25 luty, oraz Devblog 99.
Zapraszam do lektury!
Zmiany:
Coraz bliżej do okrągłej setki!
Zapraszam do lektury!
Zmiany:
- Dodano websocket rcon
- Naprawiono ikony skóry Thomsona
- Zaktualizowano EAC
- Rzeczy Rcon podczas ładowania
- Serwer Linux już działa (!)
- Dodano resetowany cel do stawiania, w celu ćwiczenia celowania
- Dodano śledzenie niszczenia jednostek (błąd, kiedy zniszczono nieprawidłowo)
- Naprawiono stopnie opancerzonych fundamentów poprzez usunięcie boków dołączonych fundamentów
- Naprawiono błędy hierarchii obiektów gry spowodowane poolowaniem podczas dezaktywowania modeli gracz
- Całkowicie usunięto rozgrzewkę stabilności podczas startu serwera (zdecydowanie szybszy start)
- Balancer ładowania zajmuje więcej casu na klatkę, kiedy pracuje nad dużymi backlogami kolejek
- Naprawiono nie upuszczanie aktywnych przedmiotów w przypadku zginięcia bez wcześniejszego wejścia w
- Usunięto dynamiczne alokacje pamięci z wstrzymywania odświeżania kalkomanii
- Dodano decal.cache convar (odświeżanie każdej klatki zamiast tylko wtedy, kiedy oznaczona jest jako b)
- Naprawiono drzewa, rudy, beczki i przedmioty do podnoszenia, które czasem pojawiały się w powietrzu
- Naprawiono śmigła samolotów transportowych, które nie znikały w mgle
Coraz bliżej do okrągłej setki!