Więcej artykułów o podobnej tematyce
Developer AurumDust ogłosił wczoraj, że jego skupiona na narracji taktyczna gra RPG, Ash of Gods, pojawi się także na konsolach pod koniec 2018 roku. Barwna warstwa artystyczna, narracja w stylu „rogue-like” oraz akcja charakterystyczna dla strategicznego RPG są głównymi cechami tytułu, który gracze konsolowi korzystający z platform PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch poznają jeszcze w tym roku dzięki umowie wydawniczej z Buka Entertainment. Wersje PC, Mac oraz Linux Ash of Gods pojawią się natomiast na Steamie już 23 marca 2018 roku.
„Jako Buka, zawsze szukamy nowych i ekscytujących okazji udzielenia pomocy developerom w rozszerzeniu ich rynku zbytu, zwłaszcza o konsole”, powiedział Aleksander Mikhailov, CEO Buka Entertainment. „Kiedy przyjrzeliśmy się Ash of Gods, od razu stwierdziliśmy, że jest to fantastyczna gra i jesteśmy niezmiernie zadowoleni z możliwości pracy z AurumDust w celu wydania jej na konsole”.
Ash of Gods to turowa strategia RPG okraszona o dynamicznie zmieniającej się fabule historią, w której ryzyko podejmowane przez gracza ma realny wpływ na rozgrywkę, z dodatkiem rozbudowanego, sieciowego trybu PvP. Opowieść snuta w grze jest oparta na skomplikowanych i niejednoznacznych wyborach moralnych, w wyniku których umrzeć może każda z postaci. Chwilowe korzyści mogą kosztować życie postaci, a poświęcenie innej może sprawić, że kolejny epizod gry stanie się znacząco prostszy. Ash of Gods to połączenie przepięknej szaty graficznej, bogatej ścieżki dźwiękowej, taktycznej walki i wciągającej historii, którą poznać można poprzez wielowarstwowe, interaktywne dialogi. Dzięki temu, że wszystko zależy od decyzji gracza, żadna rozgrywka w Ash of Gods nigdy nie będzie toczyła się tak, jak poprzednia.
Obok wciąż ewoluującej fabuły, gracze będą doświadczali fantastycznej oprawy wizualnej i dźwiękowej, wraz z oszałamiającymi ręcznie rysowanymi postaciami i środowiskiem, połączonymi z muzyką Adama Skorupy, znanego z takich tytułów jak Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller oraz Eve Online. Ash of Gods zostało już wyróżnione nagrodą „Best Game” na konferencji Game Gathering w Kijowie, oraz nagrodami „Best Game” i „Best Art” podczas White Nights Moscow 2017, jak również „Excellence in Music” i „Excellence in Narrative” podczas DevGamm Minsk 2017.
- Obejrzyj zwiastun „Wybory i konsekwencje”: https://youtu.be/Uv1olB4ql9I
- Obejrzyj zwiastun fabularny: https://youtu.be/_I57aMNUdro
„Jako Buka, zawsze szukamy nowych i ekscytujących okazji udzielenia pomocy developerom w rozszerzeniu ich rynku zbytu, zwłaszcza o konsole”, powiedział Aleksander Mikhailov, CEO Buka Entertainment. „Kiedy przyjrzeliśmy się Ash of Gods, od razu stwierdziliśmy, że jest to fantastyczna gra i jesteśmy niezmiernie zadowoleni z możliwości pracy z AurumDust w celu wydania jej na konsole”.
Ash of Gods to turowa strategia RPG okraszona o dynamicznie zmieniającej się fabule historią, w której ryzyko podejmowane przez gracza ma realny wpływ na rozgrywkę, z dodatkiem rozbudowanego, sieciowego trybu PvP. Opowieść snuta w grze jest oparta na skomplikowanych i niejednoznacznych wyborach moralnych, w wyniku których umrzeć może każda z postaci. Chwilowe korzyści mogą kosztować życie postaci, a poświęcenie innej może sprawić, że kolejny epizod gry stanie się znacząco prostszy. Ash of Gods to połączenie przepięknej szaty graficznej, bogatej ścieżki dźwiękowej, taktycznej walki i wciągającej historii, którą poznać można poprzez wielowarstwowe, interaktywne dialogi. Dzięki temu, że wszystko zależy od decyzji gracza, żadna rozgrywka w Ash of Gods nigdy nie będzie toczyła się tak, jak poprzednia.
Obok wciąż ewoluującej fabuły, gracze będą doświadczali fantastycznej oprawy wizualnej i dźwiękowej, wraz z oszałamiającymi ręcznie rysowanymi postaciami i środowiskiem, połączonymi z muzyką Adama Skorupy, znanego z takich tytułów jak Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller oraz Eve Online. Ash of Gods zostało już wyróżnione nagrodą „Best Game” na konferencji Game Gathering w Kijowie, oraz nagrodami „Best Game” i „Best Art” podczas White Nights Moscow 2017, jak również „Excellence in Music” i „Excellence in Narrative” podczas DevGamm Minsk 2017.