V
VEBfansss
Gość
Witam.
Założyłem tu konto ponieważ potrzebuję porady co do mojego sprzętu.
Otóż sprawa wygląd tak, że jakieś 3miesiące temu postanowiłem kupić komputer.
Nie znam się kompletnie więc poszedłem z kolegą, który pomógł mi wybrać lapka, za którego chciałem wydać +- 2500 :)
Kupiłem specjalnie do gier i tu zaczęły się problemy... Często sprawdzam wymagania gry i wszystko niby wygląda cacy, sprzęt powinien"ciągnąć" grę a po włączeniu jestem mega niezadowolony..np. wczoraj zaktualizowałem wszystkie sterowniki, zainstaowałem grę NFS rivals i nawet na minimalnych detalach widzę, że gra nie działa tak jak powinna... niby obraz nie tnie, ale auto jest jakby spowolnione..nie widzę takiej dynamiki jak powinno być..
Po zainstalowaniu tych sterowników mam także problem z grą PES 2013, a wcześniej wszystko było ok..
Napiszę Wam informację o sprzęcie, może muszę coś poustawiać w kartach graficznych czy coś, ale tego właśnie nie wiem, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc właśnie do Was;)
Info o sprzęcie:
KOMPUTER: Acer - Aspire E1- 571G
SYSTEM OPERACYJNY: Windows 8 Pro(64-bit)
PAMIĘĆ (RAM): 12 GB
PROCESORr:
-Intel(R) Core(TM) i5-3230M CPU @ 2.60GHz
-liczba rdzeni: 2
-gniazdo: U3E1
- szyna dresowa/szyna danych 64bit
-Pamięć podr.:
Rozmiar cache L2: 256 prędkość L2: 0 MHZ / Rozmiar cache L3: 3072Kb prędkość L3: o MHz
-Zegary: aktualne taktowanie: 2601 MHz/ Ext Clock: 100MHz/ Max. taktowanie 2601 MHz
DYSK TWARDY: ST9500325 ATA Device 500GB
KARTY GRAFICZNE:
1.Intel(R) HD Graohics 4000
data BIOSu: 03/14/20
wersja: 10.18.10.3345
2.Nvidia GeForce 719M
wersja 9.18.13.3193
Myślę, że wymieniłem wszystko i liczę na pomoc z Waszej str.
Pozdrawiam:)
Założyłem tu konto ponieważ potrzebuję porady co do mojego sprzętu.
Otóż sprawa wygląd tak, że jakieś 3miesiące temu postanowiłem kupić komputer.
Nie znam się kompletnie więc poszedłem z kolegą, który pomógł mi wybrać lapka, za którego chciałem wydać +- 2500 :)