1,70GHz
6GB Ram
System windows 10 64x bit
karta graficzna nie wiem dokładnie jaka, jestem zielony jeśli chodzi o komputery.. Ale no komputer z 2015r a raczej laptop to chyba minimalne powinno jako tako spełniać..