Ash of Gods na konsolach!

Developer AurumDust ogłosił wczoraj, że jego skupiona na narracji taktyczna gra RPG, Ash of Gods, pojawi się także na konsolach pod koniec 2018 roku. Barwna warstwa artystyczna, narracja w stylu „rogue-like” oraz akcja charakterystyczna dla strategicznego RPG są głównymi cechami tytułu, który gracze konsolowi korzystający z platform PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch poznają jeszcze w tym roku dzięki umowie wydawniczej z Buka Entertainment. Wersje PC, Mac oraz Linux Ash of Gods pojawią się natomiast na Steamie już 23 marca 2018 roku.



„Po rozważeniu partnerstwa z kilkoma wydawcami konsolowymi, doszliśmy do wniosku, że Buka pasuje idealnie do nas i do Ash of Gods”, powiedział Nikolay Bondarenko, CEO AurumDust. „Dzięki ich niedawnym sukcesom, takim jak Darkestville Castle oraz High Noon VR, czujemy, że jest to firma idealnie wypozycjonowana, by pomóc nam w udostępnieniu Ash of Gods szerszemu gronu odbiorców”.

„Jako Buka, zawsze szukamy nowych i ekscytujących okazji udzielenia pomocy developerom w rozszerzeniu ich rynku zbytu, zwłaszcza o konsole”, powiedział Aleksander Mikhailov, CEO Buka Entertainment. „Kiedy przyjrzeliśmy się Ash of Gods, od razu stwierdziliśmy, że jest to fantastyczna gra i jesteśmy niezmiernie zadowoleni z możliwości pracy z AurumDust w celu wydania jej na konsole”.

Ash of Gods to turowa strategia RPG okraszona o dynamicznie zmieniającej się fabule historią, w której ryzyko podejmowane przez gracza ma realny wpływ na rozgrywkę, z dodatkiem  rozbudowanego, sieciowego trybu PvP. Opowieść snuta w grze jest oparta na skomplikowanych i niejednoznacznych wyborach moralnych, w wyniku których umrzeć może każda z postaci. Chwilowe korzyści mogą kosztować życie postaci, a poświęcenie innej może sprawić, że kolejny epizod gry stanie się znacząco prostszy. Ash of Gods to połączenie przepięknej szaty graficznej, bogatej ścieżki dźwiękowej, taktycznej walki i wciągającej historii, którą poznać można poprzez wielowarstwowe, interaktywne dialogi. Dzięki temu, że wszystko zależy od decyzji gracza, żadna rozgrywka w Ash of Gods nigdy nie będzie toczyła się tak, jak poprzednia.



Obok wciąż ewoluującej fabuły, gracze będą doświadczali fantastycznej oprawy wizualnej i dźwiękowej, wraz z oszałamiającymi ręcznie rysowanymi postaciami i środowiskiem, połączonymi z muzyką Adama Skorupy, znanego z takich tytułów jak Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller oraz Eve Online. Ash of Gods zostało już wyróżnione nagrodą „Best Game” na konferencji Game Gathering w Kijowie, oraz nagrodami „Best Game” i „Best Art” podczas White Nights Moscow 2017, jak również „Excellence in Music” i „Excellence in Narrative” podczas DevGamm Minsk 2017.
 

Attachments

  • xf_attachmentNbzDy6.webp
    xf_attachmentNbzDy6.webp
    57,4 KB · Wyś: 2

Komentarze: 0

Back
Do góry